quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Nee, er is niets te melden.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Open jij alvast het volgende deel?
Laten we maar hopen dat ze niet meeleestquote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook tegen niemand persoonlijk hier, hoor.
Jullie zijn allemaal vast hartstikke tof real life![]()
Ik kan me echt niet voorstellen in wat voor staat die moeder nu is. Zit ze hoopvol mee te lezen op fora's (zoals hier)? Zit ze huilend in een hoekje? Slaapt ze maar een paar uur per nacht en zijn er verder constant mensen om haar heen?
Triest.
Ja, arme moeder.. Ik wil het me bijna niet voorstellen...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook tegen niemand persoonlijk hier, hoor.
Jullie zijn allemaal vast hartstikke tof real life![]()
Ik kan me echt niet voorstellen in wat voor staat die moeder nu is. Zit ze hoopvol mee te lezen op fora's (zoals hier)? Zit ze huilend in een hoekje? Slaapt ze maar een paar uur per nacht en zijn er verder constant mensen om haar heen?
Triest.
Het toegeven dat er niks te melden is .. velen zullen je het niet na doenquote:
Ik weet dat, toen een vriend van mij overleed aan een niet-natuurlijke-dood, de huisarts toch wel eens in de twee dagen langs kwam en moederlief onder de downers zat.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat ze niet meeleest
Die zal waarschijnlijk bij familie ofzo zitten. Althans, dat hoop ik voor haar.
Jawel hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het toegeven dat er niks te melden is .. velen zullen je het niet na doen
Ik had jou al uitgeschakeldquote:
Dat is volkomen te begrijpenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet dat, toen een vriend van mij overleed aan een niet-natuurlijke-dood, de huisarts toch wel eens in de twee dagen langs kwam en moederlief onder de downers zat.
Dat de huisarts langs komt duur neem ik aan ook niet lang? Was bij mijn moeder althans afgelopen jaar toen haar man plotseling overleed ook maar een paar keer. Daarna moet je weer op eigen benen staanquote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet dat, toen een vriend van mij overleed aan een niet-natuurlijke-dood, de huisarts toch wel eens in de twee dagen langs kwam en moederlief onder de downers zat.
Ik zou willen dat het anders was maar het ene na andere deel raakt vol met steeds meer vragen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het toegeven dat er niks te melden is .. velen zullen je het niet na doen
Vele vragen zullen onbeantwoord blijven ben ik bangquote:Op zondag 19 mei 2013 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het anders was maar het ene na andere deel raakt vol met steeds meer vragen.
Klopt, maar dat gebeurt gewoon in dit soort zakenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het anders was maar het ene na andere deel raakt vol met steeds meer vragen.
Tot na de begrafenis. Ze heeft nog wel lang aan de downers gezeten.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:51 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat de huisarts langs komt duur neem ik aan ook niet lang? Was bij mijn moeder althans afgelopen jaar toen haar man plotseling overleed ook maar een paar keer. Daarna moet je weer op eigen benen staan
Dat lijkt me niet meer dan normaal, hoe spijtig dan ook, wat heeft iemand op internet te zoeken? Ik neem aan dat het daar over hebt. En met gezond verstand, nee dat heb je in zo'n situatie niet, zul je niet enkel steunberichtjes aantreffen. Wat niks zegt over deze moeder, maar wel over wat je kunt aan treffen op het netquote:Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, mijn buurman is ook nog steeds zoek.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vele vragen zullen onbeantwoord blijven ben ik bang
Ja precies, bij m'n moeder is de HA ook nog 2/3x geweest na de begrafenis. Maar daarna moet je het maar weer zien. En opzich ook wel logisch, daar zijn andere instanties voor..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Tot na de begrafenis. Ze heeft nog wel lang aan de downers gezeten.
Wie is je buurman? Durf ik na 30 topics te vragenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, mijn buurman is ook nog steeds zoek.
je was me net voorquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie is je buurman? Durf ik na 30 topics te vragen
Think again;quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan normaal, hoe spijtig dan ook, wat heeft iemand op internet te zoeken? Ik neem aan dat het daar over hebt. En met gezond verstand, nee dat heb je in zo'n situatie niet, zul je niet enkel steunberichtjes aantreffen. Wat niks zegt over deze moeder, maar wel over wat je kunt aan treffen op het net
Ik heb meegemaakt dat de (samenwonende) vriendin van een vriend letterlijk door haar ouders overeind moest worden gehouden (tijdens de begrafenis).. En dat de familie van haar vriend niks met haar te maken wou hebben al woonden ze samen.. Was afschuwelijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Tot na de begrafenis. Ze heeft nog wel lang aan de downers gezeten.
Vind ik niet.. Daarna word je moeder dus los gelaten in de grote graaicultuur. Bij een ( bekende ) huisarts voel je je nog ietwat veilig, hij/ zij weet je historie..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ja precies, bij m'n moeder is de HA ook nog 2/3x geweest na de begrafenis. Maar daarna moet je het maar weer zien. En opzich ook wel logisch, daar zijn andere instanties voor..
Daar heb je wel een punt, maar ze heeft ook familie waar ze op terug kan vallen. Ze kan uiteraard wel altijd bij de huisarts terrecht als er echt wat is..quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind ik niet.. Daarna word je moeder dus los gelaten in de grote graaicultuur. Bij een ( bekende ) huisarts voel je je nog ietwat veilig, hij/ zij weet je historie..
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Think again;
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-is-afgeslacht.dhtml
Internet is nu eenmaal een vast deel van ons leven. Ook als je kind wordt vermoord. Ook over deze jongeman zijn verschrikkelijke dingen geroepen. Maar moeders bleef toch zoeken. Ik weet niet eens naar wat precies.
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.htmlquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Dat is ook nog een heel verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja lul!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.html
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Internet is een bewust deel van mijn leven, ik post niet alles wat lost en vast zit. Ik bekijk daarom ook niet elk linkje wat mij onder mijn neus gewreven word
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Internet is een bewust deel van mijn leven, ik post niet alles wat lost en vast zit. Ik bekijk daarom ook niet elk linkje wat mij onder mijn neus gewreven word
Truste Messinaquote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.
Anyhoe, slaap lekker.
Hier moet ik dus niet aan denken ...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vrees dat ik er (bijna) aan onderdoor ga als mijn ouders overlijden... En dat kan NU gebeuren
Je snapt dat dus? Al ben je heerlijk jongquote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier moet ik dus niet aan denken ...
Nopequote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit die lul eik nog op het forum? Wat was zijn naam ook alweer?
Ja gelezen, mijn eerste vraag is: Mis je je buurman?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournal(...)nnaaronnomeijer.html
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier moet ik dus niet aan denken ...
Ieder normaal mens met een beetje liefde in zich snapt dit...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt dat dus? Al ben je heerlijk jong
Ik lig al in een hoekje te janken als ik er alleen maar aan denkquote:Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..
Truequote:Op zondag 19 mei 2013 03:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ieder normaal mens met een beetje liefde in zich snapt dit...
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen, maar jij kunt niet weten wat de moeder van deze twee jongetjes doet. Je kan gelijk hebben, je kan ongelijk hebben.
Anyhoe, slaap lekker.
wat is "oud"?:pquote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lig al in een hoekje te janken als ik er alleen maar aan denk
En ik ben "oud" ook nog..
Tuurlijk, en het zal op het moment dat het gebeurt allemaal anders zijn. Maar als ik er nu aan denk betwijfel ik of ik mijn leven weer kan oppakken. Krijg nu al een kutgevoel als ik eraan denkquote:Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet aan denken, al gebeurt het toch wel... "that's life"..
Omdat iets willen lezen/ kijken een keuze is.. ik hoef niet elke scheet van een ander te ruikenquote:
Peter Joustra was die lul.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit die lul eik nog op het forum? Wat was zijn naam ook alweer?
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..
Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..
Of ze gelijk heeft of niet, ze maakt zwart. Dit soort kots is niet aan mij besteedquote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.
Nope, en al helemaal niet als ze gelijk heeft...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze gelijk heeft of niet, ze maakt zwart. Dit soort kots is niet aan mij besteed
Heeft ze naar mijn idee ook niet in het openbaar gedaan.. Enkel dat ze er bang voor was(zoals jij al zegt).quote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef mimoma het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaatquote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef mimoma het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft ze naar mijn idee ook niet in het openbaar gedaan.. Enkel dat ze er bang voor was(zoals jij al zegt).
Verplaats je eens in haar situatiequote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaat
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht postquote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.
Waarom zou ik? Zij kan zich nog verdedigen. Hij niet meer.quote:
GVD, hij heeft ze toch ook kwijt gemaakt?? Of niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaat
HIJ heeft ze kwijtgemaakt he?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.
Ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht post
Heeft hij zelf gedaan toch? Die moeder heeft hem niet opgehangen, heeft ie zelf voor gekozen. Welke problemen er ook speelde, hij heeft het zelf gedaan. (Voor zover we de details op dit moment weten).quote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zij kan zich nog verdedigen. Hij niet meer.
Precies..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft hij zelf gedaan toch? Die moeder heeft hem niet opgehangen, heeft ie zelf voor gekozen. Welke problemen er ook speelde, hij heeft het zelf gedaan. (Voor zover we de details op dit moment weten).
Tuurlijk kan ik begrijpen dat ze uit onmacht en haat dit soort dingen doet. Maar slim is anders. Ze kan blijkbaar niet meer goed nadenken, zorg dan dat je afspraken met haar maakt over haar facebook-gedrag. Het heeft totaal geen nut meer... dus waarom zou je?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht post
Dat hij dat gedaan heeft is nog niet onomstotelijk bewezen. Als hij dat wél gedaan heeft, wijs ik je er wéér op dat er vaders zijn die dat niet uit rancune doen, maar werkelijk denken dat het zo beter is. Dat doet niks aan het gruwelijke af.. Maar ik kan niet alleen met een moeder meeleven als er ook kinderen én een vader in het spel zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GVD, hij heeft ze toch ook kwijt gemaakt?? Of niet dan?
[..]
HIJ heeft ze kwijtgemaakt he?
Ja, natuurlijk.. Logisch toch????quote:Op zondag 19 mei 2013 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat hij dat gedaan heeft is nog niet onomstotelijk bewezen. Als hij dat wél gedaan heeft, wijs ik je er wéér op dat er vaders zijn die dat niet uit rancune doen, maar werkelijk denken dat het zo beter is. Dat doet niks aan het gruwelijke af.. Maar ik kan niet alleen met een moeder meeleven als er ook kinderen én een vader in het spel zijn
Jij verklaart hem 'geestesziek'. Ik heb nog geen psychiatrisch rapport over hem gelezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat een geestenszieke pa zich ophangt is ma niet te verwijten.. NOOIT.. Hij had dan een steekje los.... Zat vaders die dat niet doen..
Ben ik niet helemaal met je eens. Het blijft wel een vrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat een geestenszieke pa zich ophangt is ma niet te verwijten.. NOOIT.. Hij had dan een steekje los.... Zat vaders die dat niet doen..
niet logisch, maar wel een niet zelden voorkomend gevolgquote:Op zondag 19 mei 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, dus pa wordt "gepest" en het is DUS logisch dat hij zijn kinderen wegmaakt en/of vermoord?????
Gelukkig is dat niet zo zeg....
Nee... het is nooit een excuus, hooguit een 'verschrikkelijke reden'. Maar wat weet je van de situatie af, toch ook niks? Maar vinger in de lucht * misschien zijn ze werkelijk beter af*.. Dat kan die man gedacht hebben..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, dus pa wordt "gepest" en het is DUS logisch dat hij zijn kinderen wegmaakt en/of vermoord?????
Gelukkig is dat niet zo zeg....
Zelden.. JAquote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet logisch, maar wel een niet zelden voorkomend gevolg
Slaap lekker, spijtig dat ik niet aan je niveau voldoequote:Op zondag 19 mei 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen.. Dit niveau wens ik te missen
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee... het is nooit een excuus, hooguit een 'verschrikkelijke reden'. Maar wat weet je van de situatie af, toch ook niks? Maar vinger in de lucht * misschien zijn ze werkelijk beter af*.. Dat kan die man gedacht hebben..
Ik kan mij een vader indenken die dit niet doet om eindelijk eens een stijve te krijgenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..
Ja? Fijn voor je...Die kinderen doen ertoe..Iris en Jeroen niet...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan mij een vader indenken die dit niet doet om eindelijk eens een stijve te krijgen
naja het is in principe mogelijk dat ook de vader slachtoffer was en besloot de kinderen als wraakactie mee te nemen in zijn val. Niet geheel ondenkbaar als je ze ook nog eens goed verstopt. Het is niet zo dat we de situatie kennen of zoquote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..
Wat is fijn voor mij? Die kinderen staan bij mij voorop.. Ik heb meer met een vader die zich niet kan verdedigen dan met een FB mevrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Fijn voor je...Die kinderen doen ertoe..Iris en Jeroen niet...
Ik rechts???? Laat staan extreem?????quote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Analyse: Whiskers, extreem rechts met haar reacties en Poes extreem links. Ik denk dat we er een beetje tussenin moeten zitten.
Omdat hij dood is heeft hij gelijk???quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
/
[..]
Wat is fijn voor mij? Die kinderen staan bij mij voorop.. Ik heb meer met een vader die zich niet kan verdedigen dan met een FB mevrouw
dat je twee linkerhanden hebt, betekent niet dat je niet rechts kunt zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rechts???? Laat staan extreem?????
Overdreven gezegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rechts???? Laat staan extreem?????
Ik kom hier al bijna 4 jaar, en er is echt niemand die denkt dat ik "rechts" ben hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 03:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je twee linkerhanden hebt, betekent niet dat je niet rechts kunt zijn
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo ooquote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Analyse: Whiskers, extreem rechts met haar reacties en Poes extreem links. Ik denk dat we er een beetje tussenin moeten zitten.
haha geen flauw idee, joh. Ik vond em wel leuk klinkenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kom hier al bijna 4 jaar, en er is echt niemand die denkt dat ik "rechts" ben hoor
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo oo
De broertjes verdwenen dan ook onder zijn toezichtquote:Op zondag 19 mei 2013 03:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Overdreven gezegd.Poes houdt alle mogelijkheden open en denkt ook aan de vader ('vader kan zich niet verdedigen') terwijl jij de vader al 'veroordeeld' hebt, al je begrijpt wat ik bedoel ...
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo oo
Ben rechtsdraaiendquote:
Horrorquote:
Klopt, klopt...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De broertjes verdwenen dan ook onder zijn toezicht
Ik bedoel natuurlijk niet politiek rechts/links.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, klopt...Jullie hebben ook allebei voor een deel gelijk vind ik.
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet politiek rechts/links.
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Gelezen inmiddels dat moeder bang was voor haar ex.
Dat hij een zoon mishandelde in januari.
Zij meldt dit direct aan jeugdzorg, gevolg OTS, dus vader zal zijn zoons mogen zien onder toezicht oid?
Als vader van moeder invloedrijk is, kan hij pa wel aan de klimrek hebben gehangen, wat zou jij doen als je een gestoorde ex-partner van je dochter en kleinzoons telkens moet tegen komen?
Maar ok dit is niet logisch en dat is niet waar dus.
Vader maakt zich van kant en denkt blijkbaar enkel aan zichzelf.
Niet aan zijn kinderen die een vader moeten missen, mochten ze nog leven.
Maar zouden ze nog leven?
Daarbij jeugdzorg en kinderen, heeft vader de kinderen niet ergens weggewerkt?
En welke vader kan dit zijn -bloedeigen- kinderen aan doen?
Vreselijk.
Wat een ellende die man een land alleen al aan doet met dit alles.
Jeugdzorg zou hem toch onder verhoor onderwerpen?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopen![]()
http://digitaleeditie.nrc(...)_04/index.html#page4
Moeder ookquote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Vader zou 7mei worden verhoord door een instantie(weet even niet meer wie of wat het exact zit.) mocht je dat willen weten moet je even de NRC kopen![]()
http://digitaleeditie.nrc(...)_04/index.html#page4
Hm ik denk teveel na ....wat een ellende dit!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met naar bed te gaan
Omdat vader afspraak heeft afgezegd, dus afspraak is uitgesteld... Moeder kan, of beter gezegd moet, zich dan houden aan week-week afspraakquote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jeugdzorg zou hem toch onder verhoor onderwerpen?
Hij mocht zijn zoons niet zonder meer zien, hoe kun je ze dan nog meegeven voor een korte vakantie?
Onzinquote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij mocht zijn zoons niet zonder meer zien, hoe kun je ze dan nog meegeven voor een korte vakantie?
Zijn laatste kans om?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef mimoma het volgende:
[..]
Omdat vader afspraak heeft afgezegd, dus afspraak is uitgesteld... Moeder kan, of beter gezegd moet, zich dan houden aan week-week afspraak
Wat is onzin?quote:
Kom op zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn laatste kans om?
Iets uit te vreten met kids en zichzelf om te brengen.
Ik denk dat als moeder dit zou weigeren ze zichzelf ook in der vingers zou snijden gezien de geschiedenis bij Jeugdzorg etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten vrezen dat hij idd zo gedacht heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zijn laatste kans om?
Iets uit te vreten met kids en zichzelf om te brengen.
Vergeet links en rechts maar, laat ik het dan maar zo zeggen: Poes komt bij mij over alsof de vader niks fout kan doen (omdat hij zich niet kan verdedigen), en jij komt bij mij over alsof de moeder alle recht heeft om af te geven op de vader omdat het de schuld van de vader is. (allebei extreem in de meningen).quote:
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)quote:Op zondag 19 mei 2013 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm ik denk teveel na ....wat een ellende dit!
Hoop zo dat ze nog leven die beide boys.
Maar het verhaal klopt niet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:45 schreef mimoma het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten vrezen dat hij idd zo gedacht heeft
Ik denk dat beide ergens wel schuld hebben, maar het fijne zul je er toch nooit van te weten komen. Echter praat dat niet goed dat de vader de kinderen nu kwijt gemaakt heeft. Vermoord wil ik nog niet noemen aangezien dit nog niet bewezen is, maar er is wel een reëele kans dat dit gebeurd is.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vergeet links en rechts maar, laat ik het dan maar zo zeggen: Poes komt bij mij over alsof de vader niks fout kan doen (omdat hij zich niet kan verdedigen), en jij komt bij mij over alsof de moeder alle recht heeft om af te geven op de vader omdat het de schuld van de vader is. (allebei extreem in de meningen).
Ik denk meer dat het tussenin zit.
ik kan alleeen maar hopen dat mijn kinderen en ik nooit maar dan ook nooit op deze manier het nieuws halen.... :squote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)
Beide ouders zaten in een vechtscheiding.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
vrij klassiek "ik niet, dan jij ook niet" verhaal. Het lijkt me alleen niet zo dat de moeder volledig onschuldig is in dit alles (daarmee bedoel ik dus niet dat ze hieraan heeft meegewerkt)
Gruwelijk hé?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:47 schreef mimoma het volgende:
[..]
ik kan alleeen maar hopen dat mijn kinderen en ik nooit maar dan ook nooit op deze manier het nieuws halen.... :s
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 03:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gruwelijk hé?
Wat dat betreft zou je geen relatie-huwelijk inclu kids meer aan gaan...bah
als iemand alles van jou afpakt is het niet egocentrisch om dat terug te doen. Het is wellicht wat extreem in dit geval, maar niet egocentrisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Beide ouders zaten in een vechtscheiding.
Wie fouter was is de vraag.
Gezien het feit dat de vader zelfmoord pleegde is dat wel vrij egocentrisch, hij geeft zijn ex nog meer schuldgevoelens?
Het is haar schuld dat hij zichzelf van kant maakte? Wel simpel gedacht van hem, dan nog zijn kinderen iets aan doen, jezus wat ziek........
Zelfmoord om van alles af te zijn is wel easy!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als iemand als van jou afpakt is het niet egocentrisch om dat terug te doen. Het is wellicht wat extreem in dit geval, maar niet egocentrisch.
Nietquote:Op zondag 19 mei 2013 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als iemand als van jou afpakt is het niet egocentrisch om dat terug te doen. Het is wellicht wat extreem in dit geval, maar niet egocentrisch.
het lijkt mij logischer om haar wat aan te doen ipv mezelf en mijn kinderen, als je dan al iemand wat aan zou doenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Niet![]()
Dus jij zou hetzelfde doen in zo'n geval
het idee idd toch ook om haar pijn te doen? Als hij alleen zichzelf uitschakelt heeft ze er wellicht nog een goed gevoel over ook, of in ieder geval een gevoel van overwinningquote:Op zondag 19 mei 2013 03:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zelfmoord om van alles af te zijn is wel easy!
Daarbij is hij van alles af nu, en zijn ex zit er mee haar leven lang, nog afgezien of ze haar 2 zoontjes ooit nog levend terug ziet, dat noem ik extreem egocentrisch.
Ik ga hier maar niet inhoudelijk op reagerenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het lijkt mij logischer om haar wat aan te doen ipv mezelf en mijn kinderen, als je dan al iemand wat aan zou doen
ja maar wel ziek toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het idee idd toch ook om haar pijn te doen? Als hij alleen zichzelf uitschakelt heeft ze er wellicht nog een goed gevoel over ook, of in ieder geval een gevoel van overwinning
Dat! Mits logisch, als ze een bitch is...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het lijkt mij logischer om haar wat aan te doen ipv mezelf en mijn kinderen, als je dan al iemand wat aan zou doen
Dus als iemand een bitch is vermoord je er maar?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat! Mits logisch, als ze een bitch is...
ja, een 'gezond' mens pleegt dan ook geen zelfmoord. Een moord plegen kan je nog logisch verantwoorden, zelfmoord niet echtquote:
Nee, maar dat is nog ergens te verklaren, dat je zo woest bent, dat je haar eens flink op der bibs mept oidquote:Op zondag 19 mei 2013 03:58 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dus als iemand een bitch is vermoord je er maar?
en waarom is het dan niet 'logisch' te verklaren dat mama haar verhaal wel gewoon klopt en dat papa eigenlijk gewoon echt niet spoorde?quote:Op zondag 19 mei 2013 04:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nog ergens te verklaren, dat je zo woest bent, dat je haar eens flink op der bibs mept oid
Alles erom heen denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 04:06 schreef mimoma het volgende:
[..]
en waarom is het dan niet 'logisch' te verklaren dat mama haar verhaal wel gewoon klopt en dat papa eigenlijk gewoon echt niet spoorde?
okequote:Op zondag 19 mei 2013 04:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nog ergens te verklaren, dat je zo woest bent, dat je haar eens flink op der bibs mept oid
kan wel, maar vaak is het zo dat een verhaal dat je van maar één kant hoort, niet of gedeeltelijk niet klopt. Zij.gaat natuurlijk ook niet tegen heel nederland vertellen dat ze er goed in was geslaagd haar ex alles af te nemen, het is dan logischer om de vermoorde (ja ja, ik weet het) onschuld te spelenquote:Op zondag 19 mei 2013 04:06 schreef mimoma het volgende:
[..]
en waarom is het dan niet 'logisch' te verklaren dat mama haar verhaal wel gewoon klopt en dat papa eigenlijk gewoon echt niet spoorde?
Dat is ook waar, maar ik denk niet dat iemand zomaar op fb post dat ze hier al lang bang voor wasquote:Op zondag 19 mei 2013 04:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kan wel, maar vaak is het zo dat een verhaal dat je van maar één kant hoort, niet of gedeeltelijk niet klopt. Zij.gaat natuurlijk ook niet tegen heel nederland vertellen dat ze er goed in was geslaagd haar ex alles af te nemen, het is dan logischer om de vermoorde (ja ja, ik weet het) onschuld te spelen
want normaal gesproken doen alleen lieve, rustige mensen waarvan je het nooit had verwacht zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 04:18 schreef mimoma het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik denk niet dat iemand zomaar op fb post dat ze hier al lang bang voor was
nee, das nou juist wat ik niet bedoel.....quote:Op zondag 19 mei 2013 04:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
want normaal gesproken doen alleen lieve, rustige mensen waarvan je het nooit had verwacht zoiets
Haha, nee maar het is wel heel makkelijk om hem af te schilderen als een of andere psychopaat natuurlijk. Zeker als je sympathie en dergelijke wilquote:Op zondag 19 mei 2013 04:23 schreef mimoma het volgende:
[..]
nee, das nou juist wat ik niet bedoel.....
Ja die.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Peter Joustra was die lul.
http://forum.fok.nl/topic/114989/1/25
Maar die doet het niet.
Deel 2 is wel nog te lezen:
SC / peter joustra is een lul deel II
[ afbeelding ]
Die dus. Maar dat was even offtopic. Moet kunnen.
Ik denk nog regelmatig terug aan het zwemmen in de ochtend tussen de huisvrouwen en het worstebrood erna.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja gelezen, mijn eerste vraag is: Mis je je buurman?
Dat denk ik ook, dat het wel zou kunnen. En toch zou het me ook niks verbazen als ze toen toch wel eea heeft opgemerkt. En misschien dacht ah nee t zal toch niet. En of ze dat nu dan wel op tafel gooit vraag ik me dan ook af.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Post achterhouden, telefoontjes verzwijgen, het zou allemaal zomaar kunnen.
Het is verwijderd?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:
[..]
Waarom geef je je kinderen dan mee?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verwijderd?
Het was aparte FB-post naar gewoon een reactie op een reactie van iemand anders.
Je moest behoorlijk goed kijken om hem te vinden, en ik heb het idee dat er mensen zijn die zich druk maken over wat ze op internet (FB) zou hebben gezegd terwijl ze het niet eens gezien hebben, en de context er dus niet bij is.
Ik zie dat als het verschil tussen ergens een topic over openen of ergens in een topic een reactie op een ander geven.
Ik geloof ook niet dat ze dat toen met de bedoeling heeft geplaatst hem zwart te maken, kinderen net kwijt, steunbetuigingen en dan reageert ze een keer met "hier ben ik altijd bang voor geweest" en uit het rapport van BJZ blijkt bijna 2 weken later dat ze daar idd bang voor was, en dat die angst maar eigen zeggen voortkwam uit zijn dreigementen daarover.
Gezien de situatie zoals die nu is, had ze waarschijnlijk gelijk dat hij daarmee dreigde, en kende zij hem goed genoeg om te weten dat hij er werkelijk toe in staat zou zijn, waar die hele roedel hulpverleners dat kennelijk niet deed.
Ja, en zeker met die jobstijding van het BJZ voor de deur... maar ja, ik denk niet dat ze er altijd daadwerkelijk bang voor was wrs... maar nu haar zoontjes verdwenen zijn en vermoedelijk vermoord zal het wel weer in haar geheugen zijn boven komen drijven... dan wordt je ook gek van schuldgevoel, denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom geef je je kinderen dan mee?
Ik vind dat echt tegenstrijdig hoor.
Er was een omgangsregeling waar ze zich aan moest houden. Best kans dat ze de kinderen elke keer met een dikke knoop in haar maag heeft meegegeven en blij was als ze weer terugkwamen zonder dat er iets gebeurd was. De inperking van het bezoekrecht was voorzover we weten nog niet ingegaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Omdat de omgangsregeling nog niet versoberd was, en ze dus geen keus had.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het waren ook zijn kinderen. Ze gingen mee, maar werden niet meegegeven als haar eigendom.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit, nu had hij ook amper 24 uur nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er was een omgangsregeling waar ze zich aan moest houden. Best kans dat ze de kinderen elke keer met een dikke knoop in haar maag heeft meegegeven en blij was als ze weer terugkwamen zonder dat er iets gebeurd was. De inperking van het bezoekrecht was voorzover we weten nog niet ingegaan.
Niet dat dat wat uitmaakt, want dan was ze nog steeds verplicht om de kinderen mee te geven. Alleen minder vaak. En in een weekend had hij zijn plannen ook kunnen uitvoeren
Nee, en de kleding die gisteren gevonden was had er niets mee te maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Excuus dat ik even te lui ben om te veel terig te lezen, maar is er al meer bekend over de gemiste spullen? Heeft de politie daar een uitspraak over gedaan?
Misschien vond hij dat ook wel en die vriendin ook en heeft ze zich daarom wat afzijdig gehouden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je samenwoont??
Overigens zou ik daar als moeder ook niet blij mee zijn, als m'n kinderen iedere paar maanden een andere stiefmoeder bij papa thuis zouden aantreffen.
De zwarte onderbroek was van een zekere meneer J.K Visser te Den Haag, over het hoe en waarom geeft hij geen commentaar; het boterhamtrommeltje was van Johan Van Gend jr, woonachtig in Amsterdam, verloren, naar eigen zegge, op een fietstocht in de zomer van 2011, de overige objecten zoeken heden nog naar hun baas/bazin.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Excuus dat ik even te lui ben om te veel terig te lezen, maar is er al meer bekend over de gemiste spullen? Heeft de politie daar een uitspraak over gedaan?
Dank voor deze zinnige opmerking. En dank Leandra voor een normaal antwoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De zwarte onderbroek was van een zekere meneer J.K Visser te Den Haag, over het hoe en waarom geeft hij geen commentaar; het boterhamtrommeltje was van Johan Van Gend jr, woonachtig in Amsterdam, verloren, naar eigen zegge, op een fietstocht in de zomer van 2011, de overige objecten zoeken heden nog naar hun baas/bazin.
Oh ik wel, al is het maar om zijn ex geen info te geven over de kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef amaranta het volgende:
In het licht van de nieuwe "ontwikkelingen". Vraag ik me af wat er dan wél in die brief staat die er gevonden is.
Kan me haast niet voorstellen dat hij met geen woord rept over de kinderen.
Dus als iemand zijn kinderen vermoord, om zijn eigen wraakgevoelens tegenover de persoon die hem iets heeft aangedaan, te stillen vind jij niet egocentrisch/egoïstisch?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als iemand alles van jou afpakt is het niet egocentrisch om dat terug te doen. Het is wellicht wat extreem in dit geval, maar niet egocentrisch.
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verwijderd?
Het was aparte FB-post naar gewoon een reactie op een reactie van iemand anders.
Je moest behoorlijk goed kijken om hem te vinden, en ik heb het idee dat er mensen zijn die zich druk maken over wat ze op internet (FB) zou hebben gezegd terwijl ze het niet eens gezien hebben, en de context er dus niet bij is.
Ik zie dat als het verschil tussen ergens een topic over openen of ergens in een topic een reactie op een ander geven.
Ik geloof ook niet dat ze dat toen met de bedoeling heeft geplaatst hem zwart te maken, kinderen net kwijt, steunbetuigingen en dan reageert ze een keer met "hier ben ik altijd bang voor geweest" en uit het rapport van BJZ blijkt bijna 2 weken later dat ze daar idd bang voor was, en dat die angst maar eigen zeggen voortkwam uit zijn dreigementen daarover.
Gezien de situatie zoals die nu is, had ze waarschijnlijk gelijk dat hij daarmee dreigde, en kende zij hem goed genoeg om te weten dat hij er werkelijk toe in staat zou zijn, waar die hele roedel hulpverleners dat kennelijk niet deed.
quote:Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de omgangsregeling nog niet versoberd was, en ze dus geen keus had.
Ze zaten nog gewoon in de standaard week om week.
Daarbij was ze er al 4 jaar bang voor, en was het niet meegeven van de kinderen al die tijd geen optie, want dat zou kwalijkere gevolgen hebben.
Nou, ze zeiden dat dat niet zo is. Dat er niks over de kinderen werd gezegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef amaranta het volgende:
In het licht van de nieuwe "ontwikkelingen". Vraag ik me af wat er dan wél in die brief staat die er gevonden is.
Kan me haast niet voorstellen dat hij met geen woord rept over de kinderen.
Ze is er niet vier jaar lang bang voor geweest, vermoed ik, ze heeft die dreiging toen gemeld, dat wel uiteraard... maar je kunt niet 4 jaar lang je kinderen om de week meegeven aan iemand waarvan je bang bent dat-ie zoiets doet.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat de omgangsregeling nog niet versoberd was, en ze dus geen keus had.
Ze zaten nog gewoon in de standaard week om week.
Daarbij was ze er al 4 jaar bang voor, en was het niet meegeven van de kinderen al die tijd geen optie, want dat zou kwalijkere gevolgen hebben.
ff of topic. Mijn ex heeft ook gedreigd met zelfmoord etc. Heeft zelfs aangegeven aan een mail vriendin (stat dus op papier) dat de kinderen niet weten wat ze aan hem hebben, dat hij zomaar uit zijn slof kan schieten, zonder aanleiding. Dat hij zijn woede op anderen uit. Ik heb ook mijn angsten, maar hulpverleners doen er niets mee. Totdat het te laat is. Je kunt hier niets tegen doen. Ik sta ook machteloos en moet mijn kinderen meegeven.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:21 schreef Ryan3 het volgende:
Toch denk ik dat als iemand daadwerkelijk bang is dat haar man zoiets uithaalt en dat het ernaar uitziet dat hij dit zou kunnen doen, de autoriteiten die erover gaan gepaste maatregelen nemen hoor. Ook nu (dwz in 2009 toen hij die bedreiging uitte blijkbaar) zal er wel met hem daarover gepraat zijn, schat ik in.
Ik ga ook zo langzamerhand denken dat zijn zelfmoord geen actie uit wanhoop is geweest. Ook dit hoorde denk ik bij de wraak op zijn vrouw. Hij heeft wat er met de jongens is gebeurd en de mogelijkheid om ze terug te vinden waarschijnlijk letterlijk meegenomen in zijn graf. Hij kan geen informatie meer geven. Daarom heeft hij ook niets over de jongens in de brief gezet. De onwetendheid moet ondragelijk zijn voor een moeder. En ook bijvoorbeeld voor zijn schoonvader, waar hij naar ik lees hier op het forum, ook geen goede band mee had.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik wel, al is het maar om zijn ex geen info te geven over de kinderen.
Kan echt van alles zijn in die brief, zijn ouders bedanken, en of dat ie gebukt ging onder financiele druk en of dat hij zich de laatste tijd niet meer zo goed voelde... Zelfs 10 regels zou al als afscheidsbrief bestempeld kunnen worden.
Dat denk ik ook Ryan3.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:21 schreef Ryan3 het volgende:
Toch denk ik dat als iemand daadwerkelijk bang is dat haar man zoiets uithaalt en dat het ernaar uitziet dat hij dit zou kunnen doen, de autoriteiten die erover gaan gepaste maatregelen nemen hoor. Ook nu (dwz in 2009 toen hij die bedreiging uitte blijkbaar) zal er wel met hem daarover gepraat zijn, schat ik in.
Haat gaat heel ver. Geloof mequote:Op zondag 19 mei 2013 09:32 schreef rever het volgende:
[..]
Dus als iemand zijn kinderen vermoord, om zijn eigen wraakgevoelens tegenover de persoon die hem iets heeft aangedaan, te stillen vind jij niet egocentrisch/egoïstisch?
Egocentrisch/egoïstisch betekent dat je jezelf voorop stelt over de ruggen van onschuldige bijstanders. Het vermoorden van je eigen onschuldige kinderen om wraak te nemen op je vrouw is de ultieme egoïstische daad. Als er iemand onschuldige bijstanders zijn, dan zijn het de kinderen.
Ik hoop dat, als je ze hebt (God forbid) jouw kinderen niet af en toe meelezen over je schouder bij dit forum, anders heb je ze heel wat uit te leggen. Ik denk dat ze erg zullen schrikken als ze lezen hoe jij hierover denkt..
Tja jongens, als mama het leven van papa zuur maakt dan moet papa jullie doodmaken om iets terug te doen. En dat is dan jammer voor jullie jongens... maar het leven is hard en papa ook.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ga ook zo langzamerhand denken dat zijn zelfmoord geen actie uit wanhoop is geweest. Ook dit hoorde denk ik bij de wraak op zijn vrouw. Hij heeft wat er met de jongens is gebeurd en de mogelijkheid om ze terug te vinden waarschijnlijk letterlijk meegenomen in zijn graf. Hij kan geen informatie meer geven. Daarom heeft hij ook niets over de jongens in de brief gezet. De onwetendheid moet ondragelijk zijn voor een moeder. En ook bijvoorbeeld voor zijn schoonvader, waar hij naar ik lees hier op het forum, ook geen goede band mee had.
Die ex is dus redelijk labiel, dan zul je dat toch zeker wel zeer dringend kenbaar moeten maken bij de instanties die daarover gaan hoor...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:
[..]
ff of topic. Mijn ex heeft ook gedreigd met zelfmoord etc. Heeft zelfs aangegeven aan een mail vriendin (stat dus op papier) dat de kinderen niet weten wat ze aan hem hebben, dat hij zomaar uit zijn slof kan schieten, zonder aanleiding. Dat hij zijn woede op anderen uit. Ik heb ook mijn angsten, maar hulpverleners doen er niets mee. Totdat het te laat is. Je kunt hier niets tegen doen. Ik sta ook machteloos en moet mijn kinderen meegeven.
Afschuwelijk, heel veel sterkte! Je voelt je zo machteloos dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef moeke1 het volgende:
[..]
ff of topic. Mijn ex heeft ook gedreigd met zelfmoord etc. Heeft zelfs aangegeven aan een mail vriendin (stat dus op papier) dat de kinderen niet weten wat ze aan hem hebben, dat hij zomaar uit zijn slof kan schieten, zonder aanleiding. Dat hij zijn woede op anderen uit. Ik heb ook mijn angsten, maar hulpverleners doen er niets mee. Totdat het te laat is. Je kunt hier niets tegen doen. Ik sta ook machteloos en moet mijn kinderen meegeven.
@Ryan3, het is niet zo gemakkelijk. Men neemt je niet serieus, en denken "Oh, het zal wel meevallen". Daar heb je weer zo'n vrouw die haar ex slecht maakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ex is dus redelijk labiel, dan zul je dat toch zeker wel zeer dringend kenbaar moeten maken bij de instanties die daarover gaan hoor...
Ja, ik dacht hier en daar openingen te vinden om het beeld van de vader wat te matigen, maar wrs ligt de werkelijkheid dichter in de buurt van wat jij hier mededeelt idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ga ook zo langzamerhand denken dat zijn zelfmoord geen actie uit wanhoop is geweest. Ook dit hoorde denk ik bij de wraak op zijn vrouw. Hij heeft wat er met de jongens is gebeurd en de mogelijkheid om ze terug te vinden waarschijnlijk letterlijk meegenomen in zijn graf. Hij kan geen informatie meer geven. Daarom heeft hij ook niets over de jongens in de brief gezet. De onwetendheid moet ondragelijk zijn voor een moeder. En ook bijvoorbeeld voor zijn schoonvader, waar hij naar ik lees hier op het forum, ook geen goede band mee had.
Dit is voor mij overduidelijk een geval van eerwraak, ja. Maar niet alleen voor zijn vrouw en haar familie moet het ondraaglijk zijn niet te weten wat er met de kinderen gebeurd is.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef rever het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dat dan toch echt met enige kracht proberen over te brengen, lijkt me hoor...quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef moeke1 het volgende:
[..]
@Ryan3, het is niet zo gemakkelijk. Men neemt je niet serieus, en denken "Oh, het zal wel meevallen". Daar heb je weer zo'n vrouw die haar ex slecht maakt.Helaas bestaan er echt wel exen die zich gekrenkt voelen in hun eer en daardoor rare dingen uithalen. Wraak.
Sterkte er mee. Als je kinderen ouder worden zullen ze wel in zien hoe hij echt is.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef moeke1 het volgende:
[..]
@Ryan3, het is niet zo gemakkelijk. Men neemt je niet serieus, en denken "Oh, het zal wel meevallen". Daar heb je weer zo'n vrouw die haar ex slecht maakt.Helaas bestaan er echt wel exen die zich gekrenkt voelen in hun eer en daardoor rare dingen uithalen. Wraak.
Daardoor begrijp ik die vrouwen niet die een ex hebben die goed is voor de kinderen, de vader bij de kinderen weghoudt. Daardoor zijn kinderen zoals de hare en de mijn de dupe, waar dus werkelijk iets aan de hand is. Ik moet mijn ex letterlijk de kinderen door zijn strot duwen. Wil niet en zegt vervolgens in een rechtszitting"Oh , mijn arme kinderen".quote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jawel, de Raad heeft stukken van de huisarts, consultatiebureau, school, begeleidster gewoon naast zich neer gelegd. Wat zei de Raad bij de klachtencommissie...........Anders kunnen we geen gehoor geven aan de wet OMGANG MOET!quote:Op zondag 19 mei 2013 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dat dan toch echt met enige kracht proberen over te brengen, lijkt me hoor...
Ze kunnen dit soort dingen eenvoudigweg niet negeren, lijkt me...
In zo'n situatie loop je op eieren. Van elke stap die je neemt, elk woord wat je zegt, weeg je de concequenties af. Als je zoiets meldt, is het niet zo dat hij de kinderen direct niet meer mag zien. Dan wordt er een traject gestart en dat duurt lang. En wat kan er allemaal gebeuren in die tijd dat hij ze nog wel mag meenemen. En wat zal de conclusie zijn aan het eind van het traject? Allemaal dingen die je afweegt.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die ex is dus redelijk labiel, dan zul je dat toch zeker wel zeer dringend kenbaar moeten maken bij de instanties die daarover gaan hoor...
IDD, ik moet goed opletten wat ik doe en wat ik zeg. Want alles wordt tegen me gebruikt en totaal uit zijn verband gerukt.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:50 schreef rever het volgende:
[..]
In zo'n situatie loop je op eieren. Van elke stap die je neemt, elk woord wat je zegt, weeg je de concequenties af. Als je zoiets meldt, is het niet zo dat hij de kinderen direct niet meer mag zien. Dan wordt er een traject gestart en dat duurt lang. En wat kan er allemaal gebeuren in die tijd dat hij ze nog wel mag meenemen. En wat zal de conclusie zijn aan het eind van het traject? Allemaal dingen die je afweegt.
En vaak kom je tot de conclusie dat Ja en Amen zeggen de beste weg is. Want daar blijven ze het rustigst bij, dat is namelijk wat ze willen: controle, over alles en iedereen. Dan voelen ze zich prettig. Als ze die controle verliezen worden het ongeleide projectielen.
Nou ja, het ging van.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ze zeiden dat dat niet zo is. Dat er niks over de kinderen werd gezegd.
Denk je dat de nieuwe ontwikkelingen er mee te maken hebben?
Ja, is een interessante vraag, ik begrijp dat de vader en moeder in dit topic voor 2008 13 jaar geliefden waren van elkaar... Dus iig Jeroen Denis was toen 20 (in 1995), zij wellicht ook daaromtrent, dus het waren praktisch highschool sweethearts... hoe heeft dit zo kunnen derailleren???quote:Op zondag 19 mei 2013 09:53 schreef livelink het volgende:
Moeke1, wat ik me dan altijd afvraag als ik dit soort verhalen lees; was jouw ex nou compleet anders toen je besloot kinderen met hem te krijgen? Die vraag komt onaardig over, dat begrijp ik en ik bedoel het echt niet onaardig.
Maar ik vraag me dat altijd af. Slaat iemand plotseling om of waren er met terugkijken toch al aanwijzingen dat hij zo zou kunnen worden?
En je neemt geen advocaat mee naar die contacten?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:49 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jawel, de Raad heeft stukken van de huisarts, consultatiebureau, school, begeleidster gewoon naast zich neer gelegd. Wat zei de Raad bij de klachtencommissie...........Anders kunnen we geen gehoor geven aan de wet OMGANG MOET!![]()
Och, kom op man, de meeste mannen zijn ook eh niet helemaal 100 imho...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, ik zie het al, dit topic is gekaapt door de wanhopige huisvrouwen vol zelfmedelijden, die objectief bezien uiteraard allemaal verschrikkelijke ex-mannen hebben waar geen greintje goeds inzit.
Sorry, maar ik ben weer weg. Ik kan niet zo goed tegen dat zelfingenomen gejammer in de slachtofferrol.
Open er anders een topic over.
Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnenquote:Op zondag 19 mei 2013 09:53 schreef livelink het volgende:
Moeke1, wat ik me dan altijd afvraag als ik dit soort verhalen lees; was jouw ex nou compleet anders toen je besloot kinderen met hem te krijgen? Die vraag komt onaardig over, dat begrijp ik en ik bedoel het echt niet onaardig.
Maar ik vraag me dat altijd af. Slaat iemand plotseling om of waren er met terugkijken toch al aanwijzingen dat hij zo zou kunnen worden?
Jeez, wel alle problemen bij elkaar hè...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnen. Bij de 2e een ijsklomp naast me. Inmiddels werd duidelijk dat de eerste autisme had en veel herkenningspunten met de vader had. De derde en vierde waren niet gepland, omdat we eigenlijk geen kinderen meer konden krijgen. Dus wel. Maar in het hele traject werd er voor de oudste hulpverlening ingezet en hoopte ik dat het beter werd. Als er maar hulp komt dacht ik. De 4e is geboren met klompvoetjes. Eigenlijk toonde mijn ex totaal geen inlevend vermogen, en stond ik overal alleen voor, maar door hulp hoop je gewoon op verbetering. Dit was helaas niet het geval. Hij had losse handjes tov de kinderen , zeikte ze af, gaf ze geen aandacht. Toen was eigenlijk de maat vol, en zag ik in dat het huwelijk geen zin meer had. Er kwam geen verbetering alleen maar verslechtering. Ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen, je hebt kinderen en wilt het huwelijk niet zomaar weggooien. Toen ik de voorlopige voorzieningen had aangevraagd werd het alleen maar erger. Ipv rust, kwam ik in een hele nachtmerrie terecht waar ik nu nog steeds inzit.
Kinderen moet je écht samen willen, het is geen accessoire.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnen. Bij de 2e een ijsklomp naast me. Inmiddels werd duidelijk dat de eerste autisme had en veel herkenningspunten met de vader had. De derde en vierde waren niet gepland, omdat we eigenlijk geen kinderen meer konden krijgen. Dus wel. Maar in het hele traject werd er voor de oudste hulpverlening ingezet en hoopte ik dat het beter werd. Als er maar hulp komt dacht ik. De 4e is geboren met klompvoetjes. Eigenlijk toonde mijn ex totaal geen inlevend vermogen, en stond ik overal alleen voor, maar door hulp hoop je gewoon op verbetering. Dit was helaas niet het geval. Hij had losse handjes tov de kinderen , zeikte ze af, gaf ze geen aandacht. Toen was eigenlijk de maat vol, en zag ik in dat het huwelijk geen zin meer had. Er kwam geen verbetering alleen maar verslechtering. Ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen, je hebt kinderen en wilt het huwelijk niet zomaar weggooien. Toen ik de voorlopige voorzieningen had aangevraagd werd het alleen maar erger. Ipv rust, kwam ik in een hele nachtmerrie terecht waar ik nu nog steeds inzit.
Ik snap niet eens dat je nog komt kijken hier na gisterenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, ik zie het al, dit topic is gekaapt door de wanhopige huisvrouwen vol zelfmedelijden, die objectief bezien uiteraard allemaal verschrikkelijke ex-mannen hebben waar geen greintje goeds inzit.
Sorry, maar ik ben weer weg. Ik kan niet zo goed tegen dat zelfingenomen gejammer in de slachtofferrol.
Jawel bij de klachtencommissie wel. Daar kwam uit dat de commissie idd niet zo gehandeld zou hebben als de Raad, maar ze de Raad niet wilden aanvallenquote:Op zondag 19 mei 2013 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je neemt geen advocaat mee naar die contacten?
Dat bedoel ik dus. “Alle mannen zijn slecht boe-hoe“.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, kom op man, de meeste mannen zijn ook eh niet helemaal 100 imho...
Je zou ze tot hun pakweg 49ste allemaal in een reservaat moeten doen, ben je van 95% van de ellende af in deze wereld...
Klopt, maar hij wekte de schijn. Later hoorde ik via collegae dat hij gezegd zou hebben dat hij zou willen dat ik het kindje had laten weghalen. Leuk! We werken bij dezelfde werkgever.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Kinderen moet je écht samen willen, het is geen accessoire.
Maar toch lees je wel meequote:Op zondag 19 mei 2013 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. “Alle mannen zijn slecht boe-hoe“.
Stelletje mutsen.
Omdat?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef rever het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat je nog komt kijken hier na gisteren
Tjee, wie heeft het erover dat alle mannen slecht zijn?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stelletje mutsen.
Is dat een dwergkonijntje?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stelletje mutsen.
Gelukkig ben jij er om ons op het juiste spoor te houden!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat?
Ik post al de hele reeks vrolijk mee hoor. Meestal inhoudelijk, maar af en toe dreigt het topic naar mijn mening wat te ontsporen.
ik stoor me daar niet zo aan, maar het lijkt me geen kwaad kunnen, zo'n eigen topic.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan moet je lezen wie ik quote.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:11 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Tjee, wie heeft het erover dat alle mannen slecht zijn?Alleen jij blijkbaar.
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynici, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW, J.K. Visser... moet ik nog doorgaan? En nu sla ik POL nog maar even over gemakshalve.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stelletje mutsen.
Tja, ik ga ervanuit gezien jou posts dat jij een betere man bent. Gelukkig zijn die er ook nog.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je lezen wie ik quote.
Overigens heb ik in jouw posts ook al eerder behoorlijke vooringenomenheid tav mannen mogen bespeuren.
Het is nogal zwart-wit naar mijn mening.
Je moet eens met andere mensen omgaan, Ryanquote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, sexmaniakken, verslaafden, autisten, rond uit idioten, neigenden naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging bommen te leggen, religieuzen zonderlingen, moet ik nog doorgaan?
Probeer eens een beetje het inter-subjectieve/objectieve te benaderen, jongen...
Met mijn collega's zeker?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet eens met andere mensen omgaan, Ryan![]()
(ik kom ook alleen even binnen vallen om te kijken of er nieuws is hoor, geen idee waar dat over ging)
Dat zijn zeker autisten?quote:
Ik krijg bijna het gevoel dat jij je nu aangevallen voelt. Dat hoeft niet hoor, volgens mij ben jij best een toffe peer? Maar bij een topic over een vader die (zeer waarschijnlijk) zijn kinderen heeft vermoord om wraak te nemen op de moeder, kun je verwachten dat er wat ervaringsverhalen in die richting gepost worden.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je lezen wie ik quote.
Overigens heb ik in jouw posts ook al eerder behoorlijke vooringenomenheid tav mannen mogen bespeuren.
Het is nogal zwart-wit naar mijn mening.
Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, waren ze dat maar....
Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:10 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wekte de schijn. Later hoorde ik via collegae dat hij gezegd zou hebben dat hij zou willen dat ik het kindje had laten weghalen. Leuk! We werken bij dezelfde werkgever.
Daar heb ik er 2 vanquote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef rever het volgende:
[..]
Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!
misschien wel te verwachten, maar toch offtopic wat mij betreft.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:17 schreef rever het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het gevoel dat jij je nu aangevallen voelt. Dat hoeft niet hoor, volgens mij ben jij best een toffe peer? Maar bij een topic over een vader die (zeer waarschijnlijk) zijn kinderen heeft vermoord om wraak te nemen op de moeder, kun je verwachten dat er wat ervaringsverhalen in die richting gepost worden.
Even voor de duidelijkheid, homo of vrouw?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynische, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW... moet ik nog doorgaan?
Probeer eens een beetje het inter-subjectieve/objectieve te benaderen, jongen...
Zeg jij, ik wil ze niet missen. Maar gelukkig zijn er slimmere mensen dat ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.
Leuk voor die kinderen.
Ik wilde net zeggen: ja duh, je eigen kinderen vind je altijd leukquote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef moeke1 het volgende:
Daar heb ik er 2 van1 pdd nos
Zou ze voor geen goud willen missen
Ja, moet ook altijd wel lachen om ze in POL idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef rever het volgende:
[..]
Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!
Hetero, man.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, homo of vrouw?
Dat hoeft niet. Het kan ook voor bepaalde inzichten zorgen. Er kwam bijvoorbeeld een vraag over waarom de moeder toch 2 kinderen met Jeroen heeft genomen. Waarom ze niet eerder had gezien dat hij het type was wat zo kon ontsporen. Dan kan een verhaal van iemand die zoiets heeft meegemaakt verduidelijking geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien wel te verwachten, maar toch offtopic wat mij betreft.
Doe ff normaal zeg, een beetje dollen is leuk maar ik vind dit te ver gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.
Leuk voor die kinderen.
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef rever het volgende:
@tomatenboer
Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de twee broertjes, wat wilde je hier komen vertellen? De spullen die gisteren zijn gevonden hadden (helaas?)niets met de zaak te maken.
Wat spullen vinden betreft zullen ze heus nog wel veel meer vinden wat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef rever het volgende:
@tomatenboer
Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen in de zaak van de twee broertjes, wat wilde je hier komen vertellen? De spullen die gisteren zijn gevonden hadden (helaas?)niets met de zaak te maken.
Ja, en op Schiphol werd ooit een kunstbeen gevonden in pier C idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat spullen vinden betreft zullen ze heus nog wel veel meer vinden wat totaal niet relevant is.
Het is misschien een kleine groep van de mensen die gewoon van alles dumpen, maar ze maken een teringzooi alsof het een hele grote groep is.
Laats ook zie ik zo vier schoenen uit een auto gegooid worden
Ja eigenlijk wel, maar na zolang behoorlijk uitgebreid zoeken hoop je toch dat er ergens een aanwijzing gevonden wordt. Maar gisteren haalde ik Marion en Romy aan, dat heeft ook heel lang geduurd en is uiteindelijk pas opgelost na een tip van een medeplichtige (meen ik).quote:
Slachtoffer rol is prima, maar dat ze er zelf een groot aandeel in hebben gaat opeens te verquote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef rever het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg, een beetje dollen is leuk maar ik vind dit te ver gaan.
Jezus, dat je één kind samen krijgt: ok. Maar vier kinderen????quote:Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Kan dit niet in een ander topic of zelfs via DM/PMquote:Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jezus, dat je één kind samen krijgt: ok. Maar vier kinderen????
Dat klinkt onaardig, maar na de eerste zag je toch al dat het helemaal mis was?
Dat was niet hoe je het bracht.....quote:Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Slachtoffer rol is prima, maar dat ze er zelf een groot aandeel in hebben gaat opeens te ver
Kind nummer_zoveel idd... ik snap het ook niet idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jezus, dat je één kind samen krijgt: ok. Maar vier kinderen????
Dat klinkt onaardig, maar na de eerste zag je toch al dat het helemaal mis was?
Nee, ze hebben ook allemaal adhd, asperger, pdd-nos, en hebben ze dat niet zijn het wel 'nieuwetijdskinderen'quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kind nummer_zoveel idd... ik snap het ook niet idd.
Overigens valt het me al enkele jaren op dat er geen normale kinderen meer zijn...
50+ met een jonger normaal kind...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook allemaal adhd, asperger, pdd-nos, en hebben ze dat niet zijn het wel 'nieuwetijdskinderen'
Maar jij bent 50+ met oudere kinderen?
Ja. Maar daarom kan persoonlijke ellende nog wel off topic zijn wat mij betreft.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:23 schreef rever het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Het kan ook voor bepaalde inzichten zorgen. Er kwam bijvoorbeeld een vraag over waarom de moeder toch 2 kinderen met Jeroen heeft genomen. Waarom ze niet eerder had gezien dat hij het type was wat zo kon ontsporen. Dan kan een verhaal van iemand die zoiets heeft meegemaakt verduidelijking geven.
Een normaal kind hebben is dus niet normaal hè.quote:
Normale kinderen zijn echt zo jaren 80.quote:
Dat kan niet, want er zijn geen normale kinderen meer. Geen enkel!quote:
Nee, statistisch gezien is dat wankel tegenwoordig... ze gaat nog gewoon naar de brugklas ook... stel je voor zeg...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een normaal kind hebben is dus niet normaal hè.
niggawhut?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynici, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW, J.K. Visser... moet ik nog doorgaan? En nu sla ik POL nog maar even over gemakshalve.
Je bent autistisch?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
niggawhut?![]()
Wij leven denk ik in een verschillende belevingswereld of hebben een nogal verschillend omgangsmilieu
nee maar zo gaat dat dan en het roept vragen op en zo van het ene persoonlijke verhaal de andere zijweg in.quote:
Ja, dat zei mijn vrouw ook idd, een collega van haar vertelde dat, de bron was onduidelijk, daarom niet gemeld...quote:Op zondag 19 mei 2013 10:36 schreef moeke1 het volgende:
Er zou van de week iets in het AD hebben gestaan, dat vader in de afscheidsbrief alleen maar verwijten uitte naar zijn ex-vrouw.
Mogelijk ziet hij zijn eigen aandeel in het geheel niet. Maar wetende dat je je kinderen gaat laten verdwijnen is dit toch wel natrappen.
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:36 schreef moeke1 het volgende:
Er zou van de week iets in het AD hebben gestaan, dat vader in de afscheidsbrief alleen maar verwijten uitte naar zijn ex-vrouw.
Mogelijk ziet hij zijn eigen aandeel in het geheel niet. Maar wetende dat je je kinderen gaat laten verdwijnen is dit toch wel natrappen.
Slaap ze!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:39 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, hasta la vista dudes, heb nachtdienst gehad (laatste, nu weekend voor mij), ga slapen, lees het later wel...
Gelukkig, dat werd tijd!quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?
Mogelijk zie jij je eigen aandeel in het geheel niet.
Maar nu hou ik erover op.
Dan hadden ze niet moeten gaan samenwonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien vond hij dat ook wel en die vriendin ook en heeft ze zich daarom wat afzijdig gehouden?
Waar 2 vechten hebben er 2 schuld, al is het maar omdat je misschien, in hinzeit, te naïef bent geweest. Maar eigenhandig je kinderen (waarschijnlijk) ombrengen doe je en beslis je toch echt helemaal zelf. Daar kun je niemand anders de schuld van in de schoenen schuiven, je vrouw niet, de rechter niet, de instanties niet, de kinderen die vroeger je stoepkrijt afpakte niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, net zoals jij alleen maar verwijten uit naar je ex-man bedoel je?
Mogelijk zie jij je eigen aandeel in het geheel niet.
Maar nu hou ik erover op.
Nou nee, Eerwraak is echt iets anders, daar gaat het om de eer van de familie te herstellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is voor mij overduidelijk een geval van eerwraak, ja. Maar niet alleen voor zijn vrouw en haar familie moet het ondraaglijk zijn niet te weten wat er met de kinderen gebeurd is.
Lijkt me toch dat dat ook voor de andere opa en oma en familie ondraaglijk moet zijn. Dat je in staat bent om zoveel mensen doelbewust in de ellende te storten, daar kan ik niet bij. Dan moet je toch een slecht mens zijn.
Het is idd geen eerwraak, maar gewoon wraak.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, Eerwraak is echt iets anders, daar gaat het om de eer van de familie te herstellen.
Dit heeft niets met eer te maken, maar alles met zijn gekrenkte ziel.
Ik ben het overzicht een beetje kwijt, maar als hij dit bij een tankstation heeft gekocht, daar hangen toch ook altijd camera's bij de kassa?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef moeke1 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BKioIyhCUAADuqK.jpg:large
Foto volgens mij van tankstation in Venray
Ja, ik las iets op twitter bij gerits dat personeel had gezegd dat hij of auto op de camera beelden zou staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rever het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht een beetje kwijt, maar als hij dit bij een tankstation heeft gekocht, daar hangen toch ook altijd camera's bij de kassa?
Au.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef rever het volgende:
Nee het is niet normaal dat jij een normaal kind hebt, je valt hiermee binnen het 99.9 percentiel
Sloooow chat... dat krijg je als er geen nieuws is.
twitter:sgerits twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 12:16:17Beelden Romeinse Put opgevraagd door politie, volgens medewerker staan ze erop,waarom geeft politie geen info?#vermistebroertjes reageer retweet
Nope, alleen wel in staat conclusies te trekken op basis van jouw beleving van mannen onder de 50. Ik zie daar significante verschillen met de mensen om mij heenquote:
Waarzo? Op haar facebook?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:53 schreef amaranta het volgende:
Er is wel nieuws. Moeder heeft een brief geschreven
Gelukkig kom jij, met deze post, input leveren die wel van belang isquote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, kan dat gejankzak over eigen exen, exen van een ander, mannen in het algemeen, en bepaalde mannen in het bijzonder gewoon naar een R&P topic, alsmede het gemiep over of iemand wel of niet homo/vrouw/50+ is?
Is er meer op FOK! dan deze reeks???quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, kan dat gejankzak over eigen exen, exen van een ander, mannen in het algemeen, en bepaalde mannen in het bijzonder gewoon naar een R&P topic, alsmede het gemiep over of iemand wel of niet homo/vrouw/50+ is?
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef amaranta het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-hartverwarmend.html
Brief van Iris en familie
Flikker toch op, schijtirritante kutnewbie, met je posts over geestesstoornissen en andere irrelevante meuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:01 schreef rever het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij, met deze post, input leveren die wel van belang is
oeoeoeoehh scarryquote:Op zondag 19 mei 2013 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, schijtirritante kutnewbie, met je posts over geestesstoornissen en andere irrelevante meuk.
Thnx.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:45 schreef amaranta het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-hartverwarmend.html
Brief van Iris en familie
nou nee, dan zou je ook gewoon even niet kunnen posten natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 10:51 schreef rever het volgende:
Nee het is niet normaal dat jij een normaal kind hebt, je valt hiermee binnen het 99.9 percentiel
Sloooow chat... dat krijg je als er geen nieuws is.
Dat is waar, maar ik vind het best gezelligquote:Op zondag 19 mei 2013 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou nee, dan zou je ook gewoon even niet kunnen posten natuurlijk
jawelquote:Op zondag 19 mei 2013 11:05 schreef rever het volgende:
Het is een bedanktbrief. Prachtig (of eigenlijk verdrietig) natuurlijk, maar helaas geen nieuws wat betreft de zaak zelf.
twitter:sgerits twitterde op zondag 19-05-2013 om 11:01:31@Tonnepon Sorry voor late reactie. De vader en evt zoontjes staan wellicht op camarabeelden in Venray. Vergroot eigenlijk alleen maar 1/2 reageer retweet
Dát moeder iets naar buiten brengt via de media is in deze zaak nieuws.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zie het niet? Iedereen wordt bedankt e.d., lees ik iets over het hoofd?
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:00 schreef Leandra het volgende:
okquote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef bastibro het volgende:
Dat van die onderbroek zit me dwars. Zo weird
Persoonlijk denk ik dat het 'te water laten' van de kinderen de meest plausibele theorie is. Het zou de verdwijning van de onderbroek en de schoenen kunnen verklaren. Ook het deel sleepkabel zou hierbij gebruikt kunnen zijn om iets zwaars aan de kinderen te bevestigen. Bah als ik het zo optik vind ik het te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef bastibro het volgende:
Dat van die onderbroek zit me dwars. Zo weird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |