jaaaaaaaaaa choco!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Momo ik heb chocola gekocht voor op t wachtbankje... Delen?...
Ik wil ook graag vh bankje af.. Duidelijkheid is wat ik wil
Ah, ik snap het. Hopelijk komt het nu inderdaad wel lekker vlot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef Roomsnoes het volgende:
We hebben een half jaar pauze genomen ja. De eerste 5 maanden proberen hadden weinig effect. Toen kwamen we erachter dat het financieel echt enorm zou schelen om pas na deze zomer op z'n vroegst zwanger te raken. Nu dus hopen dat het vlot gaat
Nou ja, gezien je symptomen en geen bloed klinkt het hoopvol. Hopelijk is je lichaam gewoon niet zo vlot met HCG aanmakenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We hopen natuurlijk dat we zwanger zijn, maar damn, ik wil duidelijkheid, desnoods door ongesteldheid, maar dit vind ik helemaal niks!
Daar hoop ik dan ook maar op...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je symptomen en geen bloed klinkt het hoopvol. Hopelijk is je lichaam gewoon niet zo vlot met HCG aanmaken
Hahaha geniaal verhaal welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan ook maar op...
It runs in the family, mijn oma was 20 weken zwanger van mn moeder en al die tijd geen positieve testen, Dat is stress mevrouw.. Waarop mijn oma zei: sinds wanneer schopt stress?? Gelukkig kunnen ze het tegenwoordig makkelijker nakijken...
Fixed.. volgens mij klopt nu alles weer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Ggirl het volgende:
Zo, nieuwe NOD 13 Juni
14 Juni is de overdracht van het verkochte huis van vriendlief, dus het zou stiekem heel mooi zijn.
We gaan ons best doen!
Dames op het wachtbankje.. en GM in het speciaal.. good luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |