abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126714895
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnen :? . Bij de 2e een ijsklomp naast me. Inmiddels werd duidelijk dat de eerste autisme had en veel herkenningspunten met de vader had. De derde en vierde waren niet gepland, omdat we eigenlijk geen kinderen meer konden krijgen. Dus wel. Maar in het hele traject werd er voor de oudste hulpverlening ingezet en hoopte ik dat het beter werd. Als er maar hulp komt dacht ik. De 4e is geboren met klompvoetjes. Eigenlijk toonde mijn ex totaal geen inlevend vermogen, en stond ik overal alleen voor, maar door hulp hoop je gewoon op verbetering. Dit was helaas niet het geval. Hij had losse handjes tov de kinderen , zeikte ze af, gaf ze geen aandacht. Toen was eigenlijk de maat vol, en zag ik in dat het huwelijk geen zin meer had. Er kwam geen verbetering alleen maar verslechtering. Ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen, je hebt kinderen en wilt het huwelijk niet zomaar weggooien. Toen ik de voorlopige voorzieningen had aangevraagd werd het alleen maar erger. Ipv rust, kwam ik in een hele nachtmerrie terecht waar ik nu nog steeds inzit.
Jeez, wel alle problemen bij elkaar hè... :{.
I´m back.
  zondag 19 mei 2013 @ 10:08:19 #202
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126714899
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:05 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Nee hoor, die vraag krijg ik vaker. Je merkt dat er iets niet klopt, maar je kunt er de vinger niet opleggen. In het begin wordt je op handen gedragen. Dat gaat allemaal heel langzaam. Ik vond het vreemd dat hij tijdens de bevalling van de eerste lag te slapen naast me in het ziekenhuis bed. Toen het kindje geboren werd, geen lach geen traan niets... Toen ik daar naar vroeg antwoordde hij "ik vind het wel leuk, maar heb er geen gevoel bij". Dat was raar maar ik dacht, tja, het is een man, zou kunnen :? . Bij de 2e een ijsklomp naast me. Inmiddels werd duidelijk dat de eerste autisme had en veel herkenningspunten met de vader had. De derde en vierde waren niet gepland, omdat we eigenlijk geen kinderen meer konden krijgen. Dus wel. Maar in het hele traject werd er voor de oudste hulpverlening ingezet en hoopte ik dat het beter werd. Als er maar hulp komt dacht ik. De 4e is geboren met klompvoetjes. Eigenlijk toonde mijn ex totaal geen inlevend vermogen, en stond ik overal alleen voor, maar door hulp hoop je gewoon op verbetering. Dit was helaas niet het geval. Hij had losse handjes tov de kinderen , zeikte ze af, gaf ze geen aandacht. Toen was eigenlijk de maat vol, en zag ik in dat het huwelijk geen zin meer had. Er kwam geen verbetering alleen maar verslechtering. Ik heb alles geprobeerd om het te laten slagen, je hebt kinderen en wilt het huwelijk niet zomaar weggooien. Toen ik de voorlopige voorzieningen had aangevraagd werd het alleen maar erger. Ipv rust, kwam ik in een hele nachtmerrie terecht waar ik nu nog steeds inzit.
Kinderen moet je écht samen willen, het is geen accessoire.
pi_126714900
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, ik zie het al, dit topic is gekaapt door de wanhopige huisvrouwen vol zelfmedelijden, die objectief bezien uiteraard allemaal verschrikkelijke ex-mannen hebben waar geen greintje goeds inzit. :')

Sorry, maar ik ben weer weg. Ik kan niet zo goed tegen dat zelfingenomen gejammer in de slachtofferrol.

Open er anders een topic over.
Ik snap niet eens dat je nog komt kijken hier na gisteren ;)
pi_126714903
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En je neemt geen advocaat mee naar die contacten?
Jawel bij de klachtencommissie wel. Daar kwam uit dat de commissie idd niet zo gehandeld zou hebben als de Raad, maar ze de Raad niet wilden aanvallen :?
pi_126714914
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Och, kom op man, de meeste mannen zijn ook eh niet helemaal 100 imho...
Je zou ze tot hun pakweg 49ste allemaal in een reservaat moeten doen, ben je van 95% van de ellende af in deze wereld...
Dat bedoel ik dus. “Alle mannen zijn slecht boe-hoe“. :')

Stelletje mutsen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126714922
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Kinderen moet je écht samen willen, het is geen accessoire.
Klopt, maar hij wekte de schijn. Later hoorde ik via collegae dat hij gezegd zou hebben dat hij zou willen dat ik het kindje had laten weghalen. Leuk! We werken bij dezelfde werkgever.
pi_126714925
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Stelletje mutsen.
Maar toch lees je wel mee :)
pi_126714929
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef rever het volgende:

[..]

Ik snap niet eens dat je nog komt kijken hier na gisteren ;)
Omdat?

Ik post al de hele reeks vrolijk mee hoor. Meestal inhoudelijk, maar af en toe dreigt het topic naar mijn mening wat te ontsporen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126714931
quote:

[..]

Stelletje mutsen.
Tjee, wie heeft het erover dat alle mannen slecht zijn? :? Alleen jij blijkbaar. |:(
  zondag 19 mei 2013 @ 10:13:13 #210
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126714941
quote:

[..]

Stelletje mutsen.
Is dat een dwergkonijntje?
pi_126714948
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat?

Ik post al de hele reeks vrolijk mee hoor. Meestal inhoudelijk, maar af en toe dreigt het topic naar mijn mening wat te ontsporen.
Gelukkig ben jij er om ons op het juiste spoor te houden!

Ok nu weer over tot de orde van de dag, zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?
  zondag 19 mei 2013 @ 10:14:03 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126714953
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, ik zie het al, dit topic is gekaapt door de wanhopige huisvrouwen vol zelfmedelijden, die objectief bezien uiteraard allemaal verschrikkelijke ex-mannen hebben waar geen greintje goeds inzit. :')

Sorry, maar ik ben weer weg. Ik kan niet zo goed tegen dat zelfingenomen gejammer in de slachtofferrol.

Open er anders een topic over.
ik stoor me daar niet zo aan, maar het lijkt me geen kwaad kunnen, zo'n eigen topic.
pi_126714956
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:11 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Tjee, wie heeft het erover dat alle mannen slecht zijn? :? Alleen jij blijkbaar. |:(
Dan moet je lezen wie ik quote.

Overigens heb ik in jouw posts ook al eerder behoorlijke vooringenomenheid tav mannen mogen bespeuren.

Het is nogal zwart-wit naar mijn mening.
pi_126714957
quote:

[..]

Stelletje mutsen.
Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynici, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW, J.K. Visser... moet ik nog doorgaan? En nu sla ik POL nog maar even over gemakshalve.
Probeer eens een beetje het inter-subjectieve/objectieve te benaderen, jongen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 19-05-2013 10:24:13 ]
I´m back.
pi_126714974
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens heb ik in jouw posts ook al eerder behoorlijke vooringenomenheid tav mannen mogen bespeuren.

Tja, ik ga ervanuit gezien jou posts dat jij een betere man bent. Gelukkig zijn die er ook nog. *; *O*
pi_126714976
quote:
15s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, sexmaniakken, verslaafden, autisten, rond uit idioten, neigenden naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging bommen te leggen, religieuzen zonderlingen, moet ik nog doorgaan?
Probeer eens een beetje het inter-subjectieve/objectieve te benaderen, jongen...
Je moet eens met andere mensen omgaan, Ryan :*

(ik kom ook alleen even binnen vallen om te kijken of er nieuws is hoor, geen idee waar dat over ging :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126714982
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet eens met andere mensen omgaan, Ryan :*

(ik kom ook alleen even binnen vallen om te kijken of er nieuws is hoor, geen idee waar dat over ging :D )
Met mijn collega's zeker? :').
I´m back.
pi_126714987
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef Ryan3 het volgende:

Met mijn collega's zeker? :').
Dat zijn zeker autisten? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126714991
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik krijg bijna het gevoel dat jij je nu aangevallen voelt. Dat hoeft niet hoor, volgens mij ben jij best een toffe peer? Maar bij een topic over een vader die (zeer waarschijnlijk) zijn kinderen heeft vermoord om wraak te nemen op de moeder, kun je verwachten dat er wat ervaringsverhalen in die richting gepost worden.
pi_126714998
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zijn zeker autisten? :7
Laat ik het zo stellen, waren ze dat maar... ;).
I´m back.
pi_126715004
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen, waren ze dat maar... ;).
Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!
pi_126715006
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:10 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Klopt, maar hij wekte de schijn. Later hoorde ik via collegae dat hij gezegd zou hebben dat hij zou willen dat ik het kindje had laten weghalen. Leuk! We werken bij dezelfde werkgever.
Maar na de eerste ging het lampje nog niet branden, daar had je nog drie koters voor nodig.
Leuk voor die kinderen.
pi_126715028
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:18 schreef rever het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, Aspergers bijvoorbeeld!
Daar heb ik er 2 van ;) 1 pdd nos ;) Zou ze voor geen goud willen missen :*
  zondag 19 mei 2013 @ 10:20:18 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126715029
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:17 schreef rever het volgende:

[..]

Ik krijg bijna het gevoel dat jij je nu aangevallen voelt. Dat hoeft niet hoor, volgens mij ben jij best een toffe peer? Maar bij een topic over een vader die (zeer waarschijnlijk) zijn kinderen heeft vermoord om wraak te nemen op de moeder, kun je verwachten dat er wat ervaringsverhalen in die richting gepost worden.
misschien wel te verwachten, maar toch offtopic wat mij betreft.
pi_126715032
quote:
15s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, niet allemaal, boven de 50 worden ze wat mellower... voor de rest zijn het voornamelijk veel sociopaten, psychopaten, agressievelingen met korte lontjes, seksmaniakken, verslaafden, autisten, ronduit idioten of klootviolen, neigende naar extremen in welke vorm dan ook, verkrachters, pedofielen, idealisten met de neiging overal bommen te leggen, religieuze zonderlingen, zonderlingen tout court, schoolshooters, ziekelijke cynische, lid van de VVD of erop stemmende, minister-president, habituele note-gevers in BNW... moet ik nog doorgaan?
Even voor de duidelijkheid, homo of vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')