Ja aan het verhaal zelf heb ik ook minder gezeten. Wel meer om al die extra dingen te regelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
24??
ik had brotherhood in 2 daagjes uitgespeelddenk dat ik 8 uur aan het verhaal heb gezeten
Ik vond het echt kut bij brotherhood. AC 2 vond ik leuker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef wietparkiet het volgende:
Die extra dingen zijn stom![]()
die deed ik alleen omdat ik toen niks anders te spelen had
likequote:
Ik had dan ook niks beters te doen toentertijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind er persoonlijk niet veel meerwaarde aanzitten
Het verhaal vind ik veel interessanter
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had dan ook niks beters te doen toentertijd.
LEER HET ME OOK NIET TE ZIJN.quote:
Ja, PC-gamen ftw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
Rez jij speelt met toetsenbord en muis toch?
Maar.. Assassins Creed is sowieso geen ruk aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het echt kut bij brotherhood. AC 2 vond ik leuker.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar.. Assassins Creed is sowieso geen ruk aan.Alleen 2 was echt vet, Brotherhood en Revelations waren lame en bij 3 hebben ze compleet de plank misgeslagen met de main character,
Goeiemorgen trouwens.
Man, je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat lijkt me kut joh![]()
games zijn zoveel beter met een controllerimho
Ezio is een baas. Die Assassins Creed trailers zijn ook altijd zo vet man, altijd halen ze je over om de game te kopen, om vervolgens 8-10 uur lang een schijtverhaal te spelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
eerlijk die ezio connor en altair shit boeit me vrij weinig,
Desmond
Kloptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, je kan er gewoon niet mee omgaan.
Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |