13equote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal vast al wel gevraagd zijn, maa als hoeveelste is ze aan de beurt vanavond?
13e, das zo rond 22:00uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Zie OP. Als 13e. Rond 10 over 10.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Klopt, stiekem vind ik dat Treble had moeten winnen 6 jaar geleden. Ook precies zo'n lied. Begrijp dan niet waarom dat niet aanslaat. Misschien doordat er geen vuurwerk uit het plafond kwamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
Ik mag toch hopen dat Denemarken wind. Waren veruit de beste!.
Zie OPquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Bienelientjee het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Er gaan nu minstens vijf mensen antwoorden, dus ik doe dat zelf maar niet.
dat is ook een antwoordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Er gaan nu minstens vijf mensen antwoorden, dus ik doe dat zelf maar niet.
Angst voor de teleurstelling?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat ik een soort van tunnelvisie heb en dat we het lang niet zo goed zullen doen
ja dat zag ik vanmorgen in mijn glazen bolletje, maar persoonlijk denk ik dat ze gaat winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Strani het volgende:
Volgens de poll hierboven wordt het dus sowieso top 5!!
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:22 schreef Strani het volgende:
Volgens de poll hierboven wordt het dus sowieso top 5!!
neuhj. Gewoon dat we elkaar weer Oud-Hollands opfucken dat we winnen(subtiele verwijzing naar EK, WK voetbal) en dat een grote faalactie werdquote:
Hoort er toch bij? Dat denken dat je misschien wel gaat winnen, is waar zo'n heel toernooi over gaat. Tijdens het WK mag je vijf weken dromen. Als je wint is het dan nog één dag feest en dan allemaal weer terug naar het normale leven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj. Gewoon dat we elkaar weer Oud-Hollands opfucken dat we winnen(subtiele verwijzing naar EK, WK voetbal) en dat een grote faalactie werd
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Als we bij de eerste 24 eindigen hebben we het knap gedaan.
En dat is ook typisch Nederlandsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoort er toch bij? Dat denken dat je misschien wel gaat winnen, is waar zo'n heel toernooi over gaat. Tijdens het WK mag je vijf weken dromen. Als je wint is het dan nog één dag feest en dan allemaal weer terug naar het normale leven.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Als we bij de eerste 24 eindigen hebben we het knap gedaan.
of je kan drinken en dan dronken op de fiets je fietsbel rinkelen door de stratenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga vanavond eens geen wijn drinken, ik moet tussen 0:00 en 1:00 eruit, dan ga ik met mijn auto toeterend door de straten rijden om deze historische overwinning te vieren.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ga vanavond eens geen wijn drinken, ik moet tussen 0:00 en 1:00 eruit, dan ga ik met mijn auto toeterend door de straten rijden om deze historische overwinning te vieren.
Hindquote:
Haha nou ik heb in de afgelopen 5 jaar drie Spaanse overwinningen mogen meemaken en daar was het de dag na de overwinning ook weer back to normalquote:
Met Anouk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dinsdag op Nederland 1: De allerslechtste echtgenoot van Nederland.
Zaterdag om om 17.00 uur op SBS6: Robs Grote Tuinverbouwingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dinsdag op Nederland 1: De allerslechtste echtgenoot van Nederland.
Ze mogen die organisatierechten weggeven he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel landen die niet willen winnen vanwege de kosten van het organiseren van een ESF. Ik denk dat er dan ook veel artiesten bewust zullen falen in de uitvoering vanavond
Dat was best aardig ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Steve het volgende:
Dit van Hind had best naar de finale mogen gaan in ieder geval.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zaterdag om om 17.00 uur op SBS6: Robs Grote Tuin De grote verbouwing
Aan een ander land?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen die organisatierechten weggeven he.
Because ya heart belongs to mequote:
Hoezo? Linda Wagenmakers zingt toch niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit wordt straks abrupt afgebroken, let op mijn woorden
En als geen een land wil houden we er gewoon mee opquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze mogen nee zeggen en dan mag een ander land interesse tonen. Is vaker gebeurd.
Dit gaat uitlopen, maar Malmö wacht nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo? Linda Wagenmakers zingt toch niet?
En de Fokkers zitten gewoon in de kroeg blijkbaar ... Hopend dat er geen voetbal op de kroegTV komt ...quote:
Bij elke 12 punten voor NL een vol topicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gaat een vreselijke topicreeks worden om te volgen
Precies!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En als geen een land wil houden we er gewoon mee op
Party for everybodyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij elke 12 punten voor NL een vol topic
Die k3 sletten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
Toen Anouk doorging dacht ik tyfusch die chicks uit Servie moesten door
Oh, ben jij dat. Doe eens nietquote:
Mjah waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
Gaat deze reeks straks ook weer belachelijk snel?
Yupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
vorig jaar in 1 minuut 18quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
'quote:
Nog veel sneller, vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef Maraca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |