telefoon heb ik altijd bij me. Die gebruik ik ook altijd als ik verdwaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, ja, bij lange loopjes neem ik sowieso m'n telefoon ook mee, voor het geval ik m'n voet breek over een stoeptegel ofzo. Dan is 7km terugstrompelen best verMaar er zit dus ook gps op voor het geval dat ik verdwaal
quote:
Bahquote:
Nee, ik moet huishouden doen en boodschappen en als het even kan ook nog een beetje studie en chillen en alvast wat avondetendingen voorbereiden. En zondag kan ik voor een LDL naar bos/duinen, morgen wordt dat wel erg krap. Vorige week deed ik ook op zondag LDL nadat ik op zaterdag een korter rondje had gedaan, en dat beviel niet zo goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kramp in je tenen zeker, het heerscht.
valt toch wel onder "de kat heeft mijn huiswerk opgegeten" smoezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik moet huishouden doen en boodschappen en als het even kan ook nog een beetje studie en chillen en alvast wat avondetendingen voorbereiden. En zondag kan ik voor een LDL naar bos/duinen, morgen wordt dat wel erg krap. Vorige week deed ik ook op zondag LDL nadat ik op zaterdag een korter rondje had gedaan, en dat beviel niet zo goed.
Dat zijn wel ongeveer al mijn smoesjes denk ik. In 1 post!
Oh niet zo duidelijk van mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehadis die echt van de marikenloop of ergens anders van? En hoezo introducee? En hoe laat is die warming up dan?
Klinkt allebei goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bon, misschien is hollandsche rading -> hilversum een optie... Of een rondje 's graveland ankeveen... Lopen we bij GPPD langs
inderdaad...hoe was het ook al weer...niet miepen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
valt toch wel onder "de kat heeft mijn huiswerk opgegeten" smoezen
hmm, ik voel wat hlog opkomen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...hoe was het ook al weer...niet miepen...
hier nog mooi rustig en droog weer dus nog geen smooes nodig
Héél veel succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Anyways... tijd om te gaan slapen....om 5uur gaat de wekker
Welterusten! En evengoed veel plezier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Trusten! Heel veel plezier en succes alvast! Maak er wat moois van! Zien de foto's wel verschijnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
truste en veel plezier en succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Wat een kut berichtje. Zeker voor de organisatie, die de RopaRun nu met dubbele gevoelens voortzetten.quote:
He! Je loopt de laatste paar rondjes de verkeerde kant op! Spookrijdster!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/191163345/881511
IntervaltrainingWel even scheenbeen koelen, die is het er niet compleet mee eens, maar 't kan erger
was gezellige training!
Belachelijk! Gewoon om 6 uur opstaan, lopen en dan heb je nog wat aan je dag. Doe ik ook morgen, gewoon vroeg op, sportschool en dan leuk sociaal doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb gisteren nog gelopen2 dagen rust is helemaal niet zo heel gek. En normaalgesproken gaat hardlopen hier echt voor huishouden, maar ik krijg morgen iemand op bezoek, dus ik moet wel
En doordat lopen dus ook echt voor huishouden gaat, is het iets harder nodig dan ik toe wil geven
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Belachelijk! Gewoon om 6 uur opstaan, lopen en dan heb je nog wat aan je dag. Doe ik ook morgen, gewoon vroeg op, sportschool en dan leuk sociaal doen.
Staar je niet blind op die kilo's.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Trebweb het volgende:
Zo weer terug van het roeien en buikspiersessie.
Ook weer een weegmoment gehad op de sportschool, ben weer 1,5 kilo kwijt t.o.v. vorige week![]()
Morgenochtend weer lopen! Evy 3 + een beetje 4 :--)
Goed man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Trebweb het volgende:
Zo weer terug van het roeien en buikspiersessie.
Ook weer een weegmoment gehad op de sportschool, ben weer 1,5 kilo kwijt t.o.v. vorige week![]()
Morgenochtend weer lopen! Evy 3 + een beetje 4 :--)
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef Trebweb het volgende:
[..]
I know, gaat uiteindelijk ook om het vetpercentage. Die blijft gelukkig ook dalen
Dat zijn dure boontjes geweest dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Arquero het volgende:
[..]
Netjes!
Had vandaag een collega van me aan de lijn; die heeft vorige week sportvasten gedaan. Blijkbaar iets van week ofzo alleen groenvoer en geen koolhydraten. Komt er op neer dat je je lichaam leert vet te verbranden in plaats van iets anders. Is 6 kilo kwijt geraakt, maar koste wel rond de 250 euro ofzo.
Hoe kan dat ¤250 kosten? Je haalt je groenten voor de hele week en je bent klaar. Hoeft je echt niet meer dan ¤75 te kosten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Arquero het volgende:
[..]
Netjes!
Had vandaag een collega van me aan de lijn; die heeft vorige week sportvasten gedaan. Blijkbaar iets van week ofzo alleen groenvoer en geen koolhydraten. Komt er op neer dat je je lichaam leert vet te verbranden in plaats van iets anders. Is 6 kilo kwijt geraakt, maar koste wel rond de 250 euro ofzo.
Nogal ja, en dure kilo'squote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn dure boontjes geweest dan?
Jij koopt met goud ingelegde bloemkolen? Hoe wil je in een week voor 75 euro groente wegkanen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef Onama het volgende:
[..]
Hoe kan dat ¤250 kosten? Je haalt je groenten voor de hele week en je bent klaar. Hoeft je echt niet meer dan ¤75 te kosten.
eerste 4 rondjes ook!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He! Je loopt de laatste paar rondjes de verkeerde kant op! Spookrijdster!![]()
Maar lekkere training! 200tjes zijn altijd leuk vind ik, maar kan voor je benen wel zwaar zijn inderdaad. Goed bezig!
Als je veel groente en fruit gaat eten kan je makkelijk aan dat soort bedragen komen. Is duur hoor. Als je zelf je eigen fruitsappen maakt gaat er redelijk wat fruit doorheen. Mijn ouders hebben een hele tijd (nu nog overigens) fruitsappen gemaakt met een slow juicer en hun boodschappen zijn rond de 50 euro duurder geworden door alleen fruit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij koopt met goud ingelegde bloemkolen? Hoe wil je in een week voor 75 euro groente wegkanen?
Ah vandaar! Nou ook leuk! Die standaard warming up is idd in de startvakken, maar daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Oh niet zo duidelijk van me![]()
Is van onze hardloopvereniging (HVB: Hardloopvereniging Beuningen, originele naam hehe)
De warming up van de marikenloop zelf is volgens mij in de startvakken? ik ben alleen ook niet zo van het aerobicsachtige hupsen
Als je alles lekker op de markt haalt in plaats van bij de appie kan zelfs dat voor minder dan 50 euro. Maar op zich heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je veel groente en fruit gaat eten kan je makkelijk aan dat soort bedragen komen. Is duur hoor. Als je zelf je eigen fruitsappen maakt gaat er redelijk wat fruit doorheen. Mijn ouders hebben een hele tijd (nu nog overigens) fruitsappen gemaakt met een slow juicer en hun boodschappen zijn rond de 50 euro duurder geworden door alleen fruit.
Maar zelfs op de markt is het fruit nu duurder dan normaal rond deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je alles lekker op de markt haalt in plaats van bij de appie kan zelfs dat voor minder dan 50 euro. Maar op zich heb je wel een punt ja.
Dan kunnen we met z'n drietjes meeten voor deze warming up, jij bent er ook al om 12:15 dus zou wel leuk zijn toch?!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou ook leuk! Die standaard warming up is idd in de startvakken, maar daar heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Dat kan, ik merk ook verschil tussen de Turkse supermarkt/groenteboer om de hoek (winning!!) en de appie. En ze zijn met z'n twee'en, dus de hoeveelheden schelen ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
Als je alles lekker op de markt haalt in plaats van bij de appie kan zelfs dat voor minder dan 50 euro. Maar op zich heb je wel een punt ja.
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:
Zeg, is het planken in de vergetelheid geraakt, of wa?
dank voor de reminderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:
Zeg, is het planken in de vergetelheid geraakt, of wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |