dude lees het anders nog eensquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je laptop komt uit slaapstand om automatisch te updaten..
of wou je zeggen dat je zelf je update hebt gestart? dan heb je niks te zeuren..
wel apart aangezien ze daar wel het camouflage shirt en de spanbanden hebben aangetroffen, dat zou opzich al genoeg bewijs moeten zijn zou ik haast denkenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een lijk dat 2 weken in het water ligt is nou niet bepaald herkenbaar. Dat zwelt als een gek op en verkleurd enorm.
Ja dat is het ook wel, maar blijft indirect bewijs. Je zal zo'n moeder maar vertellen dat haar kinderen zijn gevonden terwijl achteraf blijkt van niet. Voor het directe bewijs moet je voor de tanden/dna/vingerafdrukken al is dat laatste volgens mij al niet meer mogelijk. Duurt allemaal toch ff wat langer, maar de zekerheid is het wel waard.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
wel apart aangezien ze daar wel het camouflage shirt en de spanbanden hebben aangetroffen, dat zou opzich al genoeg bewijs moeten zijn zou ik haast denken
quote:
idem ditto in frankrijk hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:
Mja eniewees, t is geconfirmed, ze zijn dood.
Aankomende 2 weken zijn nu met "hoe kon dit gebeuren?" berichten op t nieuws..
Maar niemand geeft een fuck om die 2 kinderen in Frankrijk. Hypocriet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga een serie kinderboekjes schrijven over Bobber het Skatenegertje dat de wereld verkend en leert hoe grote mensen in elkaar steken..
In frankrijk geven ze wel een fuck om de broertjes hier?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef bobbernaut het volgende:
Mja eniewees, t is geconfirmed, ze zijn dood.
Aankomende 2 weken zijn nu met "hoe kon dit gebeuren?" berichten op t nieuws..
Maar niemand geeft een fuck om die 2 kinderen in Frankrijk. Hypocriet.
Verdomme meer dan 60 jaar geleden dat er een paar joden om werden gebracht en daar hebben we het ook nog steeds over.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In frankrijk geven ze wel een fuck om de broertjes hier?
We leven in fucking nederland, niet in Frankrijk.
Maarja, over 1 maand praat niemand er meer over.
Nope, zijn veel extra gameplay dingen ingame als the nether, the end, redstone etc etc. Als je nieuw bent in mc is er voorlopig genoeg te doen in vanilla minecraft. Veel servers voegen daar nog extra content bovenop en als je helemaal meer wilt zijn er mod packs als tekkit/feed the beast die 1000-en items en features toevoegen aan de game.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Minecraft, maar wat is eigenlijk het doel van het spel ?
Lijkt me niet even een huisje bouwen en klaar, toch ?
Ik doe het nu met 2 vrienden alleen hun spelen al langer en wil niet alles vragen hoe wat moet en wat ze doen etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nope, zijn veel extra gameplay dingen ingame als the nether, the end, redstone etc etc. Als je nieuw bent in mc is er voorlopig genoeg te doen in vanilla minecraft. Veel servers voegen daar nog extra content bovenop en als je helemaal meer wilt zijn er mod packs als tekkit/feed the beast die 1000-en items en features toevoegen aan de game.
Niks.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het nu met 2 vrienden alleen hun spelen al langer en wil niet alles vragen hoe wat moet en wat ze doen etc.
Wat is het doel van het spel als ware ?
Doelen bepaal je zelf. Als je het echte vanilla 'avontuur' wilt spelen is het doel de enderdragon doden waarna je de aftiteling krijgt. Maar daarna gaat het natuurlijk eindeloos door met bouwen en de extra content.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het nu met 2 vrienden alleen hun spelen al langer en wil niet alles vragen hoe wat moet en wat ze doen etc.
Wat is het doel van het spel als ware ?
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef bobbernaut het volgende:
Mja ik vind zulke shit altijd zo raar, tuurlijk t is sneu, maar dan die mensen op facebook en twitter_!
Mja mja
Heb ik op mn facebook geplaatst, eens kijken hoeveel rotzooi dit gaat opleverenquote:Geweldig dat iedereen gebruik maakt van de dood van 2 jochies om hun schuldgevoel af te kopen en te laten zien HOE ERG ze het wel niet vinden.......
Dus eigenlijk zo groot mogelijke gebouwen etc maken ?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Doelen bepaal je zelf. Als je het echte vanilla 'avontuur' wilt spelen is het doel de enderdragon doden waarna je de aftiteling krijgt. Maar daarna gaat het natuurlijk eindeloos door met bouwen en de extra content.
jij?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:49 schreef Topiek het volgende:
Quiz: Wie maakte het eerste Minecraft SC topic?
Dat kan, als jij dat wiltquote:Op maandag 20 mei 2013 01:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zo groot mogelijke gebouwen etc maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |