quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Nou, ik ben wel klaar met dit topic. Denk niet dat ik hier nog ga posten tenzij een bepaald iemand nog iets goed kan maken, diegene weet het zelf wel. Ajuus.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Nou, ik ben wel klaar met dit topic. Denk niet dat ik hier nog ga posten tenzij een bepaald iemand nog iets goed kan maken, diegene weet het zelf wel. Ajuus.
Wie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Osuchi het volgende:
Ja. Een 10 gehaald voor een toetsquote:
Netjes, voor welke toets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja. Een 10 gehaald voor een toetsEn nu is het begin van het weekend, het mooiste moment van de week.
Geen examens gehad vandaag?
Duitsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjes, voor welke toets?
Nee dinsdag pas weer
Netjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Duits
Hoeveel examens moet je in totaal eigenlijk (nog)?
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhauptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef badschaap het volgende:
Ik vraag me nogsteeds af hoe je uberhaubt voor het examen vmbo t kan zakken![]()
Bah biologie en muziekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik moet er nog 5, geschiedenis, aardrijkskunde, Engels, biologie, en muziek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhaupt
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bah biologie en muziek![]()
Geschiedenis en AK is ook wel veel leren of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |