quote:Beste leden,
Op dit moment krijgen wij veel te weinig nieuwe votes binnen. Als er te weinig votes binnen blijven komen dan is het mogelijk dat er een hardware downgrade gaat komen. Wij zullen dan bijvoorbeeld van 32 GB RAM naar 16 GB gaan om kosten te besparen, dit betekend ook geen nieuwe dingen en minder slots.
toen was 'ie nog niet ontspoord.quote:
intervieuw!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.torchcraft.nl/(...)e-van-de-torchgraaf/
Eigenlijk wel erg dat dat wordt gezien als oldschool Runescape, heb zelfs de versie daarvoor nog gespeeldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
2007 runescape: http://oldschool.runescape.com/
nooit leuk gevonden. Na mijn tijd denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
2007 runescape: http://oldschool.runescape.com/
Welke moderne vinding is niet na jouw tijd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nooit leuk gevonden. Na mijn tijd denk ik.
Vraag eens aan die Pieter voor die DDoS attacks, wij hebben er last van en hij heeft fucking goeie protection.quote:
hmm. Duke nukem, doom, rise of the triad, wolf3d.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke moderne vinding is niet na jouw tijd?
Alsof ik hem kan bereikenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vraag eens aan die Pieter voor die DDoS attacks, wij hebben er last van en hij heeft fucking goeie protection.
Jij bent echt ouder dan de pyramidesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hmm. Duke nukem, doom, rise of the triad, wolf3d.
iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee maar hij was toen aan het opscheppen terwijl je niet veel tegen zo'n attack kunt doen
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee maar hij was toen aan het opscheppen terwijl je niet veel tegen zo'n attack kunt doen
Oh thanks even proberen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Ik speelde ook voor die tijd... gaat snel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg dat dat wordt gezien als oldschool Runescape, heb zelfs de versie daarvoor nog gespeeld
hey ik ken jimmy bieber ook heur.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent echt ouder dan de pyramides
2002 was toen Runescape helemaal hip was op mijn school. Toch alweer 11 jaar terugquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik speelde ook voor die tijd... gaat snel.
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
2002 was toen Runescape helemaal hip was op mijn school. Toch alweer 11 jaar terug![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jawel. DDoS is zet maar dat heel veel pc's vanaf afstand jou gaan pingen, doordat zoveel mensen tegelijk een beroep op je data doen wordt het allemaal langzamer. Dit pak je aan door kabouters met vangnetjes in je server te zetten die alle pings wegvangen en alleen goede informatieaanvragen doorlaten.
Zo voorkom je dat je klanten/leden/spelers overlast ondervinden van mensen met kwaadaardige bedoelingen.
Ga maar nooit in de IT werken jijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik speelde rond 2004, waren vrij weinig mensen die het speelde behalve de "coolste" jongens van mijn school. (leuk om die gastjes terug op te zoeken op facebook trouwens.)
BaajGuardian is je poepert aan het het oprekkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je moeder haar bevruchtingsvallei
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik denk ik ook rond 2003-04, nooit verder dan level vijfenvijftig gekomen. Kon ook nooit grinden om specifieke skills te levelen, altijd ongeveer gelijkop gegaan met magic/range/melee.
Geen idee wtf ik aan het doen was om eerlijk te zijn, was uiteindelijk ook geen ruk aan. Toen Dungeon Siege (deeltje 1) gekocht, 140 uur gedaan. Daarne veel Unreal Tournament en Cod, toen boeide RS mij ook geen flikker meer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
same here; 54 oid ook al speelde ik vrij veel. kon wat later een lvl 95 character over nemen van mijn neefje.
Hm, kan natuurlijk ook en weggegeven account zijn héquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Misschien nog wel het ergste is dat als ik inlog er meestal nog mensen van mn friendlist online zijn. Dat terwijl het toch 6-7 jaar geleden is dat ik ben gestopt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat bobber's penis een kaboutertje is omdat die zo klein is maar je mag hem ook opvatten dat bobber klein is.
Als je een vingerhoedje op je eikel duwt en hem in je pc drukt kun je dat als kaboutertje met vangnetje zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je m bedoelde dat ik niet zo groot ben
Je mist mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |