Ergens verwacht ik ook nog ineens een compleet ander couplet tussendoor ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat Anouk nu van plan is. Vol geven of toch nog iets van trucje
Dus datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik ook nog ineens een compleet ander couplet tussendoor ofzo![]()
Anouk is en blijft Anouk.
Vorig jaar waren er 18 topics, dat moet dit jaar beter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
Kunnen er alvast tig topics volgepost worden voordat het begint
Nu Nederland meedoet zullen het er zeker meer wordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 18 topics, dat moet dit jaar beter.
Anouk wordt wel als enige speciaal aangekondigd, dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:06 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is net na de pauze inderdaad niet heel gunstig. Maar we hebben het voordeel dat ze ons al kennen van de 1e halve finale.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
Nu Nederland meedoet zullen het er zeker meer worden
Wist ik welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen idd.
Als de halve finale al 27 had, heeft de finale met meer acts + puntentelling er nog meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Heb je een gokje hoeveel het er kunnen gaan worden? 25?
Oh ja stom had ik niet naar gekeken en dit duurt nog langer ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de halve finale al 27 had, heeft de finale met meer acts + puntentelling er nog meer.
Denk een stuk of 35.
Minimaal tot 0.30u zijn ze wel bezig ja. Gister met de repetitie ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja stom had ik niet naar gekeken en dit duurt nog langer ook natuurlijk.
Geen enkele, kan niet kijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
Naar welke zender kijken jullie? Hier wordt om 21.00 geschakeld naar de BBC met Graham Norton
Maar daar ging ook wel zo ongeveer alles mis wat er mis zou kunnen gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minimaal tot 0.30u zijn ze wel bezig ja. Gister met de repetitie ook.
Dat was vanmiddag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk zegt haar kindjes even gedag
Zo leek het wel jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar daar ging ook wel zo ongeveer alles mis wat er mis zou kunnen gaan
Irritant jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef livelink het volgende:
Nog 3 uur te gaan. Waarom begint het zo laat?
dacht het wel heb hem net gehad van haarquote:
het is toch maar een keer per jaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wordt toch niet kijken dan denk, wil morgen nog iets waard zijn
Dat wel... Zal toch wel kijken wordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is toch maar een keer per jaar
Dan krijgen we vast weer een rondvaart over het IJquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
ik post het ook hier maar ff, ze wordt nummer 1, en anders nummer 4 maar ieder geval in de top 5, maar ben heilig van overtuigd nummer 1![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan krijgen we vast weer een rondvaart over het IJ
Als er een rondvaart komt kom je maar hierheen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]moest steeds aan je denken
, en als de grieken moeten ga ik ff meespringen. ik zit in het jeweetwel en niemand kan tippen aan Alexander he hahahaa
ze komt uit Den Haag he, die moeten dan wat organiseren, woond geloof ik nog wel ergens in Amsterdam, ze heeft hier achter gewoond en toen een groot pand ergens gekocht maar die stond ook alweer te koopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan krijgen we vast weer een rondvaart over het IJ
En dan duurt het nog 3 uur voor je iets weet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:00 schreef livelink het volgende:
Nog 3 uur te gaan. Waarom begint het zo laat?
Ah... maar Maxima woont ook niet in Amsterdam en die kwam toch ook hierheenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze komt uit Den Haag he, die moeten dan wat organiseren, woond geloof ik nog wel ergens in Amsterdam, ze heeft hier achter gewoond en toen een groot pand ergens gekocht maar die stond ook alweer te koop
Ik heb ook geen flikker uitgevoerd vandaagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik wel even ben gaan liggen vanmiddaganders trek ik het niet.
En meestal loopt het uit, dus reken er maar op dat pas om 1:00 uur is afgelopen.quote:
Ze houdt wel van de letter h zo te zien...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Anouk zegt haar kindjes even gedag
Ik ging gisteren vrij laat slapen en vanmorgen weer vrij vroeg op omdat ik naar mijn zus ging. Toen ik terug kwam dacht ik: OK maar even een tukkie doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flikker uitgevoerd vandaagaleen gekookt dat dan weer wel
dat uitlopen zal wel meevallen denk is, het is sbs nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En meestal loopt het uit, dus reken er maar op dat pas om 1:00 uur is afgelopen.
Ik ga het denk ik ook maar op de BBC kijken. Jan Smit en Daniël Dekker met hun gezeur en dan staat het geluid van de presentatrice ook nog zo laag, dat je wel naar die kwallen móet luisteren.
Ik hoop dat ik van de anderen ook op BBC mag kijken. Graham Norton geeft echt véél leuker commentaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En meestal loopt het uit, dus reken er maar op dat pas om 1:00 uur is afgelopen.
Ik ga het denk ik ook maar op de BBC kijken. Jan Smit en Daniël Dekker met hun gezeur en dan staat het geluid van de presentatrice ook nog zo laag, dat je wel naar die kwallen móet luisteren.
Kan niet hiero... die pokkeherrie begon al rond 12 uur en toen was ik net wakkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging gisteren vrij laat slapen en vanmorgen weer vrij vroeg op omdat ik naar mijn zus ging. Toen ik terug kwam dacht ik: OK maar even een tukkie doen
Ow je hebt uitgeslapen, dat scheeltquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan niet hiero... die pokkeherrie begon al rond 12 uur en toen was ik net wakker![]()
39 landen moeten hun punten geven, en er zitten altijd van die aandachtsgeile figuren tussen die daar een hele show van gaan maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat uitlopen zal wel meevallen denk is, het is sbs niet
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie haar Album al beluisterdzo mooi zulke mooie tekste je wordt er helemaal blij van maar ook bij sommige nummers beetje verdrietig
Ik vind dit een mooi nummer:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie haar Album al beluisterdzo mooi zulke mooie tekste je wordt er helemaal blij van maar ook bij sommige nummers beetje verdrietig
Ja leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Breekfast het volgende:
Oekraine is in ieder geval het kijken waard vanavond![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Het beste van haar nieuwe album!quote:
Ik kijk ook op de Beeb. Vaste prik. Bij Daniël en Jan is alles altijd kut behalve Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De finale komt op BBC 1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef Stickertje het volgende:
kan je ergens bbc3 kijken via een stream? ik krijg geen bbc3 op mijn tv
persoonlijk vind ik dit het mooiste nummer, maar alle nummers zijn pareltjes, geen 1 nummer dat ik denk van ff doorspoelen.quote:
Die dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef ChatGirl het volgende:
Naar welke zender kijken jullie? Hier wordt om 21.00 geschakeld naar de BBC met Graham Norton
ja, om half 1 s nachtsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
er komt toch ook een nabeschouwing van de AVRO met Cornald Maas?
Nog nooit gehoord van Tellyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat was dat lachen gister.http://telly.com/NG8LVN
5e plaats, ik teken ervoor.quote:BigPoll 2013: We have a winner!
For one more year, esctoday.com is organizing BigPoll 2013, the prediction tool that reveals the Eurovision community's prediction for each show of the Eurovision Song Contest. Tonight, the grand final is taking place in Malmö and millions of viewers will be called to watch, judge and vote their favourite songs. But what have our visitor predicted?
Durring the voting period, BigPoll relies on the voters experience in predicting the outcome of the shows and not their preferences. From the current votes we realise that the factor "experience" is not that strong towards the factor "preference".
BigPoll 2013
According to BigPoll 2013 the winner is Denmark scoring 227 points
Here are the complete results of the Grand final prediction:
1. Denmark 227 14. Finland 25
2. Norway 195 15. Belgium 16
3. Ukraine 158 16. Malta 13
4. Azerbaijan 155 17. Hungary 13
5. The Netherlands 105 18. Iceland 13
6. Germany 79 19. Belarus 12
7. Russia 74 20. United Kingdom 11
8. Sweden 70 21. Lithuania 10
9. Italy 67 22. Estonia 8
10. Ireland 36 23. France 6
11. Georgia 34 24. Spain 4
12. Moldova 32 25. Romania 3
13. Greece 26 26. Armenia 2
was vroeger twitvid. Werd meteen hier naar toegestuurd.quote:
Ohw, ik wist niet eens dat de naam was veranderdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was vroeger twitvid. Werd meteen hier naar toegestuurd.
Hoger mag ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
5 is leuk maar ik hoop dat we hoger eindigen
Dattesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef Fred_B het volgende:
5e zou prachtig zijn. Top 10 is een mooi streven, met de hoop op meer.
zolang we maar hoger eindigen dan duitsland & belgiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef Fred_B het volgende:
5e zou prachtig zijn. Top 10 is een mooi streven, met de hoop op meer.
Doet deze het?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef Kwi-Ukte-Uktena het volgende:
Weet iemand toevallig een link om online via iPhone te kijken?
Hopelijk hebben ze het bij Ierland mis. 10e plaats voor zo'n vals zingend figuur.quote:
Hahah wat grappigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat was dat lachen gister.http://telly.com/NG8LVN
Eric Saadequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah wat grappigEn wie doet de greenroom
nomnom
Yay, thanks voor de tip, ik wist al niet wat ik moest gaan kijken voor een optimale voorbereiding.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
Op Best24 nu een Songfestivalspecial.Is al een uur bezig, maar toch.
Nutteloze feitjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Eric Saade
Ik besef me net trouwens dat als Denemarken vandaag wint, dit een herhaling is van 2000, toen het festival in Zweden werd gehouden en Denemarken won.
Jeuzus dat was een nutteloos feitje. Sorry.
Ja ik dacht al dat hij het was, hmm eindelijk eye candy voor onsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Eric Saade
Ik besef me net trouwens dat als Denemarken vandaag wint, dit een herhaling is van 2000, toen het festival in Zweden werd gehouden en Denemarken won.
Jeuzus dat was een nutteloos feitje. Sorry.
Godsamme wat was dit slecht, Estland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Yay, thanks voor de tip, ik wist al niet wat ik moest gaan kijken voor een optimale voorbereiding.
Oh Michelle, wat vond ik dat kut
Neequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doet deze het?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Jaa idd, dit heb ik verdrongenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa idd, dit heb ik verdrongenMichelle kende ik nog van a tot z, inclusief het stapje naar voren bij de derde CHOI-CES!
!
Tikje cliché maar wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
Esther Hart, de laatste keer dat we de top 15 haalden.
Ik vond het verschrikkelijk. Maar toen had ik niet door dat dit moment gekoesterd moest worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Tikje cliché maar wel een lekker nummer
http://livestreams.omroep.nl/npo/best24-bbquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb die zender niet, dus ik ga me een uurtje zitten vervelen.
Txquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/best24-bb
Veel plezier alvast Cyan9! Ik ga hier nog een uurtje zitten en dan ga ik er goed voor zitten en hou ik de boel in de gaten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben er verder niet bij in het live topic, dus: Go Anouk!!![]()
+1quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb die zender niet, dus ik ga me een uurtje zitten vervelen.
Hind was de enige keer dat ik ook vurig hoopte dat we niet in de finale kwamen. Had verwacht dat ik dat dit jaar ook zou doen met Anouk maar het mens heeft me gewonnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef alors het volgende:
5 jaar later dachten wij dat wij dit ook konden met Hind!!!!
En de top 10?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Cee het volgende:
Esther Hart, de laatste keer dat we de top 15 haalden.
Dit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef Cee het volgende:
Re-union, toen hadden we nog niet door wat een unieke prestatie ze maakten door de finale te halen.
Was Hind nou in 2007 of 2008?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hind was de enige keer dat ik ook vurig hoopte dat we niet in de finale kwamen. Had verwacht dat ik dat dit jaar ook zou doen met Anouk maar het mens heeft me gewonnen.Maar Hind
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
1999, Marlayne, met het zelfde nummer, maar toen heette het One Good Reason.
Ohw, dat valt op zich nog wel mee. Ik dacht langer ivm die tijd tussen Re-Union en Anoukquote:
In 1998 werden we zelfs 4e met Edsilia.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ohw, dat valt op zich nog wel mee. Ik dacht langer ivm die tijd tussen Re-Union en Anouk
Ik wist het uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
2008
(ik heb toevallig wikipedia open staan, niet dat ik dat uit m'n hoofd weet trouwens)
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wist het uit m'n hoofd.![]()
Dit wordt de eerste ESF-finale die ik ga kijken waarin Nederland meedoet (en ik kijk sinds 2008).
Oh ik weet Waterloo nogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]Je popt gewoon je finale-cherry!
Ik herinner me nog dat ik naar Frizzle Sizzle zat te kijken. Ik wilde zeggen "dus ik kijk al 17 jaar" maar dat zijn er dus 27. GODVERDOMME. *kras*
Ik sinds 2005.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wist het uit m'n hoofd.![]()
Dit wordt de eerste ESF-finale die ik ga kijken waarin Nederland meedoet (en ik kijk sinds 2008).
jack spijkerman bij de sigarenboer..quote:
27 jaar geleden hadden mijn ouders elkaar nog niet ontmoet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nog dat ik naar Frizzle Sizzle zat te kijken. Ik wilde zeggen "dus ik kijk al 17 jaar" maar dat zijn er dus 27. GODVERDOMME. *kras*
Ja dingadongquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een NL overwinning meegemaakt.
"I had a dream."
Amsterdam Zuid he, jeweetzquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jack spijkerman bij de sigarenboer..
edsilia bij de kaasboer...
ooit zul je een keer herman van veen tegen het lijf lopen
Hou.op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Zo weinig?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
Ben nieuwsgierig naar de kijkcijfers morgen, ik denk dat er 2.7m mensen kijken in nl
Dinsdag keken er al bijna 4 miljoen he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
Ben nieuwsgierig naar de kijkcijfers morgen, ik denk dat er 2.7m mensen kijken in nl
ik heb Sandra Kim nog zien winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Anouk heeft het songfestival in één klap weer tot leven gewekt in Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?ik had rond 2 miljoen geschat
Normaal is het altijd rond de 2 miljoen de halve finale. Dit jaar dus niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?ik had rond 2 miljoen geschat
Ik dacht dinsdag rond de 3 en vanavond rond de 5.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
Naar het optreden van Anouk keken dinsdag al ruim 5 miljoen. Ik denk dat dat er vandaag wel een miljoen of 2 extra zullen zijn
wind ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik mag toch hopen dat Denemarken wind. Waren veruit de beste!.
de shakira kloonquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
En winderig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Sorry, er keken 4,5 miljoen naar het optreden van Anoukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dinsdag rond de 3 en vanavond rond de 5.
Eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een grappig liedje![]()
Ah, dan was Edsilia dus in 2007. Ik haal die 2 altijd doorelkaar.:)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
2008
(ik heb toevallig wikipedia open staan, niet dat ik dat uit m'n hoofd weet trouwens)
Ik heb nog meegemaakt dat Teach Inn won.quote:
Daar waren wij er meerdere vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, er keken 4,5 miljoen naar het optreden van Anouk
Songfestival trok op hoogtepunt 4,5 miljoen kijkers
Dat is echt onzin. Ik vind Hard Rock Hallelujah en het ESF allebei leuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Lordi was ook niet leuk. Ja, voor mensen die een hekel hebben aan het Songfestival.
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat ik een soort van tunnelvisie heb en dat we het lang niet zo goed zullen doen
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Ik vind Hard Rock Hallelujah en het ESF allebei leuk.
Meegemaakt vanuit de wieg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:17 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik heb nog meegemaakt dat Teach Inn won.![]()
Ik meende me te herinneren dat ze toen de spits moesten afbijten.
13dequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal vast al wel gevraagd zijn, maa als hoeveelste is ze aan de beurt vanavond?
13equote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
13e, das zo rond 22:00uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Zie OP. Als 13e. Rond 10 over 10.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Klopt, stiekem vind ik dat Treble had moeten winnen 6 jaar geleden. Ook precies zo'n lied. Begrijp dan niet waarom dat niet aanslaat. Misschien doordat er geen vuurwerk uit het plafond kwamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Zie OPquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Er gaan nu minstens vijf mensen antwoorden, dus ik doe dat zelf maar niet.
dat is ook een antwoordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Er gaan nu minstens vijf mensen antwoorden, dus ik doe dat zelf maar niet.
Angst voor de teleurstelling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat ik een soort van tunnelvisie heb en dat we het lang niet zo goed zullen doen
ja dat zag ik vanmorgen in mijn glazen bolletje, maar persoonlijk denk ik dat ze gaat winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Strani het volgende:
Volgens de poll hierboven wordt het dus sowieso top 5!!
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Strani het volgende:
Volgens de poll hierboven wordt het dus sowieso top 5!!
neuhj. Gewoon dat we elkaar weer Oud-Hollands opfucken dat we winnen(subtiele verwijzing naar EK, WK voetbal) en dat een grote faalactie werdquote:
Hoort er toch bij? Dat denken dat je misschien wel gaat winnen, is waar zo'n heel toernooi over gaat. Tijdens het WK mag je vijf weken dromen. Als je wint is het dan nog één dag feest en dan allemaal weer terug naar het normale leven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj. Gewoon dat we elkaar weer Oud-Hollands opfucken dat we winnen(subtiele verwijzing naar EK, WK voetbal) en dat een grote faalactie werd
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Als we bij de eerste 24 eindigen hebben we het knap gedaan.
En dat is ook typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoort er toch bij? Dat denken dat je misschien wel gaat winnen, is waar zo'n heel toernooi over gaat. Tijdens het WK mag je vijf weken dromen. Als je wint is het dan nog één dag feest en dan allemaal weer terug naar het normale leven.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Als we bij de eerste 24 eindigen hebben we het knap gedaan.
of je kan drinken en dan dronken op de fiets je fietsbel rinkelen door de stratenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga vanavond eens geen wijn drinken, ik moet tussen 0:00 en 1:00 eruit, dan ga ik met mijn auto toeterend door de straten rijden om deze historische overwinning te vieren.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga vanavond eens geen wijn drinken, ik moet tussen 0:00 en 1:00 eruit, dan ga ik met mijn auto toeterend door de straten rijden om deze historische overwinning te vieren.
Hindquote:
Haha nou ik heb in de afgelopen 5 jaar drie Spaanse overwinningen mogen meemaken en daar was het de dag na de overwinning ook weer back to normalquote:
Met Anouk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dinsdag op Nederland 1: De allerslechtste echtgenoot van Nederland.
Zaterdag om om 17.00 uur op SBS6: Robs Grote Tuinverbouwingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dinsdag op Nederland 1: De allerslechtste echtgenoot van Nederland.
Ze mogen die organisatierechten weggeven he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel landen die niet willen winnen vanwege de kosten van het organiseren van een ESF. Ik denk dat er dan ook veel artiesten bewust zullen falen in de uitvoering vanavond
Dat was best aardig ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Steve het volgende:
Dit van Hind had best naar de finale mogen gaan in ieder geval.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaterdag om om 17.00 uur op SBS6: Robs Grote Tuin De grote verbouwing
Aan een ander land?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen die organisatierechten weggeven he.
Because ya heart belongs to mequote:
Hoezo? Linda Wagenmakers zingt toch niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit wordt straks abrupt afgebroken, let op mijn woorden
En als geen een land wil houden we er gewoon mee opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen nee zeggen en dan mag een ander land interesse tonen. Is vaker gebeurd.
Dit gaat uitlopen, maar Malmö wacht nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo? Linda Wagenmakers zingt toch niet?
En de Fokkers zitten gewoon in de kroeg blijkbaar ... Hopend dat er geen voetbal op de kroegTV komt ...quote:
Bij elke 12 punten voor NL een vol topicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gaat een vreselijke topicreeks worden om te volgen
Precies!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En als geen een land wil houden we er gewoon mee op
Party for everybodyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij elke 12 punten voor NL een vol topic
Die k3 sletten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Toen Anouk doorging dacht ik tyfusch die chicks uit Servie moesten door
Oh, ben jij dat. Doe eens nietquote:
Mjah waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
Gaat deze reeks straks ook weer belachelijk snel?
Yupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
vorig jaar in 1 minuut 18quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
'quote:
Nog veel sneller, vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |