SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja, in een .zip maar is wel een paar gig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
He Nick heb je nog filmpjes van lb voor me?
geylquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, in een .zip maar is wel een paar gig.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, in een .zip maar is wel een paar gig.
sof steunt jou ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu wel ga halenWetend dat LB aan mij denkt tijdens mijn examen
Oh, ik heb nog 500 gig op mijn andere computerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Krap hoor, je zal niet meer veel over hebben. Is wel HD natuurlijk.
Wiskunde is simpel, gr gr.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:32 schreef nodig het volgende:
Steun betuigen aan mij kan onder de streep
---------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Bedankt voor uw steun ik zal eraan denken tijdens het examen dat het simpel is.
Mensen die niet 2x 2TBquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog 500 gig op mijn andere computer
Wat doe jij eigenlijk hier?quote:
Jij hebt een dualcore craptopquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
Mensen die niet i7 processor hebben met een gtx titan
Omdat vol of te klein?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb ergens hier een 2TB schijf liggen maar hij past niet in mijn kast
Desktop niet craptopquote:
oh :s maar je komt toch bijna nooitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan durf ik hier niet te komen :s
Ja autisme. Al die andere users dat ben ik niet gewend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh :s maar je komt toch bijna nooit
Ook dood atmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kom we gaan naar US met alle NB veteranen
ik mis NBquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Kom we gaan naar US met alle NB veteranen
ze zijn tog bang voor jou :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja autisme. Al die andere users dat ben ik niet gewend.
hele dagen FOK!kenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik ookGelukkig straks alle tijd om in sc's te posten.
Mja niemand zegt echt iets zinnigs. Continu hoi, doei en twitterpostsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef Bendoe het volgende:
[..]
OhLaatste keer dat ik daar lurkte was 2 maanden terug ofzo .
Waarom datquote:
Ben al bij AC3. Heb als een dikke nerd Brotherhood en revelations kei snel uitgespeeld. Brotherhood in 24u speeltijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef wietparkiet het volgende:
flips heb je brotherhood al uitgespeeld?
24?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al bij AC3. Heb als een dikke nerd Brotherhood en revelations kei snel uitgespeeld. Brotherhood in 24u speeltijd![]()
Alleen AC3 weinig tijd voor gehad nog.
Ja aan het verhaal zelf heb ik ook minder gezeten. Wel meer om al die extra dingen te regelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
24??
ik had brotherhood in 2 daagjes uitgespeelddenk dat ik 8 uur aan het verhaal heb gezeten
Ik vond het echt kut bij brotherhood. AC 2 vond ik leuker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
Die extra dingen zijn stom![]()
die deed ik alleen omdat ik toen niks anders te spelen had
likequote:
Ik had dan ook niks beters te doen toentertijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind er persoonlijk niet veel meerwaarde aanzitten
Het verhaal vind ik veel interessanter
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had dan ook niks beters te doen toentertijd.
LEER HET ME OOK NIET TE ZIJN.quote:
Ja, PC-gamen ftw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
Rez jij speelt met toetsenbord en muis toch?
Maar.. Assassins Creed is sowieso geen ruk aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het echt kut bij brotherhood. AC 2 vond ik leuker.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar.. Assassins Creed is sowieso geen ruk aan.Alleen 2 was echt vet, Brotherhood en Revelations waren lame en bij 3 hebben ze compleet de plank misgeslagen met de main character,
Goeiemorgen trouwens.
Man, je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat lijkt me kut joh![]()
games zijn zoveel beter met een controllerimho
Ezio is een baas. Die Assassins Creed trailers zijn ook altijd zo vet man, altijd halen ze je over om de game te kopen, om vervolgens 8-10 uur lang een schijtverhaal te spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
eerlijk die ezio connor en altair shit boeit me vrij weinig,
Desmond
Kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, je kan er gewoon niet mee omgaan.
Okequote:
Ik met eentje voor N64.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt![]()
met een snescontroller begonnen
Die games halen is sowieso iets wat ik altijd doe, in dat opzicht wel beetje fanboyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ezio is een baas. Die Assassins Creed trailers zijn ook altijd zo vet man, altijd halen ze je over om de game te kopen, om vervolgens 8-10 uur lang een schijtverhaal te spelen.![]()
Maat van mij heeft nog een 64 staan.quote:
Mario Kart is dan ook gewoon baas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maat van mij heeft nog een 64 staan.
altijd als we daar zijn beetje blowen beetje kutten met mario kart en shit
Nouja, het is niet mijn ''genre'', maar ik vind het ''assassin'' concept zo vet. En nu MOET ik deel 4 ook wel kopen omdatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die games halen is sowieso iets wat ik altijd doe, in dat opzicht wel beetje fanboy![]()
Maar het hele concept is gewoon tof. en 3 is niet het beste spel maar die navyshit was gewoon geniaal en vernieuwend. had nooit verwacht dat dat zo vet zou worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die naval warfare, vond je dat tof?Ik vond het maar matig, hoop dat ze dat in deel 4 wel wat aanpassen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
FOKFOKFOKKERDIEFOKquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet mijn ''genre'', maar ik vind het ''assassin'' concept zo vet. En nu MOET ik deel 4 ook wel kopen omdatnja had er sws lage verwachtingen daarvan, dus dan is het al snel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die naval warfare, vond je dat tof?Ik vond het maar matig, hoop dat ze dat in deel 4 wel wat aanpassen.
en ja inderdaad hoe zit dat nou![]()
en dat klimmen en klauteren is gewoon vet, bijna geen enkele game heeft dat zo goed voor elkaar.
helpt nietquote:
dan ik*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
eigenlijk ben je vast beter dan mij
Speel je op de PS3? Zo ja, dan ken je vast Uncharted wel. Dat zijn geweldige games man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja had er sws lage verwachtingen daarvan, dus dan is het al snel goed.
en ja inderdaad hoe zit dat nou![]()
en dat klimmen en klauteren is gewoon vet, bijna geen enkele game heeft dat zo goed voor elkaar.
kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
helpt nietbendoe ga eens zingen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kom danis goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Uncharted voel ik niet zo veel voorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Speel je op de PS3? Zo ja, dan ken je vast Uncharted wel. Dat zijn geweldige games man.
Hád AC3, heb dat baggerspel direct weer ingeleverd bij gamemania, kreeg er nog 22.50 voor terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uncharted voel ik niet zo veel voor![]()
maar PS3 ja. heb je Ac3 op PS3?
Jammer, heb toen hij dag uit was met 3 klasgenootjes aantal potjes wolven gespeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hád AC3, heb dat baggerspel direct weer ingeleverd bij gamemania, kreeg er nog 22.50 voor terug.
Multiplayer van AC vind ik écht geen ruk aan. Die van Uncharted heb ik kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer, heb toen hij dag uit was met 3 klasgenootjes aantal potjes wolven gespeeld
Was wel tof
neequote:
quote:
Ni no kuni wil ik ook nog wel keertje checken, maar geen money dus zal moeten wachtenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Multiplayer van AC vind ik écht geen ruk aan. Die van Uncharted heb ik kapot gespeeld.Games als Ni no Kuni zijn meer mijn ding, jRPG enzo.
Thanksquote:
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef arachide. het volgende:
Nog 45 minuten tot economie. Wish me luck!
Anderen: heel veel succes, we can do it. 100% slagingspercentage in JNG SC, daar gaan we voor
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
Het is hier JNG
niet UITKERING
mensen hebben school en shit
Het is hier JNG
niet UITKERING
Spreek voor jezelf. Ik ga pas in Augustus weer naar school.quote:
Ik heb 38 uur per week stagequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ga pas in Augustus weer naar school.
Valt fulltime werken onder shit?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
Het is hier JNG
niet UITKERING
Ik heb het over school en shitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werken is geen uitkering.
Lezen
school en shit is geen uitkering, werken ook niet dus valt dat er ook onderquote:
Ik bedoel dat werk onder shit valt, niet onder uitkering.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
school en shit is geen uitkering, werken ook niet dus valt dat er ook onder
Ik zeg toch dat werken onder school en shit valt en niet onder uitkering.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat werk onder shit valt, niet onder uitkering.
Maar laat maar
ja, maar omdat ik er van uitga dat de meeste JNG'ers gewoon naar school gaan (sorry taxiquote:
Het erge is dat dit de oom en tante zijn van iemand van mijn school.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef CWAV het volgende:
Goeiedag je komt de vreemdste dingen tegen als je aan studieontwijkend gedrag doet
Nee geen zorgen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
Veroorzaak ik nu een relationele ruzie?
Ik voel me zwaar benadeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar omdat ik er van uitga dat de meeste JNG'ers gewoon naar school gaan (sorry taxi) noem ik werk niet
ik heb iphone geen bb ;S :S :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar benadeeld
Geintje bb boy
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat dit de oom en tante zijn van iemand van mijn school.
Ik ben fan.quote:
Het is hier JNG
niet UITKERING
Nice.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ben ik welleens geland trouwens in nice
8 uur 's avonds en het was nog 20 graden ofzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Nou, ik ben wel klaar met dit topic. Denk niet dat ik hier nog ga posten tenzij een bepaald iemand nog iets goed kan maken, diegene weet het zelf wel. Ajuus.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Nou, ik ben wel klaar met dit topic. Denk niet dat ik hier nog ga posten tenzij een bepaald iemand nog iets goed kan maken, diegene weet het zelf wel. Ajuus.
Wie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Ja. Een 10 gehaald voor een toetsquote:
Netjes, voor welke toets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja. Een 10 gehaald voor een toetsEn nu is het begin van het weekend, het mooiste moment van de week.
Geen examens gehad vandaag?
Duitsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjes, voor welke toets?
Nee dinsdag pas weer
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Duits
Hoeveel examens moet je in totaal eigenlijk (nog)?
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhauptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me nogsteeds af hoe je uberhaubt voor het examen vmbo t kan zakken![]()
Bah biologie en muziekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik moet er nog 5, geschiedenis, aardrijkskunde, Engels, biologie, en muziek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhaupt
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bah biologie en muziek![]()
Geschiedenis en AK is ook wel veel leren of niet?
Dat heet te lui zijn om de trema te typenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhaupt
edit je quote danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]_ dit soort incrowd jokes moet je niet posten man
Waarom heb je dan muziek?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendes
Dacht dat het wel leuk zou zijn, maar al die theorie, züm kotsen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom heb je dan muziek?![]()
Kunst-beeldende-vorming![]()
Is mijn beste rapportcijfer
Ohja shit ik krijg volgend jaar natuurlijk ook kunsttheoriequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht dat het wel leuk zou zijn, maar al die theorie, züm kotsen.
Good luckquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja shit ik krijg volgend jaar natuurlijk ook kunsttheorie
in de 1e geen muziek hebben en dan in de 2e naar een andere school gaan waar ze vanaf de 1e al muziek hadden en dan geen noot kunnen lezen en altijd 3en halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendes
en de p in een b veranderenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat heet te lui zijn om de trema te typen
wies daquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Cara Delevingne heeft creepy wenkbrauwen
Dat model die nu heel populair is en op alle bladen op de covers kleine kinderen mag afschrikken met haar enge wenkbrauwenquote:
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat model die nu heel populair is en op alle bladen op de covers kleine kinderen mag afschrikken met haar enge wenkbrauwen
Ga ik maar niet doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga het je niet aandoen om hier een foto te posten, dus op eigen risico zoeken op Google.
Niks mis met Cobyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, das meer wat voor de Hetty's en Coby's
nee niet gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Oma Hetty klinkt wel leuk toch, klinkt als een oma die altijd lekkere snoepjes en koekjes heeftquote:
niet weg gaan schatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
in de 1e geen muziek hebben en dan in de 2e naar een andere school gaan waar ze vanaf de 1e al muziek hadden en dan geen noot kunnen lezen en altijd 3en halen
Oma Brutus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oma Hetty klinkt wel leuk toch, klinkt als een oma die altijd lekkere snoepjes en koekjes heeft
Wat is dit voor vulgair antwoord!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
ze hebben foto's gemaakt en ik heb een paar bijnagaatjes
too bad
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
doe gewoon normaal oke dat zei ik helemaal niet o my gosh
Mooie edit. Ben jij de enige hier?quote:
Hallo, jou heb ik hier nog nooit gezienquote:
Ik jou ook nog nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hallo, jou heb ik hier nog nooit gezien
Nee, tijdje geleden postte ik mee hier. Toen ik laatst terug kwam zag ik dat er ineens nieuwe mods warenquote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, tijdje geleden postte ik mee hier. Toen ik laatst terug kwam zag ik dat er ineens nieuwe mods waren
16, jij?quote:
Nou doei, was een geweldig gesprekquote:
Vertel het eensquote:
Beetje jammer inderdaad...quote:
Oh, bale man!quote:
Gelukkig mag ik straks lekker weer de schappen gaan vullen.quote:
Oh wat leuk! Ik bereid me weer voor op de wekelijkse discussie: Hoe laat morgen thuis. Mijn ouders zijn ineens reformatorisch gaan doen enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks lekker weer de schappen gaan vullen.
Waar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik straks lekker weer de schappen gaan vullen.
zwartemarktplaats.nl al gekeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu moet ik dus zo snel mogelijk een nieuwe hebben.
Tja, een merkkruis is wel prijzig hoor. Als jij het geld ervoor hebt zou ik ook een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik koop geen 2dehands prul hoor
gewoon zo simpel ding maar 2dehands is respect loosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tja, een merkkruis is wel prijzig hoor. Als jij het geld ervoor hebt zou ik ook een nieuwe kopen.
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik bereid me weer voor op de wekelijkse discussie: Hoe laat morgen thuis. Mijn ouders zijn ineens reformatorisch gaan doen enzo
Wat dacht je van een supermarkt.quote:
Ik bedoel welke sukkel dan kom ik ff langsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.
[..]
Wat dacht je van een supermarkt.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Bendoe het volgende:
Zo, weer terug van wiskunde examen. Ik heb tijdens mijn toets aan nodig en LB gedacht, de rest kan allemaal de dood stikken.
niet waar hoor kusjekroel
Waar heb je geld voor nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb echt geld nodig en dat werk belt me niet eens terug
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
wow nick ben je nu echt hiernaartoe gekomen om radzendia te irriteren
Je bent een boom?quote:
hoi toto.quote:
Oh stoer. Larping?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Soms ga ik in het bos staan en dan word ik één met de boom. Ik heb ook zo'n cosplay pakje.
Sowieso, en dan gaan mijn boomvriendenmaatjes mee en dan gaan we geen en weer samen met de andere bomen.quote:
Klinkt echt superquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso, en dan gaan mijn boomvriendenmaatjes mee en dan gaan we geen en weer samen met de andere bomen.
quote:
PUB, dat waren tijdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:53 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb vroegah veel in deze reeks en PUB gepost. De rest vraag je maar aan kleinbruintje
Ja dat snapte ik ook wel, ik was je vraag aan het ontwijken haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik bedoel welke sukkel dan kom ik ff langs
Bendoequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Bendoe het volgende:
Zo, weer terug van wiskunde examen. Ik heb tijdens mijn toets aan nodig en LB gedacht, de rest kan allemaal de dood stikken.
niet waar hoor kusjekroel
Mijn ma zegt: Ik kom je wel om 12 uur ophalen. En dan is voor haar de discussie gesloten. De eerste keer dat ik naar een feest ging moest ik 3 uur thuis, daarna ineens steeds 1 uur en nu 12 uur. En als ik niet op die tijd thuis ben mag ik nooit meer weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.
[..]
Wat dacht je van een supermarkt.
00.00 is wel erg vroeg zeg, met 16 jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn ma zegt: Ik kom je wel om 12 uur ophalen. En dan is voor haar de discussie gesloten. De eerste keer dat ik naar een feest ging moest ik 3 uur thuis, daarna ineens steeds 1 uur en nu 12 uur. En als ik niet op die tijd thuis ben mag ik nooit meer weg.
(Pubertje hier met lastige ouders)
Eigenlijk niet, dat begint het meestal pas hier in de buurtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
00.00 is wel erg laat zeg, met 16 jaar.
Was ook typfoutje, bedoelde natuurlijk vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat begint het meestal pas hier in de buurt
Wat schattigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook wel, ik was je vraag aan het ontwijken haha.
Bij ons is ie al maanden weg hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef TienVingers het volgende:
Wow, Free Record Shop ook al bijna failliet. Zijn er straks geen zaken meer zoals die.
Hier is de Music Store ook al jaren weg, er is geen enkele CD-speciaalzaak meer en als de Free Record Shop straks weg is kan je geloof ik nergens meer muziek halen...quote:
Ja, vind ik ook. Er is ook helemaal niets fout gegaan toen ik om 3 uur thuis kwam die eerste keer. Haar enige argument is: Ik vind dat niet fijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was ook typfoutje, bedoelde natuurlijk vroeg
Ga gewoon logeren, dat mag toch welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Er is ook helemaal niets fout gegaan toen ik om 3 uur thuis kwam die eerste keer. Haar enige argument is: Ik vind dat niet fijn.
Ik had zelfs voor morgenavond afgesproken om bij iemand te gaan slapen die ook ging zodat ik minder ver hoefde te fietsen. Maar nu willen ze morgen ineens naar de kerk gaanDus ik zeg dat ik om 8 uur dan wel naar huis kom zodat ik op tijd bij de kerk ben (de andere optie was om 3 uur snachts wat mijn ouders al helemaal erg vinden), maar dan komt er weer gewoon een: NEE.
Hoe kan iemand als ik nou omgaan met zulke ouders? Ze kunnen niet eens normaal een discussie voeren met goede argumenten waarom ze niet willen dat ik ga naast: Dat vind ik niet fijn.
Die jongen zou naar zijn vader gaan dit weekend, hij is speciaal thuis gebleven omdat hij wel verwacht had dat ik kon gaan, maar ook toen ik dit zei, zeiden mijn ouders: Jammer dan
TL;DR ik ken het. sorry ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |