abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126943801
Nou GM. Wat ruk. Wel mooi twee weken na mss dan toch je eisprong
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126947474
als ik die dus als uitgangs punt neem dan heb ik een keurige 14 dagen voor eisprong en 14 dagen na... net als vroeger, voor de pil. Ipv de 12vs12
S. 2014
J. 2016
pi_126949073
Pff shit zeg gm!!
hoop dat je die tweede streep volgende maand mag zien :).

Lekker aan de chocolade en genieten van je trouwfoto's!
♥ J & S
pi_126962199
gm87, wat rot om dit te lezen zeg. Bizar gewoon, wat heeft jouw lichaam je voor de gek gehouden -O-

Houd je man maar aan zijn woord, lekker veel tussen de lakens duiken en een februaribabietje maken O+
pi_126966679

[ Bericht 100% gewijzigd door martine1984 op 24-05-2013 21:56:08 (Oeps verkeerde topic) ]
pi_126967014
Komt goed Dyre ;)

Nu kraaaaaaamp!!! Damn zeg, douchen hielp niet en mn kruik is lek!!
S. 2014
J. 2016
pi_126967063
@Martine: Past hier op zich ook wel toch? ;-)

Ik ben al langer actief op Fok, maar heb een nieuw account aangemaakt om hier in OUD ook wat mee te kunnen kletsen. Deze week ben ik begonnen met foliumzuur en over vier weekjes willen we 'beginnen' ;-) Ik gebruik al een tijdje geen pil meer en mijn cyclus is enorm stipt 26 dagen. Dus we zijn erg benieuwd!
pi_126967232
Pittenzak? Anders een handdoek vochtig maken en kort opwarmen in de magnetron. Kop thee maken en die tegen je buik houden. En in kleine slokjes op drinken. Sterkte meis!
pi_126967727
He ook vervelend dat je nu zoveel kramp hebt gm!

hier net beige afscheiding, normaal nooit last van wanneer ik bijna ongesteld wordt. Nog 5 dagen tot NOD, nog steeds gevoelige borsten en buik plopt er op los! Even afwachten dus.
♥ J & S
pi_126970265
Ooh spannend dus nog even klaproos!

Welkom isabellaMariaAnna ( ik weet nu al dat ik dat ga afkorten naar IMA :@
S. 2014
J. 2016
pi_126977087
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh spannend dus nog even klaproos!

Welkom isabellaMariaAnna ( ik weet nu al dat ik dat ga afkorten naar IMA :@
Haha, mag! ;-) ik had wat weinig inspiratie voor een nick die totaal niet op mijn andere lijkt en beschikbaar is.

Hoe is het nu met je?

Hoe gaan jullie om met wijn trouwens? Of alcohol in het algemeen? Ik weet dat het beter is om het minder/niet te drinken als je bezig bent, maar slaan jullie het al helemaal af in de twee weken voor een test? Of kan dat nog niet zoveel kwaad? Binnenkort een feestje, week voordat ik eventueel kan testen, en daar ga ik moeilijk onder een wijntje uitkomen denk ik.
pi_126977100
Ik drink nooit dus aan mij heb je in deze helemaal niks!

Hier gaat t wel weer hoor, kan er heel lang in blijven sippen maar daar komen ook geen kindjes van...
S. 2014
J. 2016
pi_126977179
IMA, ik zou zelf niet te vroeg al beginnen met jezelf allerlei dingen ontzeggen.
pi_126977212
Ik drink ook haast nooit iets. En ben ook al niet dol op rood vlees, rare kazen of vis. Ideale zwangere :p
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_126977299
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
en daar ga ik moeilijk onder een wijntje uitkomen denk ik.
Gewoon nee zeggen is niet moeilijk toch en anders een smoesje?
pi_126977385
Gm, wat balen zeg. Maar in ieder geval duidelijkheid nu. Misschien had je een virusje waardoor je die symptomen had. Of nog trouwstress ofzo.

IMA welkom in dit topic. Ik zou gewoon een wijntje drinken denk ik. Mocht het raak zijn in een keer, dan moet het toch ook nog innestelen enzo. Ik zou me wel een beetje inhouden en het er bij 1 of 2 laten. Maar goed, ik drink sowieso niet. Wel bak ik voortaan al mijn vlees goed door en eet ik mijn eitjes geroerd, maar dat is ook meer om mezelf er alvast aan te wennen, en het smaakt verder prima.

Klaproos nog in spanning. Dat wachtbankje lijkt wel symptomen te genereren hier. Zo weet je natuurlijk nooit of het een wachtbankjesyndroom is, of echt.

Menstruatie is hier gelukkig weer voorbij, nieuwe ronde begint dus vanaf nu echt.
pi_126977469
Gezien het feit dat ik van de 2 uur dat ik wakker ben anderhalf op de badkamer heb doorgebracht denk ik dat er idd een virus aan zat te komen...
Maag en darmkramp in combi met hevig vloeien is niet echt een droomcombi
S. 2014
J. 2016
pi_126978283
Ik heb wel gewoon af en toe een wijntje gedronken hoor. Als de test positief is dan is het vroeg genoeg om dingen te laten staan. Stel dat het een tijd duurt voor dat het lukt dan heb je jezelf al die tijd lekkere dingen ontzegd. Roken daar zou ik wel altijd mee stoppen (weet niet of je dat doet). Verder gewoon lekker leven, er gaan al zoveel zaken veranderen als het eenmaal zover is.

Gm getver dat kan er ook nog wel bij. Beterschap!
pi_126982322
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gezien het feit dat ik van de 2 uur dat ik wakker ben anderhalf op de badkamer heb doorgebracht denk ik dat er idd een virus aan zat te komen...
Maag en darmkramp in combi met hevig vloeien is niet echt een droomcombi
Beterschap!

Volgens mij vermindert alcohol de vruchtbaarheid, dus dat zou voor mij een reden zijn om het wel al te laten staan. Het is in de wachtweken niet schadelijk mocht het raak zijn, dus als je wel graag af en toe een glaasje drinkt kun je inderdaad tot de positieve test gewoon 'door drinken' ;) Ik heb makkelijk praten trouwens, ik drink nooit alcohol.
pi_127014582
Ik drink ook helemaal niet vaak wijn en zal er ook geen probleem mee hebben om het te laten staan. Maar bij die trouwerij zou ik mezelf zo verdacht maken als ik het steeds weiger.. ;-) echte smoesjes ben ik later nog wel nodig als het goed is ;-)
  zondag 26 mei 2013 @ 12:58:03 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_127019130
Welkom IMA :) ik drink zelf vrijwel nooit maar laat t in de wachtweken al helemaal staan. Meer voor mijn eigen gemoedsrust, t gaat al niet zo makkelijk allemaal en ik wil niet denken dat t mis gaat door iets wat ik doe.

Volgens mij heb ik weer een soort innestelingsbloeding. Het is niet eens bloed maar net als de vorige keer verlies ik raar spul :p zit nu op 9 a 10 dagen na eisprong. Ben erg benieuwd :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_127019585
Ben je al langer bezig? Dan kan ik me goed voorstellen dat je er nog weer anders mee omgaat.

Spannend hoor!

Oh wacht, zie t in de OP. Hoop voor je dat het binnenkort wel lukt :-)
  zondag 26 mei 2013 @ 13:42:44 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_127020893
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ben je al langer bezig? Dan kan ik me goed voorstellen dat je er nog weer anders mee omgaat.

Spannend hoor!

Oh wacht, zie t in de OP. Hoop voor je dat het binnenkort wel lukt :-)
Dat plus via ziekenhuis... Morgen weer afspraak met de gyn. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen, of ze willen behandelen. Zelf neig ik maar even zelf proberen aangezien het nu toch blijkt te werken ook al is t niet optimaal :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_127022421
De duimen draaien weer chanty!
S. 2014
J. 2016
pi_127023297
Mss een tussenweg anders chant, zonder hulpmiddelen zelf proberen, maar wel onder toezicht van ZH? Al vreet dat natuurlijk ook tijd en energie, van die eigroeiecho's
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')