Hij had die spanbanden al weken eerder gekocht. Wat heb ik gedaan is dan een gepasseerd station.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat hij uiteindelijk hardstikke in paniek is geraakt 'Wat heb ik gedaan' en dat er van rationeel denken weinig meer over was.
Hallo, er was hier op Fok! iemand met "ervaring" en zei dat dat niet zo was.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen twee weken geleerd dat ontbindende lichamen ook warmte verspreiden. :\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Het is waar, en de politie heeft het ook inderdaad gebruikt (infra rood)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist het ook nietik las het hier, dus in hoeverre t waar is...
Liefdevol en niet aangetoond: het staat mijns inziens los van elkaar aangezien de huisarts zegt dat de moeder wel onder blauwe plekken zat. Het kan dus zijn dat hij liefdevol is en alsnog een vervelende kant had: wij weten het niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dan hoef je er niet bij te zetten dat het zo liefdevolle vader is he? Dan zeg je "niet aangetoond"
[..]
Dat stond niet in dat stuk waar ik dit uithaal, maar dat werd inderdaad later gemeld. Maar goed, jij reageert hier ook redelijk temperamentvol.
En het stuk dat de MOEDER beweerde dat de zoon het over mishandeling had negeer je maar volledig
Daarnaast ik wil niet aantonen dat de moeder schuldig is en de vade ronschuldig of wat dan ook. Het enige wat ik wil zeggen is, nogmaals, dat het zich laat aanzien dat ze BEIDE de kinderen als wraakmiddel hebben willen inzetten. Dat is in ELK geval laakbaar.
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:02Plek was bekend bij vader volgens NOS #vermistebroertjes reageer retweet
een plan bedenken is een ding denk ik, het uitvoeren is nog iets heel anders idd. Bah! Dat ie toch zover heeft kunnen komen...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat hij uiteindelijk hardstikke in paniek is geraakt 'Wat heb ik gedaan' en dat er van rationeel denken weinig meer over was.
Nope, en hoop dat ik het nooit zal zienquote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit een waterlijk gezien zeker?
Warmte kan zich manifesteren in de vorm van straling. Maar straling is niet per definitie warmte.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen "speciale straling".
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je eigen leven? Dat je iemand zo graag gelijk geeft met je eigen leven?
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.quote:Hij had geen verbod op zijn kinderen! En in dat stuk van gister werd de moeder ook geen seconde gespaard.
Begrijp me niet verkeerd, ik pleit haar niet vrij. Een vechtscheiding kan alleen als beide in de vechtstand schieten. Maar niks wat je doet rechtvaardigt kindermoord. Nooit!
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Hallo, er was hier op Fok! iemand met "ervaring" en zei dat dat niet zo was.
Toen we opmerkten dat het wel twee-weken-oude-lichamen zijn werd nogmaals bevestigd dat ze daar ervaring mee had.Niet (alleen) die gekkie. Is mij iig eerder door een ander verteld. En politie heeft gisteren nog infra rood gebruikt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:58Mogelijk vandaag nog geen uitsluitsel of het om de #vermistebroertjes gaat meld NOS reageer retweet
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)quote:* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit een waterlijk gezien zeker?
Ja, duh... Hij is opgegroeid in Wijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:02Plek was bekend bij vader volgens NOS #vermistebroertjes reageer retweet
Welk stuk van gisteren?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je eigen leven? Dat je iemand zo graag gelijk geeft met je eigen leven?
Hij had geen verbod op zijn kinderen! En in dat stuk van gister werd de moeder ook geen seconde gespaard.
Begrijp me niet verkeerd, ik pleit haar niet vrij. Een vechtscheiding kan alleen als beide in de vechtstand schieten. Maar niks wat je doet rechtvaardigt kindermoord. Nooit!
Ik ken hier ook niet alle beekjes etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, duh... Hij is opgegroeid in Wijk..
Dat is wel nieuws ja..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:58Mogelijk vandaag nog geen uitsluitsel of het om de #vermistebroertjes gaat meld NOS reageer retweet
Lengte, kleding, maar ze willen liever meer voor het zekere.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?
Zelfs al zouden ze het direct zien, wordt eerst de familie ingelicht en zal de pers horen; "Wij kunnen geen uitsluitsel geven..."quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?
Waarschijnlijk kunnen ze wel zien dat het om kinderen gaat. Maar ze zijn gelukkig niet zo stom om te roepen: 'het zijn kinderen DUS de twee die we zoeken!'.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Er zijn ook kleine volwassenenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Vader was schijnbaar niet blij met bemoeienissen van BJZ. (zoals veel mensen overigens)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)
Want zo als je vaak hoor bij dames dat je er geen gehoor aan mag geven want anders zou het wel eens verkeerd aflopen.
Dat moet je dan helemaal voor je houden en er niet mee te koop gaan lopen zeker als je weet dat de beschuldigingen die je doet ook tegen je kunnen gebruikt worden ..
Zo als de huisarts dus gedaan heeft.
Maar kleren zijn toch niet weg of schoentjesquote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
huh hoezo niet, apart.....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef moeke1 het volgende:
En wat heeft hij nu uiteindelijk gedaan dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)
Want zo als je vaak hoor bij dames dat je er geen gehoor aan mag geven want anders zou het wel eens verkeerd aflopen.
Dat moet je dan helemaal voor je houden en er niet mee te koop gaan lopen zeker als je weet dat de beschuldigingen die je doet ook tegen je kunnen gebruikt worden ..
Zo als de huisarts dus gedaan heeft.
Ik ken er toevallig één. Geen dwerg, wel mini.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef poepa het volgende:
[..]
een volwassen met de lengte van een kind van 7?
Waar? NOS?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar kleren zijn toch niet weg of schoentjes
.Daar aan kunnen ze het toch ook zien.
De woordvoerder jens versprak zich en zei lichaampjes.
Maar zoals iemand hier al zei, is het wel logisch dat ze die informatie nog voor zich houden.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Echt? Ja, dat is dom. of dom menselijk natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
laat ook maarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Orealo het volgende:
Ik denk niet dat we willen weten hoe de lichamen er uit zien.
Er zitten bijvoorbeeld bijna altijd woelratten in duikers.
absoluut eens!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.
[..]
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.
Ik zeg dat het familierecht in de Westerse wereld monsters kan creëren. Omdat mensen heel veel onrecht aangedaan wordt.
Net bij rtv Utrechtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar? NOS?
Heb ff niet op de tijd gelet en journaal gemist
Dat ze niet met zoektochten gevonden zijn wil niet zeggen dat die nutteloos waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo snel zouden worden gevonden.. en al die zoektochten waren dus volslagen nutteloos.. ze zijn gewoon per toeval ontdekt.
Mooie vergelijking en een spijtige werkelijkheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zitten ook woelratten.
Overal wroeten ze in. Alles willen ze weten, elk detail. Hoe ziek kun je zijn.
Maar ze hadden (nog steeds) een 50/50 co-ouderschapquote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut eens!
Ik snap niet dat jezover komt dat je die persoon waar je ooit zoveel van hield jet comtact met jullie kinderen kan onthouden of nadelig beinvloeden.
On the other hand: als Buum mij stelselmatig in elkaar zou beuken en we gingen scheiden liet ik hem liever ook niet alleen met de kinderen.
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
De politie weet allang of het volwassenen of kinderen zijn. En waaarschijnlijk zijn het kinderen, maar als je dat zegt, wordt heel Nederland gek.
Ow ok... Ik heb niet elk detail hier gevolgd dus dat wist ik niet....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef rever het volgende:
[..]
Hij had die spanbanden al weken eerder gekocht. Wat heb ik gedaan is dan een gepasseerd station.
Meestal. Heb dat ook eerder gemeld in een topic. Burgerinitiatieven hebben nooit echt wat opgeleverd. En als er iets wordt aangetroffen, dan is het vaak toeval. Zoek maar eens wat bronnen op van de afgelopen jaren en verwittig je van dat feit.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo snel zouden worden gevonden.. en al die zoektochten waren dus volslagen nutteloos.. ze zijn gewoon per toeval ontdekt.
lol dat zal niet de enige zijn ... bijna bij elke gezinsdrama zitten ze er bijquote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vader was schijnbaar niet blij met bemoeienissen van BJZ. (zoals veel mensen overigens)
Word nu weer herhaald,moet je goed luisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"
Ik trek mijn conclusies alvast.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"
nou, ik woon al jaren niet meer in Wijk, maar ken deze plek ook. En de meeste plekjes daar.quote:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:06:28Woordvoerder Politie meldt op @rtvutrecht dat er nog geen duidelijkheid is over de identiteit van de lichamen in #cothen reageer retweet
Ach ze zullen het gewoon vast zijn, vrees ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kan me nog wel de foto's zien van slachtoffers van de Tsunami in Thailand, die in het water lagen dagenlang. Helemaal opgezwollen en donker.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Orealo het volgende:
Ik denk niet dat we willen weten hoe de lichamen er uit zien.
Er zitten bijvoorbeeld bijna altijd woelratten in duikers.
Nee, ze zijn ingelicht dat er twee lichamen zijn gevonden. Meer niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
is de familie nou al wel of niet ingelicht of het om de jongetjes gaat? dat heb ik ff gemist
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelichtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
is de familie nou al wel of niet ingelicht of het om de jongetjes gaat? dat heb ik ff gemist
Ik las dat ze op de hoogte is gebracht dat er twee lichamen zijn gevonden, maar niet dat het definitief haar zoontjes zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
Niet. Alleen dat er twee lichamen zijn gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Rachilda het volgende:
En als die dat wel zijn horen wij dat toch niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelicht
Is het dan een bekende plek?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik woon al jaren niet meer in Wijk, maar ken deze plek ook. En de meeste plekjes daar.
okquote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die worden als eerste ingelicht, maar die zijn nog niet ingelicht
Ik vind het raar want ik ken een dergelijk verhaal waarbij ook een kind in de knel zit na de scheiding van de ouders. Waarbij kindermishandeling door vader door de kinderbescherming is vastgesteld en waarbij evengoed de bezoeksregeling in stand werd gehouden mits vader meewerkte aan hulpverlening.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.
[..]
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.
Ik zeg dat het familierecht in de Westerse wereld monsters kan creëren. Omdat mensen heel veel onrecht aangedaan wordt.
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zienquote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik ben ook redelijk temperamentvol. Nou en?
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Meestal. Heb dat ook eerder gemeld in een topic. Burgerinitiatieven hebben nooit echt wat opgeleverd. En als er iets wordt aangetroffen, dan is het vaak toeval. Zoek maar eens wat bronnen op van de afgelopen jaren en verwittig je van dat feit.
Even van wikipedia:quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan me nog wel de foto's zien van slachtoffers van de Tsunami in Thailand, die in het water lagen dagenlang. Helemaal opgezwollen en donker.
Social media is een bitch voor het gecontroleerd naar buiten brengen van een bericht.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als die dat wel zijn horen wij dat toch niet.
1 weekend per 2 weken is vaak normaal bij de meeste echtscheidingen. Dus dat vind ik niet vreemd. Om en om 1 weekend.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zien
ok, maar ik begrijp het wel hoor, de politie weet het natuurlijk al, maar er gelden nu eenmaal protocollen, helemaal in dit soort gevallen, men moet op basis van bepaalde stappen te werk gaan natuurlijk, en al vinden ze bij de lichamen ook een rode onderbroek en een groene zaklamp en al herkennen ze de gezichtjes van de jongetjes, dan nog gebeurt de identificatie op een andere manier en duurt het even voordat het allemaal officieel bevestigd wordt enz.enz.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. Alleen dat er twee lichamen zijn gevonden
Dat hadden er zoveel voorspeld ook aan de hand van de verdwenen onderbroek.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoorde het ook, net van die Jens op rtv utrecht. Zei idd "lichaampjes"
Kan best, heb niet alles gevolgdquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dat hadden er zoveel voorspeld ook aan de hand van de verdwenen onderbroek.
Bovendien hadden ze (nog steeds) een 50/50 co-ouderschap. Vader werd niet achtergesteldquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het raar want ik ken een dergelijk verhaal waarbij ook een kind in de knel zit na de scheiding van de ouders. Waarbij kindermishandeling door vader door de kinderbescherming is vastgesteld en waarbij evengoed de bezoeksregeling in stand werd gehouden mits vader meewerkte aan hulpverlening.
Ik zie zo vaak hier op FOK! staan dat moeders altijd aan het langste eind zouden trekken en alle touwtjes in handen zouden hebben.. De moeder waar ik het over heb is door de rechter verteld dat als ze het kind niet mee zou geven ze haar in gijzeling zouden nemen zodat het kind evengoed naar de vader zou gaan. Tevens staat er een dwangsom op de omgang, ondanks de vastgestelde kindermishandeling!
Is er landelijk zo'n verschil in aanpak dan. Ik ben namelijk toch de laatste jaren in der veronderstelling geweest dat de rechten van vaders echt niet meer onderdoen voor die van moeders.
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaakquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Marenda het volgende:
Hij zegt weer twee lichaampjes,heb nog even goed geluisterd.
Waar te horen?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Marenda het volgende:
Hij zegt weer twee lichaampjes,heb nog even goed geluisterd.
Die zijn idd heel zwaarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En niet om mijn gelijk te halen, maar een paar dagen eerder heb ik gezegd dat het mij niet zou verbazen als hij de lichamen in het water had gegooid, omdat begraven in een bos teveel voor de hand lag. Dat blijkt dus te kloppen.. misschien had hij ze wel verzwaard met een sleepkabel of zo.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bovendien hadden ze (nog steeds) een 50/50 co-ouderschap. Vader werd niet achtergesteld
quote:De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.
Ze waren al 5 jaar gescheidenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou als iemand de moeite zou nemen dat in een rapportje te zetten zou dat bij een ventuele scheiding blijkbaar reden kunnen zijn dat je je kinderen in plaats van 50% van de tijd opeens nog maar 15% van de tijd mag zien
Ik noemde eerder "kettingen"quote:
niet per se denk ik. Maar als je bekend bent in de omgeving wel. Hoe leg je dat uit? Je ziet waar en dat je dan de omgeving voor je ziet? De route die je fietst. Wat er in de buurt is?quote:
Dat zal nog wel meevallen, anders is zo'n persoon binnen de kortste keren kapot voor de rest van zijn leven. Denk maar niet dat ze veel betere dingen dagelijks onder de neus krijgen. Ga maar eens met een slachtoffer praten. Wil wel kijken hoe jij je daarna voelt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaak
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een keer in de twee weken mocht zien?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou er van die moeder worden? Die heeft geen leven meer
Ach blunder,je kan op je vingers natellen dat ze het zijn.Een lichaam toevallig vinden had gekund,maar twee tegelijk dat zijn gewoon de jongetjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wat een blunder van hem, maar goed hij is ook een mens he, het zal hem ook aan het hart gaan zo een zaak
Er is net bekend gemaakt dat het vandaag misschien helemaal niet gaat lukken om ze te identificerenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, maar ik begrijp het wel hoor, de politie weet het natuurlijk al, maar er gelden nu eenmaal protocollen, helemaal in dit soort gevallen, men moet op basis van bepaalde stappen te werk gaan natuurlijk, en al vinden ze bij de lichamen ook een rode onderbroek en een groene zaklamp en al herkennen ze de gezichtjes van de jongetjes, dan nog gebeurt de identificatie op een andere manier en duurt het even voordat het allemaal officieel bevestigd wordt enz.enz.
Geen idee, voel voor beiden weinig sympathie eigenlijk.. ze hebben er beiden een zootje van gemaaktquote:
ik praat ook met slachtoffers, maar goed, dat geheel terzijdequote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef practics het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, anders is zo'n persoon binnen de kortste keren kapot voor de rest van zijn leven. Denk maar niet dat ze veel betere dingen dagelijks onder de neus krijgen. Ga maar eens met een slachtoffer praten. Wil wel kijken hoe jij je daarna voelt.
Nog wel meer dan 2 ook. http://amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nlquote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Serieus?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Ja klopt.quote:
Was geen uitspraak! Advies van de Raad. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een weekend in de twee weken mocht zien?
euh? Bij mijn weten is co-ouderschap de norm tegenwoordig?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef moeke1 het volgende:
[..]
1 weekend per 2 weken is vaak normaal bij de meeste echtscheidingen. Dus dat vind ik niet vreemd. Om en om 1 weekend.
Las op nu.nl jij dat ze zelfmoord al wilde plegen.Zijn twee brandweermannen bij haar,maar toch was ze twee keer al ontsnapt.Ze is erg in de war.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou er van die moeder worden? Die heeft geen leven meer
Na een Advies van de Raad is het een kwestie van tijd voordat de Raadsheren het advies overnemen. Dat gebeurt in 9 van de 10 gevallen. Aan het advies van die raad wordt heel wat gewicht toegekend. Dat is niet zomaar een Raad, maar heeft veel aanzien.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Was geen uitspraak! Advies van de Raad. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling hoor.
ja hoor, ga ik ook van uit, wacht op de bevestiging, verwacht overigens dat de politie dan alleen zal aangeven dat het de jongetjes zijn, maar verder niet zullen vertellen hoe ze zijn aangetroffen en wat de doodsoorzaak is etc,quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ach blunder,je kan op je vingers natellen dat ze het zijn.Een lichaam toevallig vinden had gekund,maar twee tegelijk dat zijn gewoon de jongetjes.
dan begin ik me toch wel af te vragen in welke staat ze zijn aangetroffenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is net bekend gemaakt dat het vandaag misschien helemaal niet gaat lukken om ze te identificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |