Ook vast "hulpverlener"quote:
Ah, de tactiek van de zwartmakerij. Als je iets niet aanstaat, maken we die user zwart. Een verfoeide techniek, ook in scheidingszaken, maar helaas gaat dat hier niet werken. Dat werkt alleen als je een op een bent, niet als er zoveel publiek toekijkt zoals hier op FOK! Die zien al mijn reacties en kunnen een eigen conclusie trekken wat ze ervan denken.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
* De Raad heeft geadviseerd het co-ouderschap te beëindigen en de vader zou de kinderen dan een keer per twee weken een weekend hebben.
Je weet het niet Jellereppe.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je denkt te eenvoudig. Je kinderen een keer in de twee weken zien, daar heb je weinig aan. Het blijven toch je kinderen. Er is zeker toen wat geknapt bij die man. Daar kunnen we gerust vanuit gaan. Wat er allemaal heeft afgespeeld daarvoor, daar kunnen we alleen naar gissen.
Na 5 jaar, En de Raad zal daar een reden voor gehad hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind je niet vreemd dat bij een scheiding 1 ouder opeens van 100% omgang met izjn kinderen naar 15% wordt terug gezet? Ik vind dat eigenlijk redelijk bizar.
Zwartmaken? Dan zou ik je wel "collega" noemen. Of erger: Zolderkamerspeurder.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de tactiek van de zwartmakerij. Als je iets niet aanstaat, maken we die user zwart. Een verfoeide techniek, maar helaas gaat dat hier niet werken.
Dus is hij niet achtergesteld bij de scheiding.quote:
De hoge raad heeft zich er niet mee bemoeid, wel de Raad voor Kinderbescherming en die adviseerde het co-ouderschap om te zetten naar een regeling van een keer per 14 dagen voor de vader.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Had die vader dat dan wel dan na de uitspraak van de raadsheren van de Hoge Raad dat hij zijn kinderen maar een keer in de twee weken mocht zien?
Ja, dat stond toch al ergens? Iets met dat de strijd tussen die 2 ouders een te grote impact had op de mentale toestand van die jochies en dat het hen daarom beter leek om het toezicht aan de moeder toe te wijzen? Dat heeft verder niet persé met de vader zelf te makenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar dat was dus pas na 5 jaar co-ouderschap, en de Raad had vast een reden.
Maar in de nabije toekomst zat dat er dus wel aan te komenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus is hij niet achtergesteld bij de scheiding.
Uiteraard, uiteraard. We weten niet hoe het is gegaan. Heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je weet het niet Jellereppe.
Heel veel mannen moeten met dat bijltje hakken en slaan toch niet zo door. Hij had ook een eigen bedrijfje, misschien waren daar ook problemen.
dat denk ik ook ...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je denkt te eenvoudig. Je kinderen een keer in de twee weken zien, daar heb je weinig aan. Het blijven toch je kinderen. Er is zeker toen wat geknapt bij die man. Daar kunnen we gerust vanuit gaan. Wat er allemaal heeft afgespeeld daarvoor, daar kunnen we alleen naar gissen.
Ik weet niet wat ik normaal vind. Als je niet samen met elkaar door een deur kunt in ieder geval geen co-ouderschap.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef hugecooll het volgende:
Wel typisch overigens dat het hier voornamelijk de vrouwen zijn die het wel 'normaal' vinden dat één ouder zijn kinderen maar 15% van de tijd ziet. Niet geheel toevallig behoren zij doorgaans tot de groep die hun kinderen 85% van de tijd ziet
Quote nou eens niet @randomquote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na 5 jaar, En de Raad zal daar een reden voor gehad hebben
Klopt. Met beiden trouwensquote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Buster24 het volgende:
[..]
De hoge raad heeft zich er niet mee bemoeid, wel de Raad voor Kinderbescherming en die adviseerde het co-ouderschap om te zetten naar een regeling van een keer per 14 dagen voor de vader.
7 mei zou dat met hem besproken worden.
Werk je met ouders die hun kinderen niet als vaak kunnen zien als ze willen, of met nabestaanden? Ik werk met de laatste groep.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de tactiek van de zwartmakerij. Als je iets niet aanstaat, maken we die user zwart. Een verfoeide techniek, ook in scheidingszaken, maar helaas gaat dat hier niet werken. Dat werkt alleen als je een op een bent, niet als er zoveel publiek toekijkt zoals hier op FOK! Die zien al mijn reacties en kunnen een eigen conclusie trekken wat ze ervan denken.
Die advies wordt meestal overgenomen door de rechter. In 9 van de 10 gevallen. Die vader had dat zelf kunnen opzoeken op het net, percentages zijn bekend, en die conclusie kunnen trekken. Zijn advocaat had het hem ook kunnen vertellen....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Buster24 het volgende:
[..]
De hoge raad heeft zich er niet mee bemoeid, wel de Raad voor Kinderbescherming en die adviseerde het co-ouderschap om te zetten naar een regeling van een keer per 14 dagen voor de vader.
7 mei zou dat met hem besproken worden.
2 donkere kindjes, jongetje van 4, meisje anderhalf, in Zoetermeer, meegenomen door een familielid zonder toestemming.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Rachilda het volgende:
ik las dat er nog 2 vermiste kinderen zouden zijn, wie weet daar meer over, welke regio, sinds wanneer vermist etc.etc?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat stond toch al ergens? Iets met dat de strijd tussen die 2 ouders een te grote impact had op de mentale toestand van die jochies en dat het hen daarom beter leek om het toezicht aan de moeder toe te wijzen? Dat heeft verder niet persé met de vader zelf te maken
Ja, En wat er nu gebeurd is, is wel het beste bewijs dat hij ze helemaal niet meer had moeten zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik vind jou trouwens weinig deskundig overkomen met je "Hoge Raad" etc..quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. We weten niet hoe het is gegaan. Heb je helemaal gelijk in.
toch blij dat mijn vader niet voor de alles of niets optie ging.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |