abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2013 @ 04:25:32 #151
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_126713934
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 04:23 schreef mimoma het volgende:

[..]

nee, das nou juist wat ik niet bedoel.....
Haha, nee maar het is wel heel makkelijk om hem af te schilderen als een of andere psychopaat natuurlijk. Zeker als je sympathie en dergelijke wil
pi_126714038
quote:
6s.gif Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Peter Joustra was die lul.

http://forum.fok.nl/topic/114989/1/25
Maar die doet het niet.

Deel 2 is wel nog te lezen:
SC / peter joustra is een lul deel II

[ afbeelding ]

Die dus. Maar dat was even offtopic. Moet kunnen.
Ja die.
pi_126714043
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ja gelezen, mijn eerste vraag is: Mis je je buurman?
Ik denk nog regelmatig terug aan het zwemmen in de ochtend tussen de huisvrouwen en het worstebrood erna. 8-)
  zondag 19 mei 2013 @ 08:15:51 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126714232
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Post achterhouden, telefoontjes verzwijgen, het zou allemaal zomaar kunnen.
Dat denk ik ook, dat het wel zou kunnen. En toch zou het me ook niks verbazen als ze toen toch wel eea heeft opgemerkt. En misschien dacht ah nee t zal toch niet. En of ze dat nu dan wel op tafel gooit vraag ik me dan ook af.
Jaja hoop gespuculeer.
pi_126714347
Nog nieuws? Nee he....
  zondag 19 mei 2013 @ 08:59:54 #156
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126714375
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog nieuws? Nee he....
Neen, het wordt een Hollowaytje vrees ik.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:06:00 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126714406
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:

[..]

Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht post
Het is verwijderd?
Het was aparte FB-post naar gewoon een reactie op een reactie van iemand anders.
Je moest behoorlijk goed kijken om hem te vinden, en ik heb het idee dat er mensen zijn die zich druk maken over wat ze op internet (FB) zou hebben gezegd terwijl ze het niet eens gezien hebben, en de context er dus niet bij is.

Ik zie dat als het verschil tussen ergens een topic over openen of ergens in een topic een reactie op een ander geven.

Ik geloof ook niet dat ze dat toen met de bedoeling heeft geplaatst hem zwart te maken, kinderen net kwijt, steunbetuigingen en dan reageert ze een keer met "hier ben ik altijd bang voor geweest" en uit het rapport van BJZ blijkt bijna 2 weken later dat ze daar idd bang voor was, en dat die angst maar eigen zeggen voortkwam uit zijn dreigementen daarover.

Gezien de situatie zoals die nu is, had ze waarschijnlijk gelijk dat hij daarmee dreigde, en kende zij hem goed genoeg om te weten dat hij er werkelijk toe in staat zou zijn, waar die hele roedel hulpverleners dat kennelijk niet deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126714423
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is verwijderd?
Het was aparte FB-post naar gewoon een reactie op een reactie van iemand anders.
Je moest behoorlijk goed kijken om hem te vinden, en ik heb het idee dat er mensen zijn die zich druk maken over wat ze op internet (FB) zou hebben gezegd terwijl ze het niet eens gezien hebben, en de context er dus niet bij is.

Ik zie dat als het verschil tussen ergens een topic over openen of ergens in een topic een reactie op een ander geven.

Ik geloof ook niet dat ze dat toen met de bedoeling heeft geplaatst hem zwart te maken, kinderen net kwijt, steunbetuigingen en dan reageert ze een keer met "hier ben ik altijd bang voor geweest" en uit het rapport van BJZ blijkt bijna 2 weken later dat ze daar idd bang voor was, en dat die angst maar eigen zeggen voortkwam uit zijn dreigementen daarover.

Gezien de situatie zoals die nu is, had ze waarschijnlijk gelijk dat hij daarmee dreigde, en kende zij hem goed genoeg om te weten dat hij er werkelijk toe in staat zou zijn, waar die hele roedel hulpverleners dat kennelijk niet deed.
Waarom geef je je kinderen dan mee?

Ik vind dat echt tegenstrijdig hoor.
pi_126714436
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en zeker met die jobstijding van het BJZ voor de deur... maar ja, ik denk niet dat ze er altijd daadwerkelijk bang voor was wrs... maar nu haar zoontjes verdwenen zijn en vermoedelijk vermoord zal het wel weer in haar geheugen zijn boven komen drijven... dan wordt je ook gek van schuldgevoel, denk ik.
Je kunt aangeven bij BJZ dat hij er ooit mee gedreigd heeft natuurlijk, maar dan weet je niet dat hij zoiets echt om zou zetten in daden... Pas nu heeft het die sinistere lading...
I´m back.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 mei 2013 @ 09:13:30 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_126714440
quote:

Er was een omgangsregeling waar ze zich aan moest houden. Best kans dat ze de kinderen elke keer met een dikke knoop in haar maag heeft meegegeven en blij was als ze weer terugkwamen zonder dat er iets gebeurd was. De inperking van het bezoekrecht was voorzover we weten nog niet ingegaan.

Niet dat dat wat uitmaakt, want dan was ze nog steeds verplicht om de kinderen mee te geven. Alleen minder vaak. En in een weekend had hij zijn plannen ook kunnen uitvoeren :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 mei 2013 @ 09:15:21 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126714452
In het licht van de nieuwe "ontwikkelingen". Vraag ik me af wat er dan wél in die brief staat die er gevonden is.
Kan me haast niet voorstellen dat hij met geen woord rept over de kinderen.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:15:43 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126714456
quote:

[..]

Omdat de omgangsregeling nog niet versoberd was, en ze dus geen keus had.
Ze zaten nog gewoon in de standaard week om week.
Daarbij was ze er al 4 jaar bang voor, en was het niet meegeven van de kinderen al die tijd geen optie, want dat zou kwalijkere gevolgen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 19 mei 2013 @ 09:17:25 #163
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126714467
quote:

[..]

Het waren ook zijn kinderen. Ze gingen mee, maar werden niet meegegeven als haar eigendom.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:17:29 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126714468
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er was een omgangsregeling waar ze zich aan moest houden. Best kans dat ze de kinderen elke keer met een dikke knoop in haar maag heeft meegegeven en blij was als ze weer terugkwamen zonder dat er iets gebeurd was. De inperking van het bezoekrecht was voorzover we weten nog niet ingegaan.

Niet dat dat wat uitmaakt, want dan was ze nog steeds verplicht om de kinderen mee te geven. Alleen minder vaak. En in een weekend had hij zijn plannen ook kunnen uitvoeren :{
Dit, nu had hij ook amper 24 uur nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126714487
Toch denk ik dat als iemand daadwerkelijk bang is dat haar man zoiets uithaalt en dat het ernaar uitziet dat hij dit zou kunnen doen, de autoriteiten die erover gaan gepaste maatregelen nemen hoor. Ook nu (dwz in 2009 toen hij die bedreiging uitte blijkbaar) zal er wel met hem daarover gepraat zijn, schat ik in.
I´m back.
pi_126714492
Excuus dat ik even te lui ben om te veel terig te lezen, maar is er al meer bekend over de gemiste spullen? Heeft de politie daar een uitspraak over gedaan?
  zondag 19 mei 2013 @ 09:23:52 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126714507
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Excuus dat ik even te lui ben om te veel terig te lezen, maar is er al meer bekend over de gemiste spullen? Heeft de politie daar een uitspraak over gedaan?
Nee, en de kleding die gisteren gevonden was had er niets mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 19 mei 2013 @ 09:25:24 #168
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126714522
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar als je samenwoont??

Overigens zou ik daar als moeder ook niet blij mee zijn, als m'n kinderen iedere paar maanden een andere stiefmoeder bij papa thuis zouden aantreffen.
Misschien vond hij dat ook wel en die vriendin ook en heeft ze zich daarom wat afzijdig gehouden?
pi_126714528
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:22 schreef bloempje-moi het volgende:
De zwarte onderbroek was van een zekere meneer J.K Visser te Den Haag, over het hoe en waarom geeft hij geen commentaar; het boterhamtrommeltje was van Johan Van Gend jr, woonachtig in Amsterdam, verloren, naar eigen zegge, op een fietstocht in de zomer van 2011, de overige objecten zoeken heden nog naar hun baas/bazin.
I´m back.
pi_126714534
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De zwarte onderbroek was van een zekere meneer J.K Visser te Den Haag, over het hoe en waarom geeft hij geen commentaar; het boterhamtrommeltje was van Johan Van Gend jr, woonachtig in Amsterdam, verloren, naar eigen zegge, op een fietstocht in de zomer van 2011, de overige objecten zoeken heden nog naar hun baas/bazin.
Dank voor deze zinnige opmerking. En dank Leandra voor een normaal antwoord.
  zondag 19 mei 2013 @ 09:31:39 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126714577
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef amaranta het volgende:
In het licht van de nieuwe "ontwikkelingen". Vraag ik me af wat er dan wél in die brief staat die er gevonden is.
Oh ik wel, al is het maar om zijn ex geen info te geven over de kinderen.
Kan echt van alles zijn in die brief, zijn ouders bedanken, en of dat ie gebukt ging onder financiele druk en of dat hij zich de laatste tijd niet meer zo goed voelde... Zelfs 10 regels zou al als afscheidsbrief bestempeld kunnen worden.
pi_126714583
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 03:51 schreef hugecooll het volgende:

[..]

als iemand alles van jou afpakt is het niet egocentrisch om dat terug te doen. Het is wellicht wat extreem in dit geval, maar niet egocentrisch.
Dus als iemand zijn kinderen vermoord, om zijn eigen wraakgevoelens tegenover de persoon die hem iets heeft aangedaan, te stillen vind jij niet egocentrisch/egoïstisch?

Egocentrisch/egoïstisch betekent dat je jezelf voorop stelt over de ruggen van onschuldige bijstanders. Het vermoorden van je eigen onschuldige kinderen om wraak te nemen op je vrouw is de ultieme egoïstische daad. Als er iemand onschuldige bijstanders zijn, dan zijn het de kinderen.

Ik hoop dat, als je ze hebt (God forbid) jouw kinderen niet af en toe meelezen over je schouder bij dit forum, anders heb je ze heel wat uit te leggen. Ik denk dat ze erg zullen schrikken als ze lezen hoe jij hierover denkt..

Tja jongens, als mama het leven van papa zuur maakt dan moet papa jullie doodmaken om iets terug te doen. En dat is dan jammer voor jullie jongens... maar het leven is hard en papa ook.
pi_126714584
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is verwijderd?

:Y
pi_126714592
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat de omgangsregeling nog niet versoberd was, en ze dus geen keus had.
Ze zaten nog gewoon in de standaard week om week.
Daarbij was ze er al 4 jaar bang voor, en was het niet meegeven van de kinderen al die tijd geen optie, want dat zou kwalijkere gevolgen hebben.
:Y
pi_126714612
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef amaranta het volgende:
Nou, ze zeiden dat dat niet zo is. Dat er niks over de kinderen werd gezegd.
Denk je dat de nieuwe ontwikkelingen er mee te maken hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')