![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:[..]

Tegen een nameserver zeg je 'hallo, geef mij het ip achter fok.nl"
Eigenlijk een telefoonboek met IP adressen
Tevens, godaddy

oh dat dns gedoe
Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 15:56 schreef Ame_thyst het volgende:Wat lollig zou zijn, als Facebook voor 10 euro de optie zou aanbieden om te zien wie je page bezoekt, gelijk alle geld problemen opgelost

Hyves goud

of gold

of whatever
Maar denk dat veel stalkers facebook dan links zouden laten liggen. Toch wat traffic die je dan misloopt.
quote:
Kan ook, weet eigenlijk niet. Pimp is fok
Jippie weer een DDoS attack
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Waarom link je dat beste aldie?
Iemand zin in Arma 2 wasteland?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Omdat dat leuk is beste Curl
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
had jij nog ip gekregen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
STING en boem-dikkie moet genoeg zijn
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
ftb launcher en dan direwolf20
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wacht ik wil ook een kussen dat taco's kan maken.
Krijg je geen vetvlekken als je een kussen zo dicht bij gehakt zet?
Al valt dat misschien niet zo op naast al de andere vlekken op het kussen
ik bedoel natuurlijk spermavlekken
quote:
Een feature van de game verkopen voor echt geld. YOLO.
10 euro is wel een beetje veel vind ik
seriously 10 euro
http://www.torchcraft.nl/(...)t-kanker/#entry15137Check die post van hem op 11 mei 2013 - 21:43.
Tering zeg, ik maar denken dat ik een lui varken ben maar dat slaat echt alles.
Die gast vind zich zo geweldig niet normaal

#elitism
quote:
waarom
quote:
Beste leden,
Op dit moment krijgen wij veel te weinig nieuwe votes binnen. Als er te weinig votes binnen blijven komen dan is het mogelijk dat er een hardware downgrade gaat komen. Wij zullen dan bijvoorbeeld van 32 GB RAM naar 16 GB gaan om kosten te besparen, dit betekend ook geen nieuwe dingen en minder slots.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
toen was 'ie nog niet ontspoord.
Timwonnacott
Te kritisch
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
nooit leuk gevonden. Na mijn tijd denk ik.
remy, meld je op skype.
quote:
Welke moderne vinding is
niet na jouw tijd?
quote:
Vraag eens aan die Pieter voor die DDoS attacks, wij hebben er last van en hij heeft fucking goeie protection.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
hmm. Duke nukem, doom, rise of the triad, wolf3d.
quote:
Alsof ik hem kan bereiken
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:32:05 ]
quote:
Jij bent echt ouder dan de pyramides
quote:
Nee maar hij was toen aan het opscheppen terwijl je niet veel tegen zo'n attack kunt doen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
..

!!!!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Maar wie ben ik met mijn IT-opleiding?
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Oh thanks even proberen!
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
hey ik ken jimmy bieber ook heur.
quote:
Kun je gratis laten testen als bobber mee wil werken.
Timwonnacott
Te kritisch
Ik bedoelde eigenlijk dat bobber's penis een kaboutertje is omdat die zo klein is maar je mag hem ook opvatten dat bobber klein is.
wat wordt geddosed?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.

)
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
quote:
Ga maar nooit in de IT werken jij
quote:
Je moeder haar bevruchtingsvallei
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:44 schreef Curlbrah het volgende:[..]
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.

)
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.
quote:
BaajGuardian is je poepert aan het het oprekken
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Curlbrah het volgende:[..]
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.

Geen idee wtf ik aan het doen was om eerlijk te zijn, was uiteindelijk ook geen ruk aan. Toen Dungeon Siege (deeltje 1) gekocht, 140 uur gedaan. Daarne veel Unreal Tournament en Cod, toen boeide RS mij ook geen flikker meer.
Timwonnacott
Te kritisch
Zou het nu ook niet meer kunnen spelen, de eerste 'sessie' ik toch vaak de leukste. Als je later nog eens een kans geeft valt het allemaal tegen en heb je gewoon niet meer zoveel lol als je eerste game.
Soort van chasing the dragon kun je het denk ik wel noemen.
Timwonnacott
Te kritisch
is bob weer gebanned?
Vanmiddag postte hij nog
CRE / Digital Art #8
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:Misschien nog wel het ergste is dat als ik inlog er meestal nog mensen van mn friendlist online zijn. Dat terwijl het toch 6-7 jaar geleden is dat ik ben gestopt.
Hm, kan natuurlijk ook en weggegeven account zijn hé
Timwonnacott
Te kritisch
Wat wat wat hoezo dat?
Hoewel er ook genoeg mensen zijn die Ultima Online nog spelen
quote:
Als je een vingerhoedje op je eikel duwt en hem in je pc drukt kun je dat als kaboutertje met vangnetje zien.
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Je mist me

nee mang ben ziek, was vanochtend ff paar keer kotsen..
Dus heb ff geen zin om mn pc te gebruiken.
Daarom heb ik ook geen Pi, want mobiel
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.