SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruiken jullie een app om je vruchtbare dagen te berekenen of doen jullie dat op een andere manier?
Ik gebruik nu de app Mijn Biologische Klok en die vind ik vrij duidelijk en overzichtelijk.
Ik heb ook P Tracker Lite gedownload maar die snap ik niet zo goed![]()
Hij realiseerde t zich wel maar was er gewoon niet zo mee bezig, terwijl hij ni van alles doet om zn zaad in topconditie te houden...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Kimpossible het volgende:
Haha, da's fraai dan. 't is immers niet alsof het niet-serieus zijn ook een vorm van anticonceptie is?
Voor mijn vriend heb ik het de eerste keer nog even heel serieus gemaakt door op het moment supreme te vragen of hij besefte wat hij op dat moment kon 'aanrichten' als hij verder ging met waar -ie mee bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Kimpossible het volgende:
Voor mijn vriend heb ik het de eerste keer nog even heel serieus gemaakt door op het moment supreme te vragen of hij besefte wat hij op dat moment kon 'aanrichten' als hij verder ging met waar -ie mee bezig was.
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachenWat zei hij?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
Hihi! Het was ook heel bijzonder, vond ik. Seks is 1 ding, maar seks met zon mooi doel is gevoelsmatig zooo anders. Vlinders in m'n buik!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]![]()
Ik raak al emotioneel incontinent! Tranen in mijn ogen. Zoooo roosmantisch
Mijn vriend zou spontaan gestopt zijn met waar hij mee bezig was. Ik vind zelf gebabbel over babies tijdens de daad ook niet erg opwindendquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat ie dat wel wist, om me vervolgens een kus te geven en me zo de mond te snoeren hahahaha.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn vriend zou spontaan gestopt zijn met waar hij mee bezig was. Ik vind zelf gebabbel over babies tijdens de daad ook niet erg opwindend.
Haha. Ik denk dat hij een heel gesprek ook niet gewaardeerd zou hebben (ik ook niet trouwens), maar het besef dat het 'voor het echie' was, was voor ons alleen maar erg bijzonderquote:
jij zág mijn stekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees ook regelmatig mee, zag gisteren de steken in de lies en dacht hmmm...Van harte!!!
Ja man, zag ze hier nog op mijn scherm verschijnen zo hard waren ze!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
jij zág mijn steken![]()
Chanty, balen voor jou joh. Wat nu, zijn jullie daar al over uit?
Dot en Ikina, hopen op een lukkie sjot nog dus.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik blijf je toch wel volgen hoor Momo!
Mijn vruchtbare dagen gaan weer in dus ik ga mn jarretels ed weer opzoeken![]()
Ik wil een verlaat verjaardagscadeau van mn man!
Ik hoop ook in een andere betekenis vh woord! Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik blijf je toch wel volgen hoor Momo!
Mijn vruchtbare dagen gaan weer in dus ik ga mn jarretels ed weer opzoeken![]()
Ik wil een verlaat verjaardagscadeau van mn man!
Da's grappig; mijn App zegt dat mijn NOD op 16 juni is en dat ik dan 2 juni mijn eisprong zou hebben (ik vermoed zelf dat ik hem gisteren had gezien alle bekende signalen en toestanden). Jouw NOD is een dag later, maar omdat je aangeeft dat je klusdagen al voorbij zijn je eisprong eerder?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, weekje er tussenuit geweest. En nog prima weer gehad ook.
Momo, gefeliciteerd! Die 2e streep knalt van het scherm
Welkom aan de nieuwe dames.
Als het goed is, zit ik nu aan het einde van de vruchtbare dagen en hebben we er goed gebruik van gemaakt. In de wachtstand dus maar......
Dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(...) mja, mijn lijf is niet zo gemiddeld
1 vd zeldzame keren dat een omo iets positiefs is in dit topic..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook![]()
Oh, en nou was ik helemaal vergeten te vertellen dat ik van de week een testje heb gedaan om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam is na de miskraam. Test bleef maagdelijk wit. Ben ik op dit moment juist wel blij mee, want dan weet ik waar ik aan te ben bij het testen strakjes, maar toch blijft het stom om naar zo'n negatieve test te kijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft het door hoor...
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet
quote:de sterkste zaadcellen redden het ook wel zonder circus-capriolen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft het door hoor...
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |