huh hoezo niet, apart.....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef moeke1 het volgende:
twitter:zoekmee twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:04:58Mogelijk vandaag nog geen uitsluitsel of het om de #vermistebroertjes gaat meld NOS reageer retweet
En wat heeft hij nu uiteindelijk gedaan dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dit stukje baard mij het meeste zorgen en zie dus duidelijk dat de moeder hier dingen over de rug van de vader probeert te regelen in het nadeel van de vader ( haar ex)
Want zo als je vaak hoor bij dames dat je er geen gehoor aan mag geven want anders zou het wel eens verkeerd aflopen.
Dat moet je dan helemaal voor je houden en er niet mee te koop gaan lopen zeker als je weet dat de beschuldigingen die je doet ook tegen je kunnen gebruikt worden ..
Zo als de huisarts dus gedaan heeft.
Ik ken er toevallig één. Geen dwerg, wel mini.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef poepa het volgende:
[..]
een volwassen met de lengte van een kind van 7?
Waar? NOS?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Maar kleren zijn toch niet weg of schoentjes
.Daar aan kunnen ze het toch ook zien.
De woordvoerder jens versprak zich en zei lichaampjes.
Maar zoals iemand hier al zei, is het wel logisch dat ze die informatie nog voor zich houden.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Echt? Ja, dat is dom. of dom menselijk natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
laat ook maarquote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Orealo het volgende:
Ik denk niet dat we willen weten hoe de lichamen er uit zien.
Er zitten bijvoorbeeld bijna altijd woelratten in duikers.
absoluut eens!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat je zo een hoek gezet wordt door (wellicht) valse beschuldigingen van familiedrama's en mishandeling dat er op een gegeven moment geen andere uitweg meer voor jou overblijft.
[..]
Zeg ik dan dat het dat rechtvaardigt? Alleen moet nu toch langzamerhand duidelijk zijn dat vaders die stelselmatig aan het kortste eind trekken als moeders dat willen simpelweg niet langer meer kan.
Ik zeg dat het familierecht in de Westerse wereld monsters kan creëren. Omdat mensen heel veel onrecht aangedaan wordt.
Net bij rtv Utrechtquote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar? NOS?
Heb ff niet op de tijd gelet en journaal gemist
Dat ze niet met zoektochten gevonden zijn wil niet zeggen dat die nutteloos waren.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo snel zouden worden gevonden.. en al die zoektochten waren dus volslagen nutteloos.. ze zijn gewoon per toeval ontdekt.
Mooie vergelijking en een spijtige werkelijkheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier zitten ook woelratten.
Overal wroeten ze in. Alles willen ze weten, elk detail. Hoe ziek kun je zijn.
Maar ze hadden (nog steeds) een 50/50 co-ouderschapquote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
absoluut eens!
Ik snap niet dat jezover komt dat je die persoon waar je ooit zoveel van hield jet comtact met jullie kinderen kan onthouden of nadelig beinvloeden.
On the other hand: als Buum mij stelselmatig in elkaar zou beuken en we gingen scheiden liet ik hem liever ook niet alleen met de kinderen.
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef arachide. het volgende:
De politie weet allang of het volwassenen of kinderen zijn. En waaarschijnlijk zijn het kinderen, maar als je dat zegt, wordt heel Nederland gek.
Ow ok... Ik heb niet elk detail hier gevolgd dus dat wist ik niet....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef rever het volgende:
[..]
Hij had die spanbanden al weken eerder gekocht. Wat heb ik gedaan is dan een gepasseerd station.
Meestal. Heb dat ook eerder gemeld in een topic. Burgerinitiatieven hebben nooit echt wat opgeleverd. En als er iets wordt aangetroffen, dan is het vaak toeval. Zoek maar eens wat bronnen op van de afgelopen jaren en verwittig je van dat feit.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Had niet verwacht dat ze zo snel zouden worden gevonden.. en al die zoektochten waren dus volslagen nutteloos.. ze zijn gewoon per toeval ontdekt.
lol dat zal niet de enige zijn ... bijna bij elke gezinsdrama zitten ze er bijquote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Vader was schijnbaar niet blij met bemoeienissen van BJZ. (zoals veel mensen overigens)
Word nu weer herhaald,moet je goed luisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"
Ik trek mijn conclusies alvast.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik las net dat de woordvoerder Jens zich al had versproken en sprak over "lichaampjes"
nou, ik woon al jaren niet meer in Wijk, maar ken deze plek ook. En de meeste plekjes daar.quote:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:06:28Woordvoerder Politie meldt op @rtvutrecht dat er nog geen duidelijkheid is over de identiteit van de lichamen in #cothen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |