Dan gaan we voor plaats 8quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Ik hoop dat Anouk nu een motivatie is om geen Tros artiesten meer te sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
ik ga dat helaas missenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
1, en maandag een rondvaart over de grachtenquote:
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.
Wij zitten op RTL4 hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
Hopelijk morgen net zo goed danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
Door naar finale is volgens mij bij elk optreden altijd een boost, dan verandert het bij de finale iets, wel leuk op zichquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
ik las dat je nick 'SanneWallis' wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
of Sannequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
Milou en Sanne.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
quote:
juist!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang hij maar niet gaat rappen is het prima
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanne niet door???
Ok, dan mag Ali zijn Nederlandse paspoort inleveren en meteen naar Schiphol gaan enkeletje Marokko boeken.
die make up doos was zo slecht dat ik haar niet eens meer herinner.. ze zijn allebei strontquote:
Pfff lekker simpelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanne niet door???
Ok, dan mag Ali zijn Nederlandse paspoort inleveren en meteen naar Schiphol gaan enkeletje Marokko boeken.
Nope, 4quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:32 schreef Day het volgende:
Help effe, jongens. Xfactor is alweer een tijdje terug; gingen er altijd maar 2 per groep mee naar de liveshows?
zie je! Ik dacht al.quote:
je hebt haar wel onthouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
arrogantie has left the building..
met haar 'roem rijkdom & schoonheid
eenschquote:
vind Clarissa een stuk arroganter en die blonde Chinees een veel betere zangeres.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
arrogantie has left the building..
met haar 'roem rijkdom & schoonheid
morgen esfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Tot morgen bij Voice UK of tot volgende week mensen![]()
ESF bedoelt gij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen is ESFquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |