Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeder maakt vader bewust zwart, die man kan zich niet verdedigen. Ik heb daar een schurfthekel aan. Of de broertjes nu wel of niet leven, je gelijk willen halen via Facebook..
Of ze gelijk heeft of niet, ze maakt zwart. Dit soort kots is niet aan mij besteedquote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ze kan ook gelijk hebben.
Nope, en al helemaal niet als ze gelijk heeft...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze gelijk heeft of niet, ze maakt zwart. Dit soort kots is niet aan mij besteed
Heeft ze naar mijn idee ook niet in het openbaar gedaan.. Enkel dat ze er bang voor was(zoals jij al zegt).quote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef mimoma het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaatquote:Op zondag 19 mei 2013 03:09 schreef mimoma het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze op fb gezegd heeft dat ze hier al bang voor was lees ik nergens dat de moeder hem zwart maakt....
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft ze naar mijn idee ook niet in het openbaar gedaan.. Enkel dat ze er bang voor was(zoals jij al zegt).
Verplaats je eens in haar situatiequote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaat
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht postquote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.
Waarom zou ik? Zij kan zich nog verdedigen. Hij niet meer.quote:
GVD, hij heeft ze toch ook kwijt gemaakt?? Of niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kunt ook je muil houden als moeder zijnde, treuren om je kinderen, je ex man.. Dit is zo'n enorme trap na die heel www rond gaat
HIJ heeft ze kwijtgemaakt he?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nou niet gepast / netjes om na alles wat er gebeurd is dit nog op facebook te zetten, of ze nou gelijk heeft of niet.
Ik ookquote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht post
Heeft hij zelf gedaan toch? Die moeder heeft hem niet opgehangen, heeft ie zelf voor gekozen. Welke problemen er ook speelde, hij heeft het zelf gedaan. (Voor zover we de details op dit moment weten).quote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zij kan zich nog verdedigen. Hij niet meer.
Precies..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heeft hij zelf gedaan toch? Die moeder heeft hem niet opgehangen, heeft ie zelf voor gekozen. Welke problemen er ook speelde, hij heeft het zelf gedaan. (Voor zover we de details op dit moment weten).
Tuurlijk kan ik begrijpen dat ze uit onmacht en haat dit soort dingen doet. Maar slim is anders. Ze kan blijkbaar niet meer goed nadenken, zorg dan dat je afspraken met haar maakt over haar facebook-gedrag. Het heeft totaal geen nut meer... dus waarom zou je?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:13 schreef mimoma het volgende:
[..]
Het is later ook verwijderd wss onder aanwijzen van familierechercheurs, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat een moeder dit in al haar onmacht post
Dat hij dat gedaan heeft is nog niet onomstotelijk bewezen. Als hij dat wél gedaan heeft, wijs ik je er wéér op dat er vaders zijn die dat niet uit rancune doen, maar werkelijk denken dat het zo beter is. Dat doet niks aan het gruwelijke af.. Maar ik kan niet alleen met een moeder meeleven als er ook kinderen én een vader in het spel zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GVD, hij heeft ze toch ook kwijt gemaakt?? Of niet dan?
[..]
HIJ heeft ze kwijtgemaakt he?
Ja, natuurlijk.. Logisch toch????quote:Op zondag 19 mei 2013 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat hij dat gedaan heeft is nog niet onomstotelijk bewezen. Als hij dat wél gedaan heeft, wijs ik je er wéér op dat er vaders zijn die dat niet uit rancune doen, maar werkelijk denken dat het zo beter is. Dat doet niks aan het gruwelijke af.. Maar ik kan niet alleen met een moeder meeleven als er ook kinderen én een vader in het spel zijn
Jij verklaart hem 'geestesziek'. Ik heb nog geen psychiatrisch rapport over hem gelezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat een geestenszieke pa zich ophangt is ma niet te verwijten.. NOOIT.. Hij had dan een steekje los.... Zat vaders die dat niet doen..
Ben ik niet helemaal met je eens. Het blijft wel een vrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat een geestenszieke pa zich ophangt is ma niet te verwijten.. NOOIT.. Hij had dan een steekje los.... Zat vaders die dat niet doen..
niet logisch, maar wel een niet zelden voorkomend gevolgquote:Op zondag 19 mei 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, dus pa wordt "gepest" en het is DUS logisch dat hij zijn kinderen wegmaakt en/of vermoord?????
Gelukkig is dat niet zo zeg....
Nee... het is nooit een excuus, hooguit een 'verschrikkelijke reden'. Maar wat weet je van de situatie af, toch ook niks? Maar vinger in de lucht * misschien zijn ze werkelijk beter af*.. Dat kan die man gedacht hebben..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Keej, dus pa wordt "gepest" en het is DUS logisch dat hij zijn kinderen wegmaakt en/of vermoord?????
Gelukkig is dat niet zo zeg....
Zelden.. JAquote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
niet logisch, maar wel een niet zelden voorkomend gevolg
Slaap lekker, spijtig dat ik niet aan je niveau voldoequote:Op zondag 19 mei 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen.. Dit niveau wens ik te missen
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..quote:Op zondag 19 mei 2013 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee... het is nooit een excuus, hooguit een 'verschrikkelijke reden'. Maar wat weet je van de situatie af, toch ook niks? Maar vinger in de lucht * misschien zijn ze werkelijk beter af*.. Dat kan die man gedacht hebben..
Ik kan mij een vader indenken die dit niet doet om eindelijk eens een stijve te krijgenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..
Ja? Fijn voor je...Die kinderen doen ertoe..Iris en Jeroen niet...quote:Op zondag 19 mei 2013 03:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan mij een vader indenken die dit niet doet om eindelijk eens een stijve te krijgen
naja het is in principe mogelijk dat ook de vader slachtoffer was en besloot de kinderen als wraakactie mee te nemen in zijn val. Niet geheel ondenkbaar als je ze ook nog eens goed verstopt. Het is niet zo dat we de situatie kennen of zoquote:Op zondag 19 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan mij vader schelen?? Gaat om de kinderen..
Wat is fijn voor mij? Die kinderen staan bij mij voorop.. Ik heb meer met een vader die zich niet kan verdedigen dan met een FB mevrouwquote:Op zondag 19 mei 2013 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja? Fijn voor je...Die kinderen doen ertoe..Iris en Jeroen niet...
Ik rechts???? Laat staan extreem?????quote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Analyse: Whiskers, extreem rechts met haar reacties en Poes extreem links. Ik denk dat we er een beetje tussenin moeten zitten.
Omdat hij dood is heeft hij gelijk???quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
/
[..]
Wat is fijn voor mij? Die kinderen staan bij mij voorop.. Ik heb meer met een vader die zich niet kan verdedigen dan met een FB mevrouw
dat je twee linkerhanden hebt, betekent niet dat je niet rechts kunt zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rechts???? Laat staan extreem?????
Overdreven gezegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rechts???? Laat staan extreem?????
Ik kom hier al bijna 4 jaar, en er is echt niemand die denkt dat ik "rechts" ben hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 03:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je twee linkerhanden hebt, betekent niet dat je niet rechts kunt zijn
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo ooquote:Op zondag 19 mei 2013 03:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Analyse: Whiskers, extreem rechts met haar reacties en Poes extreem links. Ik denk dat we er een beetje tussenin moeten zitten.
haha geen flauw idee, joh. Ik vond em wel leuk klinkenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kom hier al bijna 4 jaar, en er is echt niemand die denkt dat ik "rechts" ben hoor
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo oo
De broertjes verdwenen dan ook onder zijn toezichtquote:Op zondag 19 mei 2013 03:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Overdreven gezegd.Poes houdt alle mogelijkheden open en denkt ook aan de vader ('vader kan zich niet verdedigen') terwijl jij de vader al 'veroordeeld' hebt, al je begrijpt wat ik bedoel ...
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 mei 2013 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mijn rorsnnborr is snu, i oun oo oo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |