.
. 

Haha, mag! ;-) ik had wat weinig inspiratie voor een nick die totaal niet op mijn andere lijkt en beschikbaar is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh spannend dus nog even klaproos!
Welkom isabellaMariaAnna ( ik weet nu al dat ik dat ga afkorten naar IMA

Gewoon nee zeggen is niet moeilijk toch en anders een smoesje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
en daar ga ik moeilijk onder een wijntje uitkomen denk ik.

Beterschap!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gezien het feit dat ik van de 2 uur dat ik wakker ben anderhalf op de badkamer heb doorgebracht denk ik dat er idd een virus aan zat te komen...
Maag en darmkramp in combi met hevig vloeien is niet echt een droomcombi
 Ik heb makkelijk praten trouwens, ik drink nooit alcohol.
 Ik heb makkelijk praten trouwens, ik drink nooit alcohol.

ik drink zelf vrijwel nooit maar laat t in de wachtweken al helemaal staan. Meer voor mijn eigen gemoedsrust, t gaat al niet zo makkelijk allemaal en ik wil niet denken dat t mis gaat door iets wat ik doe.
 ik drink zelf vrijwel nooit maar laat t in de wachtweken al helemaal staan. Meer voor mijn eigen gemoedsrust, t gaat al niet zo makkelijk allemaal en ik wil niet denken dat t mis gaat door iets wat ik doe.  

Dat plus via ziekenhuis... Morgen weer afspraak met de gyn. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen, of ze willen behandelen. Zelf neig ik maar even zelf proberen aangezien het nu toch blijkt te werken ook al is t niet optimaalquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ben je al langer bezig? Dan kan ik me goed voorstellen dat je er nog weer anders mee omgaat.
Spannend hoor!
Oh wacht, zie t in de OP. Hoop voor je dat het binnenkort wel lukt :-)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |