Dan gaan we voor plaats 8quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Ik hoop dat Anouk nu een motivatie is om geen Tros artiesten meer te sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
ik ga dat helaas missenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
1, en maandag een rondvaart over de grachtenquote:
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.
Wij zitten op RTL4 hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
Hopelijk morgen net zo goed danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
Door naar finale is volgens mij bij elk optreden altijd een boost, dan verandert het bij de finale iets, wel leuk op zichquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
ik las dat je nick 'SanneWallis' wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
of Sannequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
Milou en Sanne.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
quote:
juist!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang hij maar niet gaat rappen is het prima
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanne niet door???
Ok, dan mag Ali zijn Nederlandse paspoort inleveren en meteen naar Schiphol gaan enkeletje Marokko boeken.
die make up doos was zo slecht dat ik haar niet eens meer herinner.. ze zijn allebei strontquote:
Pfff lekker simpelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanne niet door???
Ok, dan mag Ali zijn Nederlandse paspoort inleveren en meteen naar Schiphol gaan enkeletje Marokko boeken.
Nope, 4quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Day het volgende:
Help effe, jongens. Xfactor is alweer een tijdje terug; gingen er altijd maar 2 per groep mee naar de liveshows?
zie je! Ik dacht al.quote:
je hebt haar wel onthouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
arrogantie has left the building..
met haar 'roem rijkdom & schoonheid
eenschquote:
vind Clarissa een stuk arroganter en die blonde Chinees een veel betere zangeres.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
arrogantie has left the building..
met haar 'roem rijkdom & schoonheid
morgen esfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Tot morgen bij Voice UK of tot volgende week mensen![]()
ESF bedoelt gij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen is ESFquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
morgen is er geen Voice UK toch ivm finale ESF?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
gaat the voice gewoon door?! Dacht dat ze een week overslaan ivm esf. Hmm, even programmeren dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi, de sushi smaakte prima.quote:
Het is vrijdagquote:
Duurt de dag nog te lang?quote:
Of je worst lustquote:
Gewoon de broek een standje losser [/D.]quote:
Snacks en drinken halenquote:
Chipjes en colaquote:
Geen zaad, dat heet ze ergens anders gestopt.quote:
Ik heb Marly ook niet gezienquote:
Met de boze blikken bedoel je.quote:
roflquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen zaad, dat heet ze ergens anders gestopt.
Peen to the Peoplequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen zaad, dat heet ze ergens anders gestopt.
je hebt heel wat gemistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Here we go
Heb het vorige week niet echt gevolgd
Ik al weken niet echt meer. Ik ken er niemand meer vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Here we go
Heb het vorige week niet echt gevolgd
ik verwacht dat dit niet heel erg boeiend zal zijnquote:
Ja Ali, Dropte die goede pinda.quote:
Ik heb het iedere week gezien en ken ook niemand meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik al weken niet echt meer. Ik ken er niemand meer van
je valt voor de charmes van die mediageile relschopper?quote:
26+ is beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:38 schreef MissJ het volgende:
de 26+-ers en de groepen, leuker dan de jonkies!
26+ is de leukste categoriequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:38 schreef MissJ het volgende:
de 26+-ers en de groepen, leuker dan de jonkies!
Was een leuk itempje net. Maar ik ga zappenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
je valt voor de charmes van die mediageile relschopper?
Het klinkt allemaal als een virale aanslag op mijn oren.quote:
quote:
Weer dat zaad in een verkeerd gatquote:
quote:
Rasaida, het donkere meisje met het rode haarquote:
ditquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vond geen van de groepen echt goed geloof ik. Kan ze ook niet uit elkaar houden nog.
psiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef D. het volgende:
En Gordon die geforceerd ieder seizoen weer roept dat het niveau zo hoog ligt is ook lachwekkend
ik zie hem nooit lopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Gordon denkt dat iedereen naar hem kijkt als hij op straat loopt
Gordon kent de moeder. Serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kennen die elkaar? Van die talentenjacht?
Stiefdochter van Gordon.quote:
Eva is niet alleen zangeres, maar ook nog model.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
'al snel solo verder'
Ehm ze heeft 10 jaar na raffish geen moer gedaan of iets bereikt
Ja, mijn Marklintreintjes zijn ook modelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Eva is niet alleen zangeres, maar ook nog model.
Zou ik ook doen. Als je dit soort troep hoort gun je ze toch geen blik waardig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Ze klappen voor hunzelf en al die voorbijgangers lopen gewoon door.
Ananas is herequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Ze klappen voor hunzelf en al die voorbijgangers lopen gewoon door.
Met de jingles van Jeroen van Inkel denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:45 schreef Apotheose het volgende:
waren die nou met de radio aan t meezingen??
quote:
ik ook. Zelfs als ik de koptelefoon op heb.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik zing nog beter, serieus, wat was dat vals en slecht.
dit is dan ook heel slecht, niemand houdt het volquote:
dit jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
er zit nu nog minder zang in het programma dan vorige week...knap hoor van rtl
Jan de Groot, jij heidenquote:
die zat te kotsenquote:
andere prioriteitenquote:
zwanger van wat ongeslikt zaadquote:
shit, je bent me voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |