![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:[..]

Tegen een nameserver zeg je 'hallo, geef mij het ip achter fok.nl"
Eigenlijk een telefoonboek met IP adressen
Tevens, godaddy

oh dat dns gedoe
Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Ame_thyst het volgende:Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost

Hyves goud

of gold

of whatever
Maar denk dat veel stalkers facebook dan links zouden laten liggen. Toch wat traffic die je dan misloopt.
quote:
Kan ook, weet eigenlijk niet. Pimp is fok
Jippie weer een DDoS attack
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Waarom link je dat beste aldie?
Iemand zin in Arma 2 wasteland?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Omdat dat leuk is beste Curl
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
had jij nog ip gekregen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
STING en boem-dikkie moet genoeg zijn
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
ftb launcher en dan direwolf20
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wacht ik wil ook een kussen dat taco's kan maken.
Krijg je geen vetvlekken als je een kussen zo dicht bij gehakt zet?
Al valt dat misschien niet zo op naast al de andere vlekken op het kussen
ik bedoel natuurlijk spermavlekken
quote:
Een feature van de game verkopen voor echt geld. YOLO.
10 euro is wel een beetje veel vind ik
seriously 10 euro
http://www.torchcraft.nl/(...)t-kanker/#entry15137Check die post van hem op 11 mei 2013 - 21:43.
Tering zeg, ik maar denken dat ik een lui varken ben maar dat slaat echt alles.
Die gast vind zich zo geweldig niet normaal

#elitism
quote:
waarom
quote:
Beste leden,
Op dit moment krijgen wij veel te weinig nieuwe votes binnen. Als er te weinig votes binnen blijven komen dan is het mogelijk dat er een hardware downgrade gaat komen. Wij zullen dan bijvoorbeeld van 32 GB RAM naar 16 GB gaan om kosten te besparen, dit betekend ook geen nieuwe dingen en minder slots.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
toen was 'ie nog niet ontspoord.
Timwonnacott
Te kritisch
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
nooit leuk gevonden. Na mijn tijd denk ik.
remy, meld je op skype.
quote:
Welke moderne vinding is
niet na jouw tijd?
quote:
Vraag eens aan die Pieter voor die DDoS attacks, wij hebben er last van en hij heeft fucking goeie protection.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
hmm. Duke nukem, doom, rise of the triad, wolf3d.
quote:
Alsof ik hem kan bereiken
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:32:05 ]
quote:
Jij bent echt ouder dan de pyramides
quote:
Nee maar hij was toen aan het opscheppen terwijl je niet veel tegen zo'n attack kunt doen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
..

!!!!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Maar wie ben ik met mijn IT-opleiding?
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Oh thanks even proberen!
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
hey ik ken jimmy bieber ook heur.
quote:
Kun je gratis laten testen als bobber mee wil werken.
Timwonnacott
Te kritisch
Ik bedoelde eigenlijk dat bobber's penis een kaboutertje is omdat die zo klein is maar je mag hem ook opvatten dat bobber klein is.
wat wordt geddosed?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.

)
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
quote:
Ga maar nooit in de IT werken jij
quote:
Je moeder haar bevruchtingsvallei
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:44 schreef Curlbrah het volgende:[..]
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.

)
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.
quote:
BaajGuardian is je poepert aan het het oprekken
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Curlbrah het volgende:[..]
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.

Geen idee wtf ik aan het doen was om eerlijk te zijn, was uiteindelijk ook geen ruk aan. Toen Dungeon Siege (deeltje 1) gekocht, 140 uur gedaan. Daarne veel Unreal Tournament en Cod, toen boeide RS mij ook geen flikker meer.
Timwonnacott
Te kritisch
Zou het nu ook niet meer kunnen spelen, de eerste 'sessie' ik toch vaak de leukste. Als je later nog eens een kans geeft valt het allemaal tegen en heb je gewoon niet meer zoveel lol als je eerste game.
Soort van chasing the dragon kun je het denk ik wel noemen.
Timwonnacott
Te kritisch
is bob weer gebanned?
Vanmiddag postte hij nog
CRE / Digital Art #8
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:Misschien nog wel het ergste is dat als ik inlog er meestal nog mensen van mn friendlist online zijn. Dat terwijl het toch 6-7 jaar geleden is dat ik ben gestopt.
Hm, kan natuurlijk ook en weggegeven account zijn hé
Timwonnacott
Te kritisch
Wat wat wat hoezo dat?
Hoewel er ook genoeg mensen zijn die Ultima Online nog spelen
quote:
Als je een vingerhoedje op je eikel duwt en hem in je pc drukt kun je dat als kaboutertje met vangnetje zien.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Je mist me

nee mang ben ziek, was vanochtend ff paar keer kotsen..
Dus heb ff geen zin om mn pc te gebruiken.
Daarom heb ik ook geen Pi, want mobiel
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 20:07 schreef bobbernaut het volgende:[..]
Je mist me

nee mang ben ziek, was vanochtend ff paar keer kotsen..
Dus heb ff geen zin om mn pc te gebruiken.
Daarom heb ik ook geen Pi, want mobiel
beterschaps
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Thanks, gaat wel al beter btw
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:
Gozer, wie heeft er hier nou IT gedaan? Anders ga je gewoon eens luisteren naar mensen die weten hoe het in elkaar zit en geen grote bek hebben?
quote:
Nee was een undercover cool kid. Was geheime spionage missie.
quote:

Je moet inderdaad ernstig ziek zijn om te denken dat je het beter weet dan ik.
als ik
Nog iemand UHC? kwart voor negen gaat server open @ uhc.fokcraft.nl:25575
random teams
Nog steeds gebanned. Je maakt het nou niet bepaald makkelijk, wel?
jij bent niet gebanned hoor..
Van de normale fokcraft iig wel
Ga niet de moeite nemen om de code van die UHC server helemaal te plakken in de client
neehoor jij logt in op de oude server met :25597 als poort.
nieuwe heeft geen poort
quote:
hey bobber jij had je ook aangemeld voor UHC. Kom je 21:00 ?
ach boeit ook niet eigenlijk, heb helaas andere plannen dus doe hoe dan ook niet mee
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Nope, ben ziek mang dus ga niet achter mn pc
mang
mango?
Mangrove?
Mangeling?
Manga?
`TROLLERDER
is dat niet die cascada?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
wat is dit weer slecht zeg
esf is best treurig imho, maar ik vind birds helemaal niet zo'n slecht nummer, je moet er wel van houden..
Volgens mij zetten ze bij deze de muziek extra hard
Jezus is dit de zus van bonnie tyler ofzo?
Krijg er wel een beetje kippenvel van
koud in mijn kamer
wel dik gefilmt
Wie is hipster Hongarije?
gast die liedje zong bij eurovisie
Heb ik het overigens niet over het liedje, lette ik niet op
Mschol lust jij vis?
quote:
waarom?

= winnaar efs
quote:
Ben gewoon benieuwd.
quote:
als jij dingen wilt weten zit er meestal wat achter... maar sommige vis op bepaalde maniere bereid lust ik wel ja
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op zondag 19 mei 2013 01:04 schreef mschol het volgende:[..]
als jij dingen wilt weten zit er meestal wat achter... maar sommige vis op bepaalde maniere bereid lust ik wel ja
kibbeling.
quote:
Nou lekker mee opstaan dat smorgens vroeg
quote:
goed te doen meestal
er weer eens een boek bijgepakt, ooit gekocht tijdens opleiding maar nooit aan begonnen
Ik zoek al jaren een spelletje wat ik tijdens de basisschool speelde. Nja ik speelde de demo niet het hele spel.
Ik weet nog dat je in tanks/voertuigen kon rijden in soort van sci-fi landschappen. En dan moest je naar outposts rijden op de map om andere voertuigen te slopen, waren behoorlijke open maps wat ik mij kan herinneren.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op zondag 19 mei 2013 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:Ik zoek al jaren een spelletje wat ik tijdens de basisschool speelde. Nja ik speelde de demo niet het hele spel.
Ik weet nog dat je in tanks/voertuigen kon rijden in soort van sci-fi landschappen. En dan moest je naar outposts rijden op de map om andere voertuigen te slopen, waren behoorlijke open maps wat ik mij kan herinneren.
Tribes
https://account.hirezstudios.com/tribesascend/default.aspx?ok=Nieuwe versie
Denk niet dat het tribes was, volgens mij kon je niet vrij rondlopen, alles deed je in voertuigen.
Durf niet meer te zeggen of het multiplayer had maar de demo was volgens mij tegen AI tanks enzo, niet tegen echte spelers ieder geval.
PC gameplay Index Browser doet het niet meer bij mij helaas
quote:
Wat voor aids ontwerp is dat
ach het werkt, soort van
Wel wat voor Sosu, lekkere puntige neus om fietsers op te spiesen
quote:
Hebb0n
Er moeten meer futuristische auto's komen
Bob, heb jij nogsteeds die PM / DM block?

?
bob, kut puber.
hihihihih. kut

Oh wacht.
goeie wending, toen ineens de betere wending
quote:
It’s the road-going equivalent of a cheetah on roller skates with a ballistic missile strapped to its back.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Wat een zeiknr. En dan al die brelviks dr nog bij met zo'n fiedelstok.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Waar zit de mic voor de fluit, oh wacht, het is een cdtje
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Ja dat vroeg ik me ook al af, hoe versterken ze die fluit?
Maar die zangeres ging ook bij die fluitgozert staan, dus misschien zo?
Of het is een elektrische fluit
quote:
Op zondag 19 mei 2013 15:25 schreef bobbernaut het volgende:[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, hoe versterken ze die fluit?
Maar die zangeres ging ook bij die fluitgozert staan, dus misschien zo?
Of het is een elektrische fluit

Nee dat is natuurlijk voor de show, Volgensmij zingen die gewoon alleen live.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Gewoon instrumental op gezet idd
Zingen is idd denk het enige wat live is. Geen doen om zoveel instrumenten in zo'n korte tijd live te mixen zonder dat het compleet kut klinkt.
quote:
Volgens mij word je gewoon homosexueel als je dat nummer vaak genoeg hoort
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Dit is pure baasheid

_!
is de tom server leuk?
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
zeker! Maar we bouwen samen atm.
speciale launcher nodig ?
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Feed The Beast launcher.
Dan direwolf20 pack selecteren
Borderlands 2 op steam voor dertien euro
Wie hem nog niet heeft moet hem even halen, zeer zeker de moeite waard
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Heb hem nog niet, maar deel 1 vond ik maar even leuk. Als deel 2 beter is...
quote:
Deel twee is sowieso supervet, maar je moet hem eigenlijk wel coop spelen.
quote:
Wat snap je niet aan whitelist?
quote:
Best vermakelijk maar het had zoveel meer kunnen zijn, praktisch hetzelfde als BL 1
Hier in de buurt alleen AH, C1000, Jumbo en Deen.
quote:
jah, maar qua game was het vrijwel hetzelfde, inclusief een niet pc waardige interface, voertuig besturing etc. Vermakelijk dat zeker maar een topper vond ik het ook niet echt
Durf te beweren dat het hét coop jaar van 2013 was.
Wat nogal veel ziet is dat matige/slechte spellen een co-op functie krijgen waardoor ze opeens goed zouden zijn. Co-op veranderd natuurlijk helemaal niets aan het spel zelf. Als de gameplay kut is wordt het niet beter met co-op alleen het valt misschien wat minder op omdat je toch wel lol met andere hebt.
Kan je beter tijd besteden aan games als Borderlands of Portal 2 waarin een co-op zit waarover nagedacht is
bobbernaut
ik heet geen bob.
http://www.nu.nl/binnenla(...)nden-bij-cothen.htmlWaarom duurt dat identificeren zo lang

Gewoon gezicht beetje schoonmaken, foto erbij, jep, klaar.
T zijn sws die kinderen, vanaf dag 1 wist ik al dat ze dood waren
quote:
Volgens mij moet iemand van de familie identificeren, ook al ziet iedereen aan de hand van een foto wie het is/zijn.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Op zondag 19 mei 2013 18:22 schreef Ame_thyst het volgende:[..]
Volgens mij moet iemand van de familie identificeren, ook al ziet iedereen aan de hand van een foto wie het is/zijn.

Slaat nergens op, mja, wie wilt wedje leggen dat het die 2 kindj0ns zijn?
Ze konden niet identificeren of het kinderen of volwassenen zijn. Dus het kan zijn dat het iemand is van 16 / 17, of gewoon een volwassenen.... Als het die broertjes waren dan zagen ze wel aan de lengte van het lichaam dat het kinderen waren, ipv. het niet zeker te weten
quote:
Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Ame_thyst het volgende:Wat nogal veel ziet is dat matige/slechte spellen een co-op functie krijgen waardoor ze opeens goed zouden zijn. Co-op veranderd natuurlijk helemaal niets aan het spel zelf. Als de gameplay kut is wordt het niet beter met co-op alleen het valt misschien wat minder op omdat je toch wel lol met andere hebt.
Kan je beter tijd besteden aan games als Borderlands of Portal 2 waarin een co-op zit waarover nagedacht is

Daarom, bij BL2 heb ik niet het idee dat het een spel met coop is maar een spel dat voor coop gemaakt is.
Vond BL2 ook niet zoveel aan
15 uurtjes
NE-DER-LANDS graag
Bijna.
![KcE74U6.jpg]()
Harry potter, Dat is wel ziek vet om dat te zien.
Full album hier:
http://imgur.com/a/q1nOm
quote:
Was dat die tent @ huis van ron?
Zegmaar, waar die kontenlikkers van voldermort heen gingen.
Je pik
quote:
ohh pff... iig is een plaatje van die chick van GoT en Harrie P
quote:
Ik kijk geen GoT, geen idee
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
dan vind ik die van Denemarken toch beter, om de een of andere reden weten Nederlanders alles wat ze qua muziek in handen krijgen ergens te verkloten
Ik wil morde en Lorre terug
Lijken waren idd die jongentjes
wat ben ik toch blij met windows en haar updates, voor update starten uit slaapmodes 10 sec, na update +5 minuten

fucker de fucking fuck zooi

laptop overigens
quote:
fok, nu.nl e.d.?
treurig, maar beter als helemaal niets vinden denk ik...
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef Ame_thyst het volgende:wat ben ik toch blij met windows en haar updates, voor update starten uit slaapmodes 10 sec, na update +5 minuten

fucker de fucking fuck zooi

laptop overigens
windows automatisch laten updaten
quote:
Idd
Letterlijk erger dan de holocaust
quote:
wat heeft dat er mee te maken?
quote:
je laptop komt uit slaapstand om automatisch te updaten..

of wou je zeggen dat je zelf je update hebt gestart? dan heb je niks te zeuren..
quote:
Liever iets langer om te dubbelchecken dan de verkeerde identificeren
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef mschol het volgende:[..]
je laptop komt uit slaapstand om automatisch te updaten..

of wou je zeggen dat je zelf je update hebt gestart? dan heb je niks te zeuren..
dude lees het anders nog eens
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:[..]
Een lijk dat 2 weken in het water ligt is nou niet bepaald herkenbaar. Dat zwelt als een gek op en verkleurd enorm.

wel apart aangezien ze daar wel het camouflage shirt en de spanbanden hebben aangetroffen, dat zou opzich al genoeg bewijs moeten zijn zou ik haast denken
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef mschol het volgende:[..]
wel apart aangezien ze daar wel het camouflage shirt en de spanbanden hebben aangetroffen, dat zou opzich al genoeg bewijs moeten zijn zou ik haast denken

Ja dat is het ook wel, maar blijft indirect bewijs. Je zal zo'n moeder maar vertellen dat haar kinderen zijn gevonden terwijl achteraf blijkt van niet. Voor het directe bewijs moet je voor de tanden/dna/vingerafdrukken al is dat laatste volgens mij al niet meer mogelijk. Duurt allemaal toch ff wat langer, maar de zekerheid is het wel waard.
quote:

tis laat

, oke uit je slaapmode komen duurt wat langer..
geheid dat dat met een rebootje opgelost wordt...? (ik merk dat je meestal een rebootje (of 2) nodig hebt om de updates degelijk te verwerken..)
[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 19-05-2013 23:31:10 ]
Meestal moet de politie ook eerst de familie inlichten, zal in dit geval misschien wat langer hebben geduurd.
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:Mja eniewees, t is geconfirmed, ze zijn dood.
Aankomende 2 weken zijn nu met "hoe kon dit gebeuren?" berichten op t nieuws..
Maar niemand geeft een fuck om die 2 kinderen in Frankrijk. Hypocriet.
idem ditto in frankrijk hoor

. maak je maar geen zorgen...
bobbernaut
ik heet geen bob.
Mja ik vind zulke shit altijd zo raar, tuurlijk t is sneu, maar dan die mensen op facebook en twitter

_!
Mja mja
Hè bobje hang nou niet zo de wereldvreemde neger uit.
Ik ga een serie kinderboekjes schrijven over Bobber het Skatenegertje dat de wereld verkend en leert hoe grote mensen in elkaar steken..
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:Mja eniewees, t is geconfirmed, ze zijn dood.
Aankomende 2 weken zijn nu met "hoe kon dit gebeuren?" berichten op t nieuws..
Maar niemand geeft een fuck om die 2 kinderen in Frankrijk. Hypocriet.
In frankrijk geven ze wel een fuck om de broertjes hier?
We leven in fucking nederland, niet in Frankrijk.

Maarja, over 1 maand praat niemand er meer over.
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef d4v1d het volgende:[..]
In frankrijk geven ze wel een fuck om de broertjes hier?
We leven in fucking nederland, niet in Frankrijk.

Maarja, over 1 maand praat niemand er meer over.
Verdomme meer dan 60 jaar geleden dat er een paar joden om werden gebracht en daar hebben we het ook nog steeds over.
boeiend allemaal
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:Ik ben vandaag begonnen met Minecraft, maar wat is eigenlijk het doel van het spel ?
Lijkt me niet even een huisje bouwen en klaar, toch ?
Nope, zijn veel extra gameplay dingen ingame als the nether, the end, redstone etc etc. Als je nieuw bent in mc is er voorlopig genoeg te doen in vanilla minecraft. Veel servers voegen daar nog extra content bovenop en als je helemaal meer wilt zijn er mod packs als tekkit/feed the beast die 1000-en items en features toevoegen aan de game.
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:39 schreef shaderon het volgende:[..]
Nope, zijn veel extra gameplay dingen ingame als the nether, the end, redstone etc etc. Als je nieuw bent in mc is er voorlopig genoeg te doen in vanilla minecraft. Veel servers voegen daar nog extra content bovenop en als je helemaal meer wilt zijn er mod packs als tekkit/feed the beast die 1000-en items en features toevoegen aan de game.
Ik doe het nu met 2 vrienden alleen hun spelen al langer en wil niet alles vragen hoe wat moet en wat ze doen etc.
Wat is het doel van het spel als ware ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Djeetje het volgende:[..]
Ik doe het nu met 2 vrienden alleen hun spelen al langer en wil niet alles vragen hoe wat moet en wat ze doen etc.
Niks.
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Djeetje het volgende:[..]
Doelen bepaal je zelf. Als je het echte vanilla 'avontuur' wilt spelen is het doel de enderdragon doden waarna je de aftiteling krijgt. Maar daarna gaat het natuurlijk eindeloos door met bouwen en de extra content.
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
quote:
Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef bobbernaut het volgende:Mja ik vind zulke shit altijd zo raar, tuurlijk t is sneu, maar dan die mensen op facebook en twitter

_!
Mja mja
quote:
Geweldig dat iedereen gebruik maakt van de dood van 2 jochies om hun schuldgevoel af te kopen en te laten zien HOE ERG ze het wel niet vinden.......
Heb ik op mn facebook geplaatst, eens kijken hoeveel rotzooi dit gaat opleveren
Quiz: Wie maakte het eerste Minecraft SC topic?
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:47 schreef shaderon het volgende:[..]
Doelen bepaal je zelf. Als je het echte vanilla 'avontuur' wilt spelen is het doel de enderdragon doden waarna je de aftiteling krijgt. Maar daarna gaat het natuurlijk eindeloos door met bouwen en de extra content.
Dus eigenlijk zo groot mogelijke gebouwen etc maken ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Dat kan, als jij dat wilt

Dat is het leuke aan minecraft
plopkweker
poolkwarker
quote:
Pics van de reacties
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende::W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.