Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.
Wij zitten op RTL4 hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
Hopelijk morgen net zo goed danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
Door naar finale is volgens mij bij elk optreden altijd een boost, dan verandert het bij de finale iets, wel leuk op zichquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja! En ze keek en glimlachte naar de camera enzulks
ik las dat je nick 'SanneWallis' wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef SennaWales het volgende:
Ik vind echt vrijwel elke van de meisjes die nu nog over zijn van een hoog niveau, had het eerlijk gezegd niet verwacht van dit seizoen X Factor.
of Sannequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
Milou en Sanne.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Nicole niet
dan worden het Milou en Angela
quote:
juist!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang hij maar niet gaat rappen is het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |