Beffy.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor, maar als iemand hiermee zou komen aanzetten dan zou ik meteen de slappe lach krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ja zo ziet bijna elk weekend eruit hier, al zit ik niet per se te wachten op het eerste rijtje.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Deze gaat wel weer uitstekend op dit weekeinde.
[ afbeelding ]
Het feit dat het eruit ziet als een boterhamzakje, maakt het ook niet heel aantrekkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwencondoom ook zo'n bedenkelijke uitvinding.
Zijn die eigenlijk nog wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwencondoom ook zo'n bedenkelijke uitvinding.
ZOu dat nou kraken vraag ik me af?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het feit dat het eruit ziet als een boterhamzakje, maakt het ook niet heel aantrekkelijk.
Experimenteel gezien nog wel, ah shit vergeten condooms te halen. Schat we nemen deze keer maar een boterhamzakje.quote:
Wiki:quote:
Ik heb hier vreemde gedachtes bij.quote:Een vrouwencondoom wordt wegens krakerig bijgeluid onprettig gevonden en wordt daarom niet vaak gebruikt.
Ja dat vraag ik me dus ook af, maar ik ken echt niemand die ooit zo'n ding gebruikt heeft.quote:
Nee meer ritselend boterhamzakje geluidquote:
Wordt zo langzamerhand een hele bedoening al die attributen die je mee moet sjouwenquote:
Wat wegen die 2 dopjes nou ?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zo langzamerhand een hele bedoening al die attributen die je mee moet sjouwenIk ben nog uit de tijd dat dat allemaal niet gedaan werd
Van die oorbeschermers die stratenmakers hebben...gewoon voor het erotisch effectquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon oordoppen in doen. Hoor je de buren ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |