Zeer herkenbaar ditquote:Op zondag 19 mei 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan mik je er uiteindelijk een keer lam nog een stel in terwijl je dan nog gilt 'Hebben we straks nog koud bier'.
Om 2 dagen later erachter te komen dat ze in de vriezer zijn blijven zitten en tegenwoordig een iets andere vorm hebben aangenomen.
Dat van Rusland was over the top. Daar ergerde ik mij zelfs aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het kader van zoetsappige liedjes ongeschikt voor narcisten.
Eenzelfde geldt voor Rusland, ergo ongeschikt.
En dat wil wat zeggen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat van Rusland was over the top. Daar ergerde ik mij zelfs aan.
Ik hoor het wel bij het 22:00 journaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
Volgens mij is mijn promillage onderhand wel aardig gezakt, maar eens de auto pakken.
Ach het KLPD is opgeroepen om ramptoeristen in elkaar te slaan bij Doorn, dus ik red me wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoor het wel bij het 22:00 journaal.
Gisteravond had ik maar blikjes gehaald voor het gespuis dat bij mij zit. Een stuk eenvoudiger en dan voorkom je dit soort dingen.quote:
En terecht, die SBS spoorzoekers mogen nu wel eens opflikkeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het KLPD is opgeroepen om ramptoeristen in elkaar te slaan bij Doorn, dus ik red me wel.
Ik wil zo'n wijnkoeler van plastic met zo'n living light erin.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Om wijn koel te houden heb ik zo een rubberen koeler die je in een tijdje de vriezer doet (ziet een soort gel in) daar kun je dan je fles wijn inzetten zodat deze koel blijft.
Wat heeft dat licht nou voor nut? Zodat je in het donker je fles kunt vinden?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil zo'n wijnkoeler van plastic met zo'n living light erin.
Hardcore alcoholisme.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat licht nou voor nut? Zodat je in het donker je fles kunt vinden?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat licht nou voor nut? Zodat je in het donker je fles kunt vinden?
Oh dat heeft ook altijd nog wel wat inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er zeker wel tof uit. Al vind ik een ouderwetse wijnemmer met een zooi ijsblokjes erin wel leuker.
True.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Nee dat vind ik helemaal niks. Dat word echt te kitscherig.
Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of glazen die licht geven.
[ afbeelding ]
Die kun je kopen per zak. Ik denk zelfs bij de Gall&Gall.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
De vraag is alleen waar je iedere keer zo'n lading van die blokjes vandaan haalt om zo'n enorme emmer te vullen.
Rijd voorzichtigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Anyhow, ik ben los pleitos.
Fijnos avondos nogos damos.
Doch, zo zijn condooms met een smaakje wel een uitkomst als je 'm moet schoonlikken na de daad hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |