Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Kimpossible het volgende:
Voor mijn vriend heb ik het de eerste keer nog even heel serieus gemaakt door op het moment supreme te vragen of hij besefte wat hij op dat moment kon 'aanrichten' als hij verder ging met waar -ie mee bezig was.
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachenWat zei hij?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
Hihi! Het was ook heel bijzonder, vond ik. Seks is 1 ding, maar seks met zon mooi doel is gevoelsmatig zooo anders. Vlinders in m'n buik!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
Ik raak al emotioneel incontinent! Tranen in mijn ogen. Zoooo roosmantisch
Mijn vriend zou spontaan gestopt zijn met waar hij mee bezig was. Ik vind zelf gebabbel over babies tijdens de daad ook niet erg opwindendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |