Hij had die spanbanden al weken eerder gekocht. Wat heb ik gedaan is dan een gepasseerd station.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat hij uiteindelijk hardstikke in paniek is geraakt 'Wat heb ik gedaan' en dat er van rationeel denken weinig meer over was.
Hallo, er was hier op Fok! iemand met "ervaring" en zei dat dat niet zo was.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen twee weken geleerd dat ontbindende lichamen ook warmte verspreiden. :\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Het is waar, en de politie heeft het ook inderdaad gebruikt (infra rood)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist het ook nietik las het hier, dus in hoeverre t waar is...
Liefdevol en niet aangetoond: het staat mijns inziens los van elkaar aangezien de huisarts zegt dat de moeder wel onder blauwe plekken zat. Het kan dus zijn dat hij liefdevol is en alsnog een vervelende kant had: wij weten het niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dan hoef je er niet bij te zetten dat het zo liefdevolle vader is he? Dan zeg je "niet aangetoond"
[..]
Dat stond niet in dat stuk waar ik dit uithaal, maar dat werd inderdaad later gemeld. Maar goed, jij reageert hier ook redelijk temperamentvol.
En het stuk dat de MOEDER beweerde dat de zoon het over mishandeling had negeer je maar volledig
Daarnaast ik wil niet aantonen dat de moeder schuldig is en de vade ronschuldig of wat dan ook. Het enige wat ik wil zeggen is, nogmaals, dat het zich laat aanzien dat ze BEIDE de kinderen als wraakmiddel hebben willen inzetten. Dat is in ELK geval laakbaar.
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:02Plek was bekend bij vader volgens NOS #vermistebroertjes reageer retweet
een plan bedenken is een ding denk ik, het uitvoeren is nog iets heel anders idd. Bah! Dat ie toch zover heeft kunnen komen...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat hij uiteindelijk hardstikke in paniek is geraakt 'Wat heb ik gedaan' en dat er van rationeel denken weinig meer over was.
Nope, en hoop dat ik het nooit zal zienquote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit een waterlijk gezien zeker?
Warmte kan zich manifesteren in de vorm van straling. Maar straling is niet per definitie warmte.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen "speciale straling".
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je eigen leven? Dat je iemand zo graag gelijk geeft met je eigen leven?
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.quote:Hij had geen verbod op zijn kinderen! En in dat stuk van gister werd de moeder ook geen seconde gespaard.
Begrijp me niet verkeerd, ik pleit haar niet vrij. Een vechtscheiding kan alleen als beide in de vechtstand schieten. Maar niks wat je doet rechtvaardigt kindermoord. Nooit!
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Hallo, er was hier op Fok! iemand met "ervaring" en zei dat dat niet zo was.
Toen we opmerkten dat het wel twee-weken-oude-lichamen zijn werd nogmaals bevestigd dat ze daar ervaring mee had.Niet (alleen) die gekkie. Is mij iig eerder door een ander verteld. En politie heeft gisteren nog infra rood gebruikt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:58Mogelijk vandaag nog geen uitsluitsel of het om de #vermistebroertjes gaat meld NOS reageer retweet
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)quote:* Februari 2009 gaat de moeder naar de politie wegens mishandeling van de oudste zoon door de vader, politie schakelde Bureau Jeugdzorg in.
De moeder wil niet dat BJZ contact opneemt met vader omdat hij wel eens dreigt met een "Familiedrama"
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit een waterlijk gezien zeker?
Ja, duh... Hij is opgegroeid in Wijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:02Plek was bekend bij vader volgens NOS #vermistebroertjes reageer retweet
Welk stuk van gisteren?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met je eigen leven? Dat je iemand zo graag gelijk geeft met je eigen leven?
Hij had geen verbod op zijn kinderen! En in dat stuk van gister werd de moeder ook geen seconde gespaard.
Begrijp me niet verkeerd, ik pleit haar niet vrij. Een vechtscheiding kan alleen als beide in de vechtstand schieten. Maar niks wat je doet rechtvaardigt kindermoord. Nooit!
Ik ken hier ook niet alle beekjes etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, duh... Hij is opgegroeid in Wijk..
Dat is wel nieuws ja..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:58Mogelijk vandaag nog geen uitsluitsel of het om de #vermistebroertjes gaat meld NOS reageer retweet
Lengte, kleding, maar ze willen liever meer voor het zekere.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?
Zelfs al zouden ze het direct zien, wordt eerst de familie ingelicht en zal de pers horen; "Wij kunnen geen uitsluitsel geven..."quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet. Maar ze kunnen ook niet zien of het gaat om volwassenen of kinderen. Gebeurd er ook wat met de lengte dan?
Waarschijnlijk kunnen ze wel zien dat het om kinderen gaat. Maar ze zijn gelukkig niet zo stom om te roepen: 'het zijn kinderen DUS de twee die we zoeken!'.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Er zijn ook kleine volwassenenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Vader was schijnbaar niet blij met bemoeienissen van BJZ. (zoals veel mensen overigens)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)
Want zo als je vaak hoor bij dames dat je er geen gehoor aan mag geven want anders zou het wel eens verkeerd aflopen.
Dat moet je dan helemaal voor je houden en er niet mee te koop gaan lopen zeker als je weet dat de beschuldigingen die je doet ook tegen je kunnen gebruikt worden ..
Zo als de huisarts dus gedaan heeft.
Maar kleren zijn toch niet weg of schoentjesquote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Sway- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |