Ik kijk geen GoT, geen ideequote:Op zondag 19 mei 2013 21:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ohh pff... iig is een plaatje van die chick van GoT en Harrie P
quote:
Nee, in R2D2 zat een persoon, deze man:quote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
die gozer voorin(if not fake..)
dan vind ik die van Denemarken toch beter, om de een of andere reden weten Nederlanders alles wat ze qua muziek in handen krijgen ergens te verklotenquote:
quote:I know all about my son drinking and hiding stuff from me. He has run away countless times and, luckily, he has never run too far. I just pray that every time he stumbles, he never falls too hard.
My son is 2.
windows automatisch laten updatenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ben ik toch blij met windows en haar updates, voor update starten uit slaapmodes 10 sec, na update +5 minutenfucker de fucking fuck zooi
laptop overigens
Ja, we wisten eigenlijk toch al dat ze dood waren, nu kunnen ze het tenminste afsluiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
fok, nu.nl e.d.?
treurig, maar beter als helemaal niets vinden denk ik...
Een lijk dat 2 weken in het water ligt is nou niet bepaald herkenbaar. Dat zwelt als een gek op en verkleurd enorm.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef bobbernaut het volgende:
Nou oke ze zijn dood, duurde dat confirmen nou zo lang?godverdomme mang..
je laptop komt uit slaapstand om automatisch te updaten..quote:
Liever iets langer om te dubbelchecken dan de verkeerde identificerenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef bobbernaut het volgende:
Nou oke ze zijn dood, duurde dat confirmen nou zo lang?godverdomme mang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |