quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, zo zijn condooms met een smaakje wel een uitkomst als je 'm moet schoonlikken na de daad hoor.
OK veel plezierquote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben ervaren in vele dingen, waaronder autorijden.
Dat is voor pussies inderdaad, we hebben niet voor niets een GGD die een spuit in je reet jaagt voor keelsoa's.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]zeg moet dat nou. Sowieso pijpen met een condoom
Als je het stuk worst waarvan je op het punt staat het in je mond te stoppen net als de eigenaar pas vijf minuten kent lijkt het me wel verstandig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]zeg moet dat nou. Sowieso pijpen met een condoom
Nou ja dat doe ik nooit dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je het stuk worst waarvan je op het punt staat het in je mond te stoppen net als de eigenaar pas vijf minuten kent lijkt het me wel verstandig.
Nee, maar er zijn zo scènes waar het wel aan te raden is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat doe ik nooit dus vandaar waarschijnlijk.
Ja weet ik wel, maar het lijkt mij maar een vreemd gevoel in je mond. En voor de "ontvangende" partij lijkt het me ook niet echt lekker, maar goed ik ben geen man.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn zo scènes waar het wel aan te raden is.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar het lijkt mij maar een vreemd gevoel in je mond. En voor de "ontvangende" partij lijkt het me ook niet echt lekker, maar goed ik ben geen man.
Wat me nog vreemder lijkt is een beflapjedat woord alleen al ...
Beffy.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar als iemand hiermee zou komen aanzetten dan zou ik meteen de slappe lach krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ja zo ziet bijna elk weekend eruit hier, al zit ik niet per se te wachten op het eerste rijtje.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Deze gaat wel weer uitstekend op dit weekeinde.
[ afbeelding ]
Het feit dat het eruit ziet als een boterhamzakje, maakt het ook niet heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwencondoom ook zo'n bedenkelijke uitvinding.
Zijn die eigenlijk nog wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwencondoom ook zo'n bedenkelijke uitvinding.
ZOu dat nou kraken vraag ik me af?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het feit dat het eruit ziet als een boterhamzakje, maakt het ook niet heel aantrekkelijk.
Experimenteel gezien nog wel, ah shit vergeten condooms te halen. Schat we nemen deze keer maar een boterhamzakje.quote:
Wiki:quote:
Ik heb hier vreemde gedachtes bij.quote:Een vrouwencondoom wordt wegens krakerig bijgeluid onprettig gevonden en wordt daarom niet vaak gebruikt.
Ja dat vraag ik me dus ook af, maar ik ken echt niemand die ooit zo'n ding gebruikt heeft.quote:
Nee meer ritselend boterhamzakje geluidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |