![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:[..]

Tegen een nameserver zeg je 'hallo, geef mij het ip achter fok.nl"
Eigenlijk een telefoonboek met IP adressen
Tevens, godaddy

oh dat dns gedoe
Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Ame_thyst het volgende:Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost

Hyves goud

of gold

of whatever
Maar denk dat veel stalkers facebook dan links zouden laten liggen. Toch wat traffic die je dan misloopt.
quote:
Kan ook, weet eigenlijk niet. Pimp is fok
Jippie weer een DDoS attack
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Waarom link je dat beste aldie?
Iemand zin in Arma 2 wasteland?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Omdat dat leuk is beste Curl
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
had jij nog ip gekregen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
STING en boem-dikkie moet genoeg zijn
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
ftb launcher en dan direwolf20
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wacht ik wil ook een kussen dat taco's kan maken.
Krijg je geen vetvlekken als je een kussen zo dicht bij gehakt zet?
Al valt dat misschien niet zo op naast al de andere vlekken op het kussen
ik bedoel natuurlijk spermavlekken
quote:
Een feature van de game verkopen voor echt geld. YOLO.
10 euro is wel een beetje veel vind ik
seriously 10 euro
http://www.torchcraft.nl/(...)t-kanker/#entry15137Check die post van hem op 11 mei 2013 - 21:43.
Tering zeg, ik maar denken dat ik een lui varken ben maar dat slaat echt alles.
Die gast vind zich zo geweldig niet normaal

#elitism
quote:
waarom