telefoon heb ik altijd bij me. Die gebruik ik ook altijd als ik verdwaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, ja, bij lange loopjes neem ik sowieso m'n telefoon ook mee, voor het geval ik m'n voet breek over een stoeptegel ofzo. Dan is 7km terugstrompelen best verMaar er zit dus ook gps op voor het geval dat ik verdwaal
quote:
Bahquote:
Nee, ik moet huishouden doen en boodschappen en als het even kan ook nog een beetje studie en chillen en alvast wat avondetendingen voorbereiden. En zondag kan ik voor een LDL naar bos/duinen, morgen wordt dat wel erg krap. Vorige week deed ik ook op zondag LDL nadat ik op zaterdag een korter rondje had gedaan, en dat beviel niet zo goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kramp in je tenen zeker, het heerscht.
valt toch wel onder "de kat heeft mijn huiswerk opgegeten" smoezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, ik moet huishouden doen en boodschappen en als het even kan ook nog een beetje studie en chillen en alvast wat avondetendingen voorbereiden. En zondag kan ik voor een LDL naar bos/duinen, morgen wordt dat wel erg krap. Vorige week deed ik ook op zondag LDL nadat ik op zaterdag een korter rondje had gedaan, en dat beviel niet zo goed.
Dat zijn wel ongeveer al mijn smoesjes denk ik. In 1 post!
Oh niet zo duidelijk van mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehadis die echt van de marikenloop of ergens anders van? En hoezo introducee? En hoe laat is die warming up dan?
Klinkt allebei goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bon, misschien is hollandsche rading -> hilversum een optie... Of een rondje 's graveland ankeveen... Lopen we bij GPPD langs
inderdaad...hoe was het ook al weer...niet miepen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
valt toch wel onder "de kat heeft mijn huiswerk opgegeten" smoezen
hmm, ik voel wat hlog opkomen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...hoe was het ook al weer...niet miepen...
hier nog mooi rustig en droog weer dus nog geen smooes nodig
Héél veel succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Anyways... tijd om te gaan slapen....om 5uur gaat de wekker
Welterusten! En evengoed veel plezier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Trusten! Heel veel plezier en succes alvast! Maak er wat moois van! Zien de foto's wel verschijnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
truste en veel plezier en succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
Wat een kut berichtje. Zeker voor de organisatie, die de RopaRun nu met dubbele gevoelens voortzetten.quote:
He! Je loopt de laatste paar rondjes de verkeerde kant op! Spookrijdster!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/191163345/881511
IntervaltrainingWel even scheenbeen koelen, die is het er niet compleet mee eens, maar 't kan erger
was gezellige training!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |