quote:It annoys the shit out of me when certain guys hold on to cars in the climbs and then sprint a few days later. #justgohome!
Dat is toch de rit van zondag?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu maar hopen dat het met de sneeuw meevalt...zou doodzonde als het niet doorgaat.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:19 schreef INViCTuS het volgende:
Weer voor de komende 2 dagen:
Sneeuw en kou
Morgen, in de bergetappe naar Bardonecchia, worden regen, sneeuw en zeer lage temperaturen verwacht.
Een omvangrijk regengebied trekt vanuit de Golf van Genua naar de Italiaanse Alpen. In de ochtend is het nog droog, maar ten tijde van de start begint het ongeveer te regenen. Daarna neemt de regenval alleen maar toe.
Zodra er geklommen wordt naar Sestrière (2000m hoogte) gaat er natte sneeuw en sneeuw vallen. De top zou zomaar wit kunnen zijn. De temperatuur is dan gedaald van rond 11 graden bij de start naar rond het vriespunt op de top. De gevoelstemperatuur ligt enkele graden onder het vriespunt. De afdaling is uiteraard zeer nat en dus gevaarlijk.
Ook de klim naar de finish in Bardonecchia kan winters verlopen. In het dal valt regen, maar tijdens de klim naar de finish gaat de regen over in natte sneeuw bij temperaturen die iets boven het vriespunt liggen.
Galibier met pak sneeuw?
Zondag vindt de etappe plaats naar de Galibier, op maar liefst 2600m hoogte. Het gebied met zware neerslag, dat de etappe van morgen teistert, trekt in de nacht naar zondag weg, maar zondagmiddag trekken er nieuwe buien naar de Franse en Italiaanse Alpen.
Het is zondag wel een fractie minder slecht weer. In plaats van langdurige neerslag is de neerslag meer buiig, er zijn dus wat vaker droge momenten.
In de tweede helft van de etappe neemt de kans op regen en sneeuw flink toe. De finish ligt op 2600m hoogte en een eerdere bergpassage is meer dan 2000m hoog. De sneeuwvalgrens ligt zondag rond 2000m. De temperaturen zijn in de bergen dus weer rond of onder het vriespunt. De kans dat de wegen wit worden lijkt erg groot.
Bron: weerplaza.nl
Mount Ventoux.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou een vervangende optie zijn voor de Galibier?
Finishen in Valloire lijkt me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou een vervangende optie zijn voor de Galibier?
Britten hebben ook geen goede invloed op het weer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:49 schreef Pino112 het volgende:
"Wiggins heeft de Giro nog niet verlaten of de zon schijnt al"
Lekker zakelijk NOS, top.
Valloire ligt toch vlak na de top van de Télégraphe?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme tegenvaller zijn. Dan kunnen ze beter op de Télégraphe finishen.
Klopt, maar finish bergop is mooier. Bovendien is zo'n afdaling in het voordeel van Nibali. Een beetje spanning in het klassement kan op zich geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Valloire ligt toch vlak na de top van de Télégraphe?
twitter:KarstenKroon twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 19:16:06Hope @taylorphinney is flexible, he is to perform fellatio on himself. He was going to do that if Cav won. Please post a pic of it! reageer retweet
Dus mogelijk ook morgen.twitter:jerschmale twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 18:50:47Op dit moment overlegt Giro-organisatie over komende twee etappes en de sneeuw. Mogelijk wordt morgen en zondag slotklim geschrapt. #giro reageer retweet
Kom op, het is 9 graden op de Stelvio momenteelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef BlaZ het volgende:
Dat zou toch wel een onthoofde giro betekenen. De Stelvio/Gavia kunnen ook wel eens moeilijk worden volgende week, het is gewoon nog te koud.
Heb tegenwoordig het gevoel dat steeds meer klimmen niet geschikt voor Gesink zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Die Monte Jafferau is totaal geen klim voor Gesink. Kort en steil.
Nog niks over gehoord van Joséquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Etappe van morgen gaat wel gewoon door?
Mevrouw Joséquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke José? Die van Eurosport of Sporza?
Weersvoorspelling op de top van de Jafferau morgen -1Cquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Etappe van morgen gaat wel gewoon door?
dat daar ook toeschouwers staan... je moet dan wel een heel slecht huwelijk hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt mij een goede plek voor De Gees om Nibali te lossen
[ afbeelding ]
Finish op de Telegraphe?twitter:inrng twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 22:52:25Avalanche danger means Sunday's #Giro stage could be shortened to 50km, roughly this route in the red box http://t.co/5rHvAOYz5H reageer retweet
Gesink reed toch nooit top-5 in de Vuelta? Wel in de Tour inderdaad na het schrappen van Contadorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
als Gesink in de top-5 eindigt in het AK is hij dan de 1e Nederlander die top 5 heeft gereden in de 3 grote rondes???
Beter maken ze er maar een tijdrit van danquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Karelnoord het volgende:
http://nos.nl/artikel/508(...)nis-en-galibier.html
60 km lange rit? Soort rush naar de finish?
Beter rijden ze die rit, wachten ze op iedereen en rijden ze in de bus terug naar het startpunt voor de avondetappequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Karelnoord het volgende:
http://nos.nl/artikel/508(...)nis-en-galibier.html
60 km lange rit? Soort rush naar de finish?
Die startte gisteren al niet meer hoor, dus lichtelijk oud nieuws.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bouhanni had er ook even geen zin meer in
En ze verwachten vanmiddag dus sneeuw in Sestriere...hoop echt dat het doorgaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Weersvoorspelling op de top van de Jafferau morgen -1C
Nee, Vuelta hoogste klassering 6e plaats.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
als Gesink in de top-5 eindigt in het AK is hij dan de 1e Nederlander die top 5 heeft gereden in de 3 grote rondes???
Zo eerst effe rustig eten, boodschapje doen en daarna beginnen met de voorbereiding voor het avondeten.quote:
Morgen 50-60km met de Telegraphe (en de 2 grote bergen, incl Galibier dus, niet), vandaag voorlopig gewoon rijden, maar de kans lijkt steeds groter te worden dat de klim naar Sestrière geschrapt gaat worden.quote:
twitter:Movistar_Team twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 11:45:47La 14ª jornada del #Giro tendrá, en principio, 181 km, transitando por el Val di Susa hasta Bardonecchia. El Jafferau (1ª) se mantiene. reageer retweet
Ik wou net zeggen, waar doen ze allemaal zo moeilijk over. Totdat ik de laatste 5 seconden zagquote:
quote:
Nee, alleen Sestrière is geschrapt, er blijft nog 180km over volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, alleen Sestrière is geschrapt, er blijft nog 180km over volgens mij.
Plaatje van Inner Ring:
[ afbeelding ]
Ok...Thanksquote:
quote:
idd, had kroon ook nog wel een etappe zien winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Chiappucci het volgende:
Dit verpest de Giro toch wel voor een groot deel
Nochtans, in de tijd van Roger De Vlaeminck ...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hmmm, het is toch wel te begrijpen dat ze dat niet door laten gaan.
Nu je het zegt, als dat plaatje klopt is het ineens een klim van een kilometer of 40quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ok...Thanks
Wel een volwaardige etappe dus...en er wordt nu geklommen vanaf zeeniveau i.p.v 1075m...Mooie oplossing iig
Gaan ze trouwens wel de hele slotklim doen? De oorspronkelijk klim ging naar 1908m...op dit profielletje komen ze niet zo hoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu je het zegt, als dat plaatje klopt is het ineens een klim van een kilometer of 40
Dit is wel erg lastig fietsen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nochtans, in de tijd van Roger De Vlaeminck ...
Nou ja, gewoon overstappen op de mountainbike.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel erg lastig fietsen.
[ afbeelding ]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ngstrio-van-de-giro/quote:Renaat, José en André: het onbetwiste koningstrio van de Giro
Je kunt er lang of kort over praten, maar waar het op neerkomt is dit: Renaat Schotte en José de Cauwer zijn met afstand het meest amusante ongetrouwde getrouwde stel ter wereld.
In hun commentaar deze Giro slaat de ongemakkelijkheidsmeter iedere dag wel weer een paar keer rood uit. José en Renaat… Ze doen denken aan de vitterige Hyacinth en de slaafse Richard Bucket uit ‘Keeping up Appearances’ of aan Desire Cordier en Moniek de Petter uit Dimitri Verhulsts De Laatkomer. Hun dialogen lijken geschreven, geregisseerd en uitgesproken door Ricky Gervais, keizer van het sociale ongemak.
Uren zit ik voor de televisie en staar naar Giro-etappes die maar niet op gang lijken te willen komen, dagen van mijn leven verdwijnen reddeloos in de shredder van de verloren tijd, in de hoop dat Jose en Renaat het weer eens ouderwets laten knetteren, als een echtpaar waarvan de man na veertig jaar werken plotseling de hele dag thuis is komen te zitten. Iedere dag vangen ze met hernieuwd optimisme aan, maar – hoe gaat dat in een langjarig huwelijk – ze hebben elkaars verhalen al te vaak gehoord.
Droge worst
Het kan soms lang duren, zo’n Giro. Vaak is het ritten achtereen uiterst gemoedelijk in het Sporza-commentaarhokje. Renaat babbelt wat over de omgeving, José herhaalt een paar vragen en André Meganck zit onder de tafel met een stopwatch en een reusachtig blocnote. Er staat thee op tafel, thee en cantuccini, en tegen de tijd dat de finale begint, trekt José een fles streekwijn uit de duurdere prijsklasse uit zijn rugzak, pakt Renaat een snijplank en een zojuist in een geinig delicatessenzaakje op nauwelijks honderd meter van de streep aangeschafte lokale droge worst en haalt André een komkommer uit de binnenzak van zijn colbert. Als je goed luistert, hoor je een zacht geknabbel en het spinnen van drie tevreden mannen die concluderen dat het leven goed is.
Tot, onvermijdelijk, het moment komt. Het moment dat de echtgenoten elkaar niets meer te vertellen hebben.
Burggraaf Carpani
‘Om u even wat over de omgeving te vertellen: hier stond in de vijftiende eeuw een burcht van de Italiaanse burggraaf Carpani, van wie het verhaal gaat dat hij veertien keer trouwde, waarvan zes keer met dezelfde vrouw. Die vrouw liet hij vervolgens ombrengen omdat zij de soep had laten aanbranden en de burggraaf begroef haar midden op het dorpsplein van het dorp waar we zojuist doorheen kwamen, het schilderachtige Santa Anna di Campello della Carpania. Op de plek van het graf van de zesvoudige mevrouw Carpani staat nu een fontein in de vorm van de bek van een wilde hond. En nu gaat het verhaal, José, dat wanneer je je hoofd in die muil steekt, de vrouw van graaf Carpani je hoofd afbijt. Zou je dat niet eens willen proberen, Jose?’
‘Zou ik dat niet eens willen proberen. Ach, waarom nie?’
‘Wij logeerden gisteravond in Santa Anna di Campello della Carpania en we aten op het dorpsplein in een restaurant en de eigenaar van dat restaurant is een directe afstammeling van Graaf Carpani. En toen hij hoorde dat wij hier voor de Giro waren, bleek hij ook nog een neef te zijn van Bruno Cavoltelli, die in de jaren tachtig twee jaar lang voor de Vlaamse ploeg ‘Konijnenvoeder – Taverne Dejonghe’ heeft gereden.’
‘Konijnenvoeder – Taverne Dejonghe.’
‘Waar jij nog ploegleider bent geweest.’
‘Waar ik inderdaad nog ploegleider ben geweest.’
‘Kun je je Bruno Cavoltelli nog herinneren?’
‘Kan ik mij Bruno Cavoletlli nog herinneren? Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik weet nog wel dat wij met De Konijnenploeg een keer in Zuid-Spanje waren om daar deel te nemen aan de Vuelta die Clasico die Huerta y Puerto en dat er toen een Italiaanse renner van onze ploeg zijn voorwiel glad was vergeten en toen de hele koers – vijf dagen lang – een wheelie heeft moeten maken. Maar volgens mij was dat niet Bruno Cavoltelli, ik geloof dat die jongen Maurizio Panasco heette.’
‘Is dat dezelfde Maurizio Panasco die later trouwde met de dochter van Julien Dejonckheere en in Paal een bedrijf in designdouchekoppen opzette?’
‘Dat is dezelfde Maurizio Panasco die later trouwde met de dochter van Julien Dejonkheere en in Paal een bedrijf in designdouchekoppen opzette. Maar dat bedrijf in designdouchekoppen heeft hij inmiddels verkocht aan Patrick Vandecaveye.’
‘Doet hij nog iets met sanitair, dat je weet?’
‘Doet hij nog iets met sanitair. Behalve naar de wc gaan niet, geloof ik. Hij traint nu zijn zoontje, die bij Racing Paal bij de miniemen voetbalt.’
‘Davy Panasco.’
‘Davy Panasco.’
‘Een goede voetballer, José?’
‘Ik ken niet veel van voetbal, Renaat.’
‘Wees niet te bescheiden, José.’
‘Ben ik niet te bescheiden: ik ken meer van koers.’
‘Over de koers gesproken: hoe is het met de wind?’
‘Die blaast in de rug.’
‘Straks maken ze een bocht.’
‘Dan blaast hij niet meer in de rug.’
‘Dan blaast hij niet meer in de rug.’
‘We kijken nog altijd naar de leiders, Pippo Canatti en Jean Ravage.’
‘Niet van de minsten.’
‘Kun jij iets vertellen over Pippo Canatti, José?’
‘Kan ik iets vertellen over Pippo Canatti. Neen.’
‘Over Jean Ravage dan?’
‘Het lijkt me een rampzalige renner.’
‘Echt?’
‘Nee.’
‘Hoe lang nog tot de finish? Nog maar negentig kilometer.’
’88,5.’
‘We ronden af op negentig.’
‘Maar het is 88,5.’
‘Twee uur koers nog.’
‘Ruim twee uur.’
‘Twee uur.. (…) Ongeveer.’
‘Ongeveer twee uur nog.’
‘Lang.’
‘Heel lang.’
Droge worst
Op het scherm rijden twee onbekende renners door een biljartvlakke Italiaanse rivierdelta. De commentatoren zwijgen. Het is een bedrukte stilte.
Het aantal nog te rijden kilometers tikt veel te langzaam terug. Het enige geluid dat nog te horen is, is het opgewonden gepraat van hun buurmannen. En voor wie heel goed luistert: het geluid van André Meganck die traag een plakje droge worst vermaalt.
Jammer dat ie dan toch geschrapt is.quote:
Dit is geniaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:10 schreef baggerbaas het volgende:
Frank Heinen over Renaat en José in HP de Tijd
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ngstrio-van-de-giro/
Kunnen ze nog terugkomen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef baggerbaas het volgende:
Stetina, Martinez en Weening gevallen. Niet meer in kopgroep.
Leuke column.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:10 schreef baggerbaas het volgende:
Frank Heinen over Renaat en José in HP de Tijd
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ngstrio-van-de-giro/
Nederlanders en Giro is zelden een goede combinatie geweestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef Evertjan het volgende:
Thank u Godquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:43 schreef danos het volgende:
Sjonge jonge geen livebeelden, mist en slecht zicht, geen choppers. Hopelijk krijgen we nog wat te zien
Addy Engels 24ste 2002quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nederlanders en Giro is zelden een goede combinatie geweest
De enige top 10 klasseringen waren volgens mij:
Gerrit Voorting: 7e 1954 (max 11e Tour, nooit Vuelta gereden)
Wout Wagtmans: 9e 1955 & 1957 (max 5e Tour, nooit Vuelta gereden)
Johan vd Velde: 5e 1984, 9e 1987 (max 3e Tour, nooit Vuelta gereden)
Erik Breukink: 3e 1987, 2e 1988, 4e 1989 (max 3e Tour, 7e Vuelta)
Peter Winnen: 8e 1987 (max 3e Tour, 15e Vuelta)
Steven Kruijswijk: 7e Giro (max 33e Tour, 41e Vuelta)
Zoetemelk en Janssen hebben nooit de Giro gereden, Kuiper alleen aan het begin en einde van zijn carrière en Rooks/Theunisse/Boogerd etc konden geen potten breken.
Ritzeges ook zoiets, 13 Nederlanders hebben bij elkaar maar 22 ritten gewonnen.
Ter vergelijking in de Vuelta 44 Nederlanders met 103 zeges en in de Tour 60 Nederlanders met 152 zeges.
Als we top 30 gaan meerekenen kunnen we er wel meer noemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Addy Engels 24ste 2002
Theo Eltink 29ste 2005
Dat was Grover toch?quote:
Sleutelbeentjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Battaglin was de renner die afgevoerd werd. Vanotti ook opgegeven.
http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:56 schreef Floriz87 het volgende:
Weet niet of ik dit mag vragen, maar is er ergens een stream te volgen?
De van Katwijkjes hebben hem zelfs niet gereden. Wel een ritzege in de Vuelta voor Fons natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nederlanders en Giro is zelden een goede combinatie geweest
De enige top 10 klasseringen waren volgens mij:
Gerrit Voorting: 7e 1954 (max 11e Tour, nooit Vuelta gereden)
Wout Wagtmans: 9e 1955 & 1957 (max 5e Tour, nooit Vuelta gereden)
Johan vd Velde: 5e 1984, 9e 1987 (max 3e Tour, nooit Vuelta gereden)
Erik Breukink: 3e 1987, 2e 1988, 4e 1989 (max 3e Tour, 7e Vuelta)
Peter Winnen: 8e 1987 (max 3e Tour, 15e Vuelta)
Steven Kruijswijk: 7e Giro (max 33e Tour, 41e Vuelta)
Zoetemelk en Janssen hebben nooit de Giro gereden, Kuiper alleen aan het begin en einde van zijn carrière en Rooks/Theunisse/Boogerd etc konden geen potten breken.
Ritzeges ook zoiets, 13 Nederlanders hebben bij elkaar maar 22 ritten gewonnen.
Ter vergelijking in de Vuelta 44 Nederlanders met 103 zeges en in de Tour 60 Nederlanders met 152 zeges.
Merci!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-3.php
Da's waar, maar dan moeten Renaat en Jose wel heel veel tijd vol lullenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er hangt een vaste camera bij de finish. De laatste 100m wordt dus altijd in beeld gebracht.
Hebben we veel aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er hangt een vaste camera bij de finish. De laatste 100m wordt dus altijd in beeld gebracht.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je al het filmpje vanochtend gezien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef danos het volgende:
Het is misschien wel leuk als ze dan toch de galibier zouden kunnen doen, maar als we dan ook geen beeld hebben is het zinloos.
Link?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al het filmpje vanochtend gezien?
Waar is Theo Koomen als je 'm nodig hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan moeten Renaat en Jose wel heel veel tijd vol lullen
Ja, dus kleine kans, maar mijn punt is dathet zonder beeld niet veel boeit, kunnen ze beter een enorme spinninghal regelen en virtueel die berg op fietsenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al het filmpje vanochtend gezien?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef danos het volgende:
[..]
Ja, dus kleine kans, maar mijn punt is dathet zonder beeld niet veel boeit, kunnen ze beter een enorme spinninghal regelen en virtueel die berg op fietsen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef danos het volgende:
[..]
Ja, dus kleine kans, maar mijn punt is dathet zonder beeld niet veel boeit, kunnen ze beter een enorme spinninghal regelen en virtueel die berg op fietsen
Of gewoon een fatsoenlijk plan B achter de hand houden. Onder de 1500m kun je vandaag prima rijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef BlaZ het volgende:
Volgend jaar moeten ze de Blockhaus of Etna maar weer eens beklimmen. Daar ligt tenminste zeker geen sneeuw in mei
Ook dat, er zijn voldoende mogelijkheden tot het berijden van andere cols in die omgeving.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of gewoon een fatsoenlijk plan B achter de hand houden. Onder de 1500m kun je vandaag prima rijden.
Bereiden, alsof je ze in een beslagkom gooit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook dat, er zijn voldoende mogelijkheden tot het bereiden van andere cols in die omgeving.
Of dat het hele peloton een verkeerde afslag heeft genomen en er dan opeens een groepje dikbuikige oude mannen op racefietsen uit de mist tevoorschijn komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Ah, een samenvatting van ca. 2 uur van de alle voorgaande etappes. Kijk over een uurtje wel weer, ben bang dat er dan nog steeds geen beelden zijn.
Dan wordt het tot 200 meter voor de meet afwachten tot Gesink zegevierend uit de mist tevoorschijn komt.
Snufje zout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bereiden, alsof je ze in een beslagkom gooit.
oh jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een beste beslagkomquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idd, hoe een leuk wieler weekend in het water valtquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef Limburg82 het volgende:
Volgens Eurosport krijgen we zometeen beeld.
Vooral mistquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi zo...volgens mij hebben we tot nu toe ook weinig gemist.
Mmm... of niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:00 schreef Limburg82 het volgende:
Volgens Eurosport krijgen we zometeen beeld.
Dat heeft in alle kranten gestaan, Hans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
AFP are confirming, via French officials that the Galibier and the Col du Mont Cenis have been withdrawn from tomorrow' stage. RCS are scrambling to come up with a new route.
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 16:08:10"We have had a few riders drop back so I can open @PowerBar for them. Their hands no longer function properly." - Julian Dean #Giro (2/2) reageer retweet
simpelweg te mistig, helikopters aan de grond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:13 schreef Maver24 het volgende:
ik ga maar wat anders kijken, hoe de fuck geen live beelden, en die motoren dan ?
Maar er is een probleem met de verbinding, dus helaas.quote:
Wally Taxquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zomeren mss even bellen met Eddy Wally
Ja dit jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Eerste week vertelt Renaat meerdere keren trots over hoe de goede beelden door een Belgisch bedrijf worden verzorgd.
Nu zijn er geen beelden en zegt hij er niks over
Ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Eerste week vertelt Renaat meerdere keren trots over hoe de goede beelden door een Belgisch bedrijf worden verzorgd.
Nu zijn er geen beelden en zegt hij er niks over
Zo'n heli die tegen een bergwand aan klapt is wel spectaculair natuurlijk. Je zal toch iets in de lucht moeten hebben dat het signaal doorgeeft.Die berg zal ook niet vol staan met zendmasten om eventueel zo de beelden door te stralen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:57 schreef Coelho het volgende:
Bizar toch dat we anno 2013 met een beetje mist geen koers kunnen uitzenden...
Dat dekt meestal de lading bij hem wel ja.quote:
In de Tour zetten ze dan een vliegtuig in maar dat zal wel te duur zijn voor de Giroquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zo'n heli die tegen een bergwand aan klapt is wel spectaculair natuurlijk. Je zal toch iets in de lucht moeten hebben dat het signaal doorgeeft.Die berg zal ook niet vol staan met zendmasten om eventueel zo de beelden door te stralen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zomeren mss even bellen met Eddy Wally
Die heb je altijd nodig, maar mag dus niet de lucht in.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de Tour zetten ze dan een vliegtuig in maar dat zal wel te duur zijn voor de Giro
Eergisteren waren er toch ook al geen helicopters, alleen motoren en was er wel een vliegtuig om de beelden door te sturen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de Tour zetten ze dan een vliegtuig in maar dat zal wel te duur zijn voor de Giro
Je zal niks anders kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef Syntix het volgende:
Heel fijn die eindstreep, maar daar hebben we weinig aan
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Piethur het volgende:
Wat is dit nu weer voor iets? Sinds wanneer zijn er geen live beelden meer?
De NS heeft de regie overgenomen. Er liggen blaadjes op de kabels.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef Piethur het volgende:
Wat is dit nu weer voor iets? Sinds wanneer zijn er geen live beelden meer?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef muzas het volgende:
[..]
De NS heeft de regie overgenomen. Er liggen blaadjes op de kabels.
Sowieso op 2e pinksterdag een rustdag inplannenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:33 schreef Marcoss het volgende:
Leuk weekend voor de RAI ook, vandaag geen beelden, 1ste pinksterdag een korte etappe van 50 km en 2de pinksterdag een rustdag..
Is dat in Italië dan ook een vrije dag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso op 2e pinksterdag een rustdag inplannen![]()
![]()
Is 2e pinksterdag niet iets puur Nederlands?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso op 2e pinksterdag een rustdag inplannen![]()
![]()
Nee, in heel Europa, al is het niet in elk land een vrije dag inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 2e pinksterdag niet iets puur Nederlands?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is 2e pinksterdag niet iets puur Nederlands?
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinksterenquote:De maandag die volgt op Pinksteren (Pinkstermaandag of tweede pinksterdag) is een vrije dag in vele Europese landen en een aantal Afrikaanse landen, waaronder België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, IJsland, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Roemenië en grote delen van Zwitserland.
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 16:30:55Zit ik dan na training. Winterjas aan muts op en warme chocomelk. Volledig klaar voor de Giro in winteromstandigheden. Zijn er geen beelden! reageer retweet
Misschien was het zijn pa met de buurman. Zou vreemd zijn als die daar beetje Kruijswijk zouden staan aan te moedigen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stef Clement, dat is nou ook niet de meest geschikte renner om fan van te zijn.
Nee joh, is allemaal preventief. Door de sneeuwval zou het beeld kunnen gaan haperen, dus is het maar geschrapt om problemen te voorkomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:39 schreef muzas het volgende:
[..]
De NS heeft de regie overgenomen. Er liggen blaadjes op de kabels.
Zonde ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:55 schreef Slobeend het volgende:
Klote voor Weening, die had hier kunnen winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Moeilijk toch, uren praten over wielrennen zonder beeldenquote:
Idd...NOS zou allang een tekst in beeld hebben gebracht met "We wachten op de beelden. Een moment geduld a.u.b."quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Moeilijk toch, uren praten over wielrennen zonder beelden
en Miami Vicequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef BlaZ het volgende:
Zo krijg je wel mooie verhalen over de lokale bakker hé
Ze hebben gebruikt gemaakt van het feit dat er geen beelden zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Chiappucci het volgende:
Wel typisch dat van de 7 oorspronkelijke leiders de 3 niet-Italianen zijn gevallen. Ik vermoed een complot van de organisatie
Ja, dat wisten we net nog nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef BlaZ het volgende:
Zo krijg je wel mooie verhalen over de lokale bakker hé
Maar beeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |