Oh dat heeft ook altijd nog wel wat inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er zeker wel tof uit. Al vind ik een ouderwetse wijnemmer met een zooi ijsblokjes erin wel leuker.
True.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Nee dat vind ik helemaal niks. Dat word echt te kitscherig.
Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of glazen die licht geven.
[ afbeelding ]
Die kun je kopen per zak. Ik denk zelfs bij de Gall&Gall.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
De vraag is alleen waar je iedere keer zo'n lading van die blokjes vandaan haalt om zo'n enorme emmer te vullen.
Rijd voorzichtigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Anyhow, ik ben los pleitos.
Fijnos avondos nogos damos.
Doch, zo zijn condooms met een smaakje wel een uitkomst als je 'm moet schoonlikken na de daad hoor.quote:
Komt goed, ik ben ervaren in vele dingen, waaronder autorijden.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, zo zijn condooms met een smaakje wel een uitkomst als je 'm moet schoonlikken na de daad hoor.
OK veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben ervaren in vele dingen, waaronder autorijden.
Dat is voor pussies inderdaad, we hebben niet voor niets een GGD die een spuit in je reet jaagt voor keelsoa's.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]zeg moet dat nou. Sowieso pijpen met een condoom
Als je het stuk worst waarvan je op het punt staat het in je mond te stoppen net als de eigenaar pas vijf minuten kent lijkt het me wel verstandig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]zeg moet dat nou. Sowieso pijpen met een condoom
Nou ja dat doe ik nooit dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je het stuk worst waarvan je op het punt staat het in je mond te stoppen net als de eigenaar pas vijf minuten kent lijkt het me wel verstandig.
Nee, maar er zijn zo scènes waar het wel aan te raden is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat doe ik nooit dus vandaar waarschijnlijk.
Ja weet ik wel, maar het lijkt mij maar een vreemd gevoel in je mond. En voor de "ontvangende" partij lijkt het me ook niet echt lekker, maar goed ik ben geen man.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zo scènes waar het wel aan te raden is.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar het lijkt mij maar een vreemd gevoel in je mond. En voor de "ontvangende" partij lijkt het me ook niet echt lekker, maar goed ik ben geen man.
Wat me nog vreemder lijkt is een beflapjedat woord alleen al ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |