Dat heet te lui zijn om de trema te typenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
door uberhaubt op je Nederlandse examen te schrijven in plaats van überhaupt
edit je quote danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]_ dit soort incrowd jokes moet je niet posten man
Waarom heb je dan muziek?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendes
Dacht dat het wel leuk zou zijn, maar al die theorie, züm kotsen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom heb je dan muziek?![]()
Kunst-beeldende-vorming![]()
Is mijn beste rapportcijfer
Ohja shit ik krijg volgend jaar natuurlijk ook kunsttheoriequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dacht dat het wel leuk zou zijn, maar al die theorie, züm kotsen.
Good luckquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja shit ik krijg volgend jaar natuurlijk ook kunsttheorie
in de 1e geen muziek hebben en dan in de 2e naar een andere school gaan waar ze vanaf de 1e al muziek hadden en dan geen noot kunnen lezen en altijd 3en halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, en ik haat biologie en muziek ook, mijn enige (SE) onvoldoendes
en de p in een b veranderenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat heet te lui zijn om de trema te typen
wies daquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Cara Delevingne heeft creepy wenkbrauwen
Dat model die nu heel populair is en op alle bladen op de covers kleine kinderen mag afschrikken met haar enge wenkbrauwenquote:
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat model die nu heel populair is en op alle bladen op de covers kleine kinderen mag afschrikken met haar enge wenkbrauwen
Ga ik maar niet doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga het je niet aandoen om hier een foto te posten, dus op eigen risico zoeken op Google.
Niks mis met Cobyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, das meer wat voor de Hetty's en Coby's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |