Mijn NOD is oud dus die mag er uit. Vanwege mijn onregelmatige cyclus heb ik nu geen nieuwe NOD. Alvast bedankt!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:30 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd voor een nieuw topic met heel veel streepjes![]()
![]()
Zijn er nog dingen die aangepast moeten worden?
Vandaag is mijn NOD, en hoewel het zich meestal gelijk in de ochtend meld, kan het natuurlijk de hele dag nog losbreken...quote:
Cairrean is verwijderd, maar de andere twee nog niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Lelie81 is kennelijk zwanger, dus die kan er uit.
Deze dames hebben ook al een tijd niet meer meegepost:
Cairrean, Naena, Poppejans, Razztwizzle.
We zijn naar Spanje geweest, even lekker ertussenuit.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik hoop het ook voor je Dyre!
Waar ben je geweest?
hahahaha, gaaf idee!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef Dyre het volgende:
GM87, veel plezier bij de tandarts
En wat spannend!!
Weet je wat? Je doet gewoon straks een test (zonder te kijken!!), dan maak je er een foto van en die post je hier, dan heb je ons in ieder geval van de spanning verlost en dan kan jij er morgen voor jezelf doen. We zullen niets zeggen![]()
Haha, goed hoor deal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:04 schreef Ikina het volgende:
Jammer Risu.. Doen we onze Nod ongeveer gelijk en gaan we samen door, deal?
Gm nog een dag wachten met testen? Je houdt het spannend!
jaaaaaaaaaa choco!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Momo ik heb chocola gekocht voor op t wachtbankje... Delen?...
Ik wil ook graag vh bankje af.. Duidelijkheid is wat ik wil
Ah, ik snap het. Hopelijk komt het nu inderdaad wel lekker vlot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Roomsnoes het volgende:
We hebben een half jaar pauze genomen ja. De eerste 5 maanden proberen hadden weinig effect. Toen kwamen we erachter dat het financieel echt enorm zou schelen om pas na deze zomer op z'n vroegst zwanger te raken. Nu dus hopen dat het vlot gaat
Nou ja, gezien je symptomen en geen bloed klinkt het hoopvol. Hopelijk is je lichaam gewoon niet zo vlot met HCG aanmakenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We hopen natuurlijk dat we zwanger zijn, maar damn, ik wil duidelijkheid, desnoods door ongesteldheid, maar dit vind ik helemaal niks!
Daar hoop ik dan ook maar op...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je symptomen en geen bloed klinkt het hoopvol. Hopelijk is je lichaam gewoon niet zo vlot met HCG aanmaken
Hahaha geniaal verhaal welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan ook maar op...
It runs in the family, mijn oma was 20 weken zwanger van mn moeder en al die tijd geen positieve testen, Dat is stress mevrouw.. Waarop mijn oma zei: sinds wanneer schopt stress?? Gelukkig kunnen ze het tegenwoordig makkelijker nakijken...
Fixed.. volgens mij klopt nu alles weer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nieuwe NOD 13 Juni
14 Juni is de overdracht van het verkochte huis van vriendlief, dus het zou stiekem heel mooi zijn.
We gaan ons best doen!
Dames op het wachtbankje.. en GM in het speciaal.. good luck!
Geen idee hoe snel zo'n beest dat merkt, eisprong was waarschijnlijk afgelopen donderdag. Ze zit me ongeveer de hele tijd zo aan te kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Pvoesss het volgende:
Haha dat was hier waar ik door wist dat ik zwanger was van de 2e.. ze kwam nooit bij mij alleen toen ik zwanger was en rond de 3 weken zwanger van de jongste dus ook ineens weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Inderdaad kruidvat testen, Ik heb vanmorgen nog even staan twijfelen bij kruidvat, Maar uiteindelijk maar weer gewoon de 2v5 meegenomen... Als ik zwanger ben dan zou iedere test dat nu 2 dagen na NOD moeten kunnen weergeven...quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Gm gebruik je kruidvat testen? Goede ervaringen hier. Ik duim voor je dat je gewoon harstikke zwanger bent!
Maar jij was ook 9 dagen over tijd dus dan gaat de theorie van je huisarts al niet op toch...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef martine1984 het volgende:
Op zich zou iedere zwangerschapstest goed moeten zijn. Ik kreeg van de ha te horen dat een test met 1 week overtijd toch echt wel de juiste uitslag moest geven. Vind het wel stoer van je dat je kan wachten tot zondag. Mijn duimen draaien voor een tweede streep.
je had t nog niet gepost! alles leek ook die kant op te wijzen maar niet dus..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
balen gm..kwam hier eigenlijk posten dat ik een bezem zou eten als je niet zwanger was...mja...aan de bezem dus
Haha, mag! ;-) ik had wat weinig inspiratie voor een nick die totaal niet op mijn andere lijkt en beschikbaar is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh spannend dus nog even klaproos!
Welkom isabellaMariaAnna ( ik weet nu al dat ik dat ga afkorten naar IMA
Gewoon nee zeggen is niet moeilijk toch en anders een smoesje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
en daar ga ik moeilijk onder een wijntje uitkomen denk ik.
Beterschap!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gezien het feit dat ik van de 2 uur dat ik wakker ben anderhalf op de badkamer heb doorgebracht denk ik dat er idd een virus aan zat te komen...
Maag en darmkramp in combi met hevig vloeien is niet echt een droomcombi
Dat plus via ziekenhuis... Morgen weer afspraak met de gyn. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen, of ze willen behandelen. Zelf neig ik maar even zelf proberen aangezien het nu toch blijkt te werken ook al is t niet optimaalquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ben je al langer bezig? Dan kan ik me goed voorstellen dat je er nog weer anders mee omgaat.
Spannend hoor!
Oh wacht, zie t in de OP. Hoop voor je dat het binnenkort wel lukt :-)
Dat is wel waar ik aan zit te denken ja. Sowieso kan het ook zijn dat de cyclus nu langer was door die miskraam. Morgen maar horen wat zij voorstellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef DJMomo het volgende:
Mss een tussenweg anders chant, zonder hulpmiddelen zelf proberen, maar wel onder toezicht van ZH? Al vreet dat natuurlijk ook tijd en energie, van die eigroeiecho's
Geen idee, niks moetquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
nee. moet dat? is vandaag twee weken na mijn posi ovu. Ik verwacht dat het vandaag of morgen wel doorzet. Hoewel de buikpijn ook weer compleet weg is, en ik er steken in mijn lies voor terug heb gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, sja, limbo. Geen idee hoe lang ik wil ga wachten tot het doorzet. Mss tot het weekend? Dan zijn we al met al 4 dagen verder. Klinkt als mooi strevenSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Een zwangerschapstest
Het kan zijn dat een vrouw geen innestelingsbloeding heeft gehad, maar de menstruatie blijft ook uit, wat moet er dan gedaan worden? Er kan dan gekozen worden voor een zwangerschapstest. Het kan zijn dat uit de test komt dat iemand toch zwanger is of dat er uit komt dat de vrouw niet zwanger is. Wanneer de vrouw niet zwanger is dan kan er een andere oorzaak zijn waarom de menstruatie uit blijft, bijvoorbeeld stress of een ander eetpatroon. Als dit aan blijft houden of de vrouw blijft twijfelen dan is het verstandig naar de huisarts te gaan. Een zwangerschapstest kan altijd duidelijk geven of dat een vrouw zwanger is. Als de vrouw en de man zekerheid willen is het raadzaam om zelf een test te kopen bij de drogist of via internet zodat er snel een test gedaan kan worden en dan krijgt men ook snel zekerheid. Als het eenmaal duidelijk is kunnen de benodigdheden geregeld gaan worden. De babykamer, het kraamhotel en natuurlijk een afspraak maken voor een echo.
Nee das waar maar ik had waarschijnlijk al 6 testen gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:20 schreef DJMomo het volgende:
Ach ja, veel anders dan wachten kan je toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat er weer gauw tweede streepjes te bewonderen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
De omstandigheden klinken goed! Prettig om allebei een goede baan te hebben, of in ieder geval goed perspectief. En leeftijd is niet het belangrijkste vind ik. Hebben jullie familie/vrienden met (kleine) kinderen of zijn jullie de eerste?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruiken jullie een app om je vruchtbare dagen te berekenen of doen jullie dat op een andere manier?
Ik gebruik nu de app Mijn Biologische Klok en die vind ik vrij duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb ook P Tracker Lite gedownload maar die snap ik niet zo goed![]()
Hij realiseerde t zich wel maar was er gewoon niet zo mee bezig, terwijl hij ni van alles doet om zn zaad in topconditie te houden...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Kimpossible het volgende:
Haha, da's fraai dan. 't is immers niet alsof het niet-serieus zijn ook een vorm van anticonceptie is?
Voor mijn vriend heb ik het de eerste keer nog even heel serieus gemaakt door op het moment supreme te vragen of hij besefte wat hij op dat moment kon 'aanrichten' als hij verder ging met waar -ie mee bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Kimpossible het volgende:
Voor mijn vriend heb ik het de eerste keer nog even heel serieus gemaakt door op het moment supreme te vragen of hij besefte wat hij op dat moment kon 'aanrichten' als hij verder ging met waar -ie mee bezig was.
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachenWat zei hij?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
Hihi! Het was ook heel bijzonder, vond ik. Seks is 1 ding, maar seks met zon mooi doel is gevoelsmatig zooo anders. Vlinders in m'n buik!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
Ik raak al emotioneel incontinent! Tranen in mijn ogen. Zoooo roosmantisch
Mijn vriend zou spontaan gestopt zijn met waar hij mee bezig was. Ik vind zelf gebabbel over babies tijdens de daad ook niet erg opwindendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn vriend zou spontaan gestopt zijn met waar hij mee bezig was. Ik vind zelf gebabbel over babies tijdens de daad ook niet erg opwindend.
Haha. Ik denk dat hij een heel gesprek ook niet gewaardeerd zou hebben (ik ook niet trouwens), maar het besef dat het 'voor het echie' was, was voor ons alleen maar erg bijzonderquote:
jij zág mijn stekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees ook regelmatig mee, zag gisteren de steken in de lies en dacht hmmm...Van harte!!!
Ja man, zag ze hier nog op mijn scherm verschijnen zo hard waren ze!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
jij zág mijn steken![]()
Chanty, balen voor jou joh. Wat nu, zijn jullie daar al over uit?
Dot en Ikina, hopen op een lukkie sjot nog dus.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik blijf je toch wel volgen hoor Momo!
Mijn vruchtbare dagen gaan weer in dus ik ga mn jarretels ed weer opzoeken![]()
Ik wil een verlaat verjaardagscadeau van mn man!
Ik hoop ook in een andere betekenis vh woord! Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik blijf je toch wel volgen hoor Momo!
Mijn vruchtbare dagen gaan weer in dus ik ga mn jarretels ed weer opzoeken![]()
Ik wil een verlaat verjaardagscadeau van mn man!
Da's grappig; mijn App zegt dat mijn NOD op 16 juni is en dat ik dan 2 juni mijn eisprong zou hebben (ik vermoed zelf dat ik hem gisteren had gezien alle bekende signalen en toestanden). Jouw NOD is een dag later, maar omdat je aangeeft dat je klusdagen al voorbij zijn je eisprong eerder?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, weekje er tussenuit geweest. En nog prima weer gehad ook.
Momo, gefeliciteerd! Die 2e streep knalt van het scherm
Welkom aan de nieuwe dames.
Als het goed is, zit ik nu aan het einde van de vruchtbare dagen en hebben we er goed gebruik van gemaakt. In de wachtstand dus maar......
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(...) mja, mijn lijf is niet zo gemiddeld
1 vd zeldzame keren dat een omo iets positiefs is in dit topic..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook![]()
Oh, en nou was ik helemaal vergeten te vertellen dat ik van de week een testje heb gedaan om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam is na de miskraam. Test bleef maagdelijk wit. Ben ik op dit moment juist wel blij mee, want dan weet ik waar ik aan te ben bij het testen strakjes, maar toch blijft het stom om naar zo'n negatieve test te kijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft het door hoor...
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet
quote:de sterkste zaadcellen redden het ook wel zonder circus-capriolen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft het door hoor...
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet![]()
Wild, spannend en hevigquote:Koppels die zwanger proberen worden krijgen een tip mee: wilde, spannende en hevige seks (...), want bij de bevruchting gaat het niet zozeer om een perfecte planning en lichaamshouding, maar meer om de hevigheid van de seks en het daarbij horende orgasme. Seks waarbij beiden partijen aan hun trekken komen, is van belang. De zaadcellen zijn in dat geval afkomstig uit een diepere reserve, waardoor ze kwaliteitsvoller zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |