Ik met eentje voor N64.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt![]()
met een snescontroller begonnen
Die games halen is sowieso iets wat ik altijd doe, in dat opzicht wel beetje fanboyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ezio is een baas. Die Assassins Creed trailers zijn ook altijd zo vet man, altijd halen ze je over om de game te kopen, om vervolgens 8-10 uur lang een schijtverhaal te spelen.![]()
Maat van mij heeft nog een 64 staan.quote:
Mario Kart is dan ook gewoon baas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maat van mij heeft nog een 64 staan.
altijd als we daar zijn beetje blowen beetje kutten met mario kart en shit
Nouja, het is niet mijn ''genre'', maar ik vind het ''assassin'' concept zo vet. En nu MOET ik deel 4 ook wel kopen omdatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die games halen is sowieso iets wat ik altijd doe, in dat opzicht wel beetje fanboy![]()
Maar het hele concept is gewoon tof. en 3 is niet het beste spel maar die navyshit was gewoon geniaal en vernieuwend. had nooit verwacht dat dat zo vet zou worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die naval warfare, vond je dat tof?Ik vond het maar matig, hoop dat ze dat in deel 4 wel wat aanpassen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
FOKFOKFOKKERDIEFOKquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!FOK!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, het is niet mijn ''genre'', maar ik vind het ''assassin'' concept zo vet. En nu MOET ik deel 4 ook wel kopen omdatnja had er sws lage verwachtingen daarvan, dus dan is het al snel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En die naval warfare, vond je dat tof?Ik vond het maar matig, hoop dat ze dat in deel 4 wel wat aanpassen.
en ja inderdaad hoe zit dat nou![]()
en dat klimmen en klauteren is gewoon vet, bijna geen enkele game heeft dat zo goed voor elkaar.
helpt nietquote:
dan ik*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
eigenlijk ben je vast beter dan mij
Speel je op de PS3? Zo ja, dan ken je vast Uncharted wel. Dat zijn geweldige games man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja had er sws lage verwachtingen daarvan, dus dan is het al snel goed.
en ja inderdaad hoe zit dat nou![]()
en dat klimmen en klauteren is gewoon vet, bijna geen enkele game heeft dat zo goed voor elkaar.
kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
helpt nietbendoe ga eens zingen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kom danis goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Uncharted voel ik niet zo veel voorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Speel je op de PS3? Zo ja, dan ken je vast Uncharted wel. Dat zijn geweldige games man.
Hád AC3, heb dat baggerspel direct weer ingeleverd bij gamemania, kreeg er nog 22.50 voor terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Uncharted voel ik niet zo veel voor![]()
maar PS3 ja. heb je Ac3 op PS3?
Jammer, heb toen hij dag uit was met 3 klasgenootjes aantal potjes wolven gespeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hád AC3, heb dat baggerspel direct weer ingeleverd bij gamemania, kreeg er nog 22.50 voor terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |