SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
VA ik vind je neus niet meer schattig nu
Correct, 29 juli de laatste hopelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verlangt dan ook naar mij, maar helaas heb je examens.
Grapjequote:
Ja, vierde keer dit jaar.quote:
Na-aper.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vierde keer dit jaar.Hopelijk ook gelijk de laatste.
Nee, want anders zou je nu neuken in plaats van op FOK! zitten.quote:
Ik kan neukend FOK!ken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want anders zou je nu neuken in plaats van op FOK! zitten.
Nee. Want ik heb geen enkel examen officieel twee keer gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? We hebben allebei 4x examens gedaan. Dus je na-aapt mij wel.
Als je eerst even uitlegt wat 'zma' is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:20 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteren weer zma gehad na 2 weken niet gehad te hebben. Meteen eng realistische droom. Kwartier lang confused geweest nadat ik wakker werd over wat nou wel en niet echt was.
Is this real life?
Dat maakt geen reet uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb geen enkel examen officieel twee keer gedaan.
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij niets hebt te vinden, ukkie.
Huh, je doet gespreid examen oid?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vierde keer dit jaar.Hopelijk ook gelijk de laatste.
Niet wetenquote:
Wie? :Squote:
2009: vmboquote:
Zink, magnesium en vit. B6.quote:
Wat zit jij naar mn oude posts te kijken :Squote:
Da's bijna zelfde als ik, dus je na-aapt mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
2009: vmbo
2011: havo
2012: Nederlands en Engels op vwo-niveau.
2013: De rest op vwo-niveau.
Ik vind van niet, ga fietsen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's bijna zelfde als ik, dus je na-aapt mij.
Ja, vervangen door echte kaas natuurlijk, ook die sla en zo. Maar je snapt het punt.quote:
Oh. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, Pastapipos.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zink, magnesium en vit. B6.
Vooral tekort aan magnesium kan zorgen dat je slechter slaapt enzo
Oh vetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
2009: vmbo
2011: havo
2012: Nederlands en Engels op vwo-niveau.
2013: De rest op vwo-niveau.
quote:
3 jaar vmbo, 2 jaar havo, 2 jaar vwo. Ben er nu wel klaar mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh vetdan zit je wel lang op de middelbare school ook, 8 jaar ofzo?
Dude, jij reageert zelf constant met die PI.quote:
Leer jij er maar mee om te gaan dat je moet werken naast school, dat kan iedereen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, jij reageert zelf constant met die PI.Leer ermee omgaan.
Is dit een strikvraag?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
lb valt er nog iets te liken of is t klaar nu?
Jaquote:
Niet iedereen wil het, niet iedereen hoeft het. Rot maar op als je dat niet kunt accepteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leer jij er maar mee om te gaan dat je moet werken naast school, dat kan iedereen.
Kom op. Voed me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedereen wil het, niet iedereen hoeft het. Rot maar op als je dat niet kunt accepteren.
Fuck you, morgen like ik verder.quote:
Jij vroeg wat het isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Daarvoor moet je niet bij mij zijn, Pastapipos.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fuck you, morgen like ik verder.
niet persoonljik joor ze is dronkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen blij werden van likesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
voortaan alle nieuwe statussen en foto's voor jou verbergen dan :S
3 jaar vmbo? Kan dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 jaar vmbo, 2 jaar havo, 2 jaar vwo. Ben er nu wel klaar mee.
[..]
Dude, jij reageert zelf constant met die PI.Leer ermee omgaan.
da's waarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht mensen blij werden van likes
ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen blij werden van likes
You're killing mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Er blijft niks van m'n brownie over dan :S
Dan like ik alles van jouquote:
Ja, ik heb de tweede overgeslagen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef msacras het volgende:
[..]
3 jaar vmbo? Kan dat?
Ah das 7 jaar, ik zit ook 7 jaar op de middelbare schoolMaar kan ik me voorstellen
en dat alles omdat je naar de universiteit wilt?
Oké chill, groep overslaan is fijn jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb de tweede overgeslagen.En ja, ik dacht eigenlijk dat ik na het havo na het hbo zou gaan, maar toen hoorde ik over reflecteren en besloot ik vwo te doen.
Beste keuze ooit, serieus.Eerst wilde ik accountant worden, voor het geld, nu ga ik een toffe studie doen.
Jeetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 16 mei 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 544 Rezania
002. 453 Etsu
Yesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef msacras het volgende:
Maar 10vingers ik ga je winkelraam metafoor wel gebruiken mochten we voorstander zijn
Op de havo was ik ook een heel ander persoon, Ritalin doet dat met je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké chill, groep overslaan is fijn ja![]()
Haha welke studie ga je doen dan? Altijd een studie kiezen die je interesseert, niet eentje alleen zodat je veel geld krijgt. Accountant lijkt me een verschrikkelijke baan
Nee, maar heb het doorgekregen van drquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je nog vanmiddag gelezen van tussen mij en Osuchi?
oh echt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar heb het doorgekregen van dr
Fuck, would I knowquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh echt?![]()
waarom zou ze t tegen jou zeggen
Ritalin isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de havo was ik ook een heel ander persoon, Ritalin doet dat met je.Daarom die keuze voor het geld.
Ik wil LS&T gaan studeren, en dan biotechnoloog worden.
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta grquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin is, daarom concerta
![]()
Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ja dat snap ik ook niet, tietenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan gaat ze helemaal geirriteerd en gefrustreerd lopen doen dat ik iets tegen tieten heb![]()
snap t nou in mijn positiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, tieten
Het is geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes![]()
Wel tof zo'n debatteerstrijd. Niet dat ik er goed in zou zijn
Ja, dat was toen te duur.quote:
Klopt.quote:Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta gr
omgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mij
Drukquote:
Veel plezier met concentratieproblemen en hyperactiviteit tijdens je examen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DrukIk werd vanmiddag gesmeekt of ik kon werken en ik snap waarom, half 10 pas klaar, terwijl het normaal max 21:00 is. Examenleerlingen die ineens ''ziek'' zijn
*proest*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Krabs?
Ik denk: Willem = Osuchi.
Wat denk jij gr
Ik weet het nog niet zeker. Ik twijfel tussen onderstaande studies:quote:
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Moet eigenlijk maar eens slapen
Die tweede, mensen manipuleren en zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker. Ik twijfel tussen onderstaande studies:
1. International relationships and International Organizations (zegmaar politicologie )
2. Psychologie
3. International Business Law
4. Rechtsgeleerdheid
Ik twijfel het meeste tussen psychologie en politicologie. Misschien politicologie met een minor psychologie, of andersom?
Struggles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook8 uur opstaan en dan de hele dag wachten tot mensen van IKEA m'n bank en koelkast komen bezorgen.
![]()
Je krijgt altijd een tijdsindicatie als je inlogt oid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook8 uur opstaan en dan de hele dag wachten tot mensen van IKEA m'n bank en koelkast komen bezorgen.
![]()
nee osuchi is echtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Krabs?
Ik denk: Willem = Osuchi.
Wat denk jij gr
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog tegen me praat?
Ik weet niet. Ze ging wel behoorlijk tekeer vanmiddag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan best kloppen heur. Ze was 13 maar schreef behoorlijk volwassen.
Kan vanaf morgenochtend om 8 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een tijdsindicatie als je inlogt oid.
Negeer m'n DM ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
Ik voel mij raar moe. Niet normaal moe, maar raar. Ik kan het even niet uitleggen, maar het voelt niet zo tof.
Ja ik weet dat osuchi echt is. Pics seen en zo. Grquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee osuchi is echt maar willem is een excuus om zulke verhalen te schrijven en iemand anders de schuld te geven (willem)
Oh oke haha, mja ik heb het geluk dat m'n vader ook ADD heeft dus die begrijpt dat ik niet kan functioneren zonder (hij heeft zelf een nog hogere dosisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was toen te duur.Nu ben ik clean (
) en dat hou ik dan maar zo.
[..]
Klopt.Klooien met cellen, genetische manipulatie, dat soort dingen.
Reageer manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Negeer m'n DM ook niet.
Edit: Laat maar.Kreeg geen melding.
Kan je niet gewoon stoppen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh oke haha, mja ik heb het geluk dat m'n vader ook ADD heeft dus die begrijpt dat ik niet kan functioneren zonder (hij heeft zelf een nog hogere dosis) dus dat betalen m'n ouders nog wel zonder gezeur voor me. Als ik 18 word stap ik denk ik wel over op ritalin, want die concerta pillen zijn wel achterlijk duur man
was grapje gquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat osuchi echt is. Pics seen en zo. Gr
Dat kan ik nu toch al welquote:
Hater, met je buiksap.quote:
Wat kan met politicologie dan? Want iedere idioot kan een politici worden, kijk naar Wilders om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan ik nu toch al wel![]()
Psycholoogje spelen zit sowieso in m'n bloed, kan er niks aan doen, komt door m'n familie. Ik doorbreek de traditie wel mooi als ik politicologie ga doen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hater, met je buiksap.
En je sperma met maagdenbloed mengsel
Voor nu is dat geen optie. Bij mij is het de afgelopen 2/3 jaar juist erger geworden heb ik het idee, daarvoor slikte ik ook nooit wat maar toen werd het wel echt nodig. Ik zie het over een jaartje of 2 wel weer, of ik dan kan stoppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon stoppen?Het wordt minder met de tijd hè.
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom Willem bepaalde DM's stuurde naar jeweetwel.
Ah, jammer. Wel goed blijven opletten. Bij mij maakte de Ritalin het op een gegeven moment erger in plaats van beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor nu is dat geen optie. Bij mij is het de afgelopen 2/3 jaar juist erger geworden heb ik het idee, daarvoor slikte ik ook nooit wat maar toen werd het wel echt nodig. Ik zie het over een jaartje of 2 wel weer, of ik dan kan stoppen.
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat kan met politicologie dan? Want iedere idioot kan een politici worden, kijk naar Wilders om maar wat te noemen.
Zolang je maar voor RuG kiest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.Misschien wordt het ook wel toch gewoon International business Law, vind ik ook enorm leuk. Moeilijk moeilijk.
Ritalin werkt bij mij helemaal niet inderdaad dus dat is iets minder fijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, jammer. Wel goed blijven opletten. Bij mij maakte de Ritalin het op een gegeven moment erger in plaats van beter.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.Misschien wordt het ook wel toch gewoon International business Law, vind ik ook enorm leuk. Moeilijk moeilijk.
Biomedische wetenschappen heeft bij mij ook hoog op het lijstje gestaan. Biologie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zat ook hele lang te twijfelen tussen biologie, biomedische wetenschappen en LS&T.
Enige dat duidelijk was was dat ik wat met bio wilde doen.
Ik begin dan ook pas volgend jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trouwens, rechtsgeleerdheid kan niet meer omdat je eergisteren had moeten inschrijven.
Ooooh.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik begin dan ook pas volgend jaar(2014)
Biologie is tof ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen heeft bij mij ook hoog op het lijstje gestaan. Biologie.
Oh nee dat vind ik juist fascinerend, ziektes bestuderen. Ook aan geneeskunde heb ik gedacht, maar dat is toch niet echt wat voor mij. Kan niet eens meer want ik doe geen N&T meer, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biologie is tof ja.Maar bij die studie moet je ook macrobiologie behandelen, en dat vind ik niet zo. Biomedische Wetenschappen viel af toen ik doorhad dat ik naar zieken mensen moest kijken.
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik juist fascinerend, ziektes bestuderen. Ook aan geneeskunde heb ik gedacht, maar dat is toch niet echt wat voor mij. Kan niet eens meer want ik doe geen N&T meer, maar dat terzijde
Je bent zelf een ziektequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.
Nee dat is ook mijn probleem, ik vind lichamen van andere mensen vaak heel vies.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.
Maar bij biomedische wetenschappen sta je niet enkel in het lab, daarom wil ik het niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is ook mijn probleem, ik vind lichamen van andere mensen vaak heel vies.Maar ik wou dan ook meer de lab-kant op, ziektes onderzoeken en meewerken aan de bestrijding ervan.
Ik snap serieus niet wat daar leuk aan is.quote:Maar dat terzijde, politiek en recht is veel leuker
Criminologie is trouwens ook leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar bij biomedische wetenschappen sta je niet enkel in het lab, daarom wil ik het niet meer.
[..]
Ik snap serieus niet wat daar leuk aan is.
Forensisch onderzoek.quote:
Nee, want iedereen heeft altijd wel wat te zeiken. Ik hou van zeikende mensen aan mijn hoofd. Zeiken doe je maar in KLB of zo.quote:Och het bestuur van een land en hoe we dat het beste kunnen doen is toch geweldigMisschien word ik toch maar wel de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland.
Ok manquote:
Ja en dus is het nodig om bij te dragen naar een samenleving waar zo veel mogelijk wordt voldaan aan de belangen en rechten van de mens en met zo min mogelijk gezeik. Internationale samenwerking bevorderen, etc etc. Ik kan er nog wel langer over door gaan maar nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek.STR's.
[..]
Nee, want iedereen heeft altijd wel wat te zeiken. Ik hou van zeikende mensen aan mijn hoofd. Zeiken doe je maar in KLB of zo.
Wie is hem?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ok man
Ik ben een van de weinige die hem serieus grappig vind maar dat mag niet want dan ik Hommo.
Correct, daarom die seal.quote:Je bent zelf Hommo.
Tyronquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is hem?
[..]
Correct, daarom die seal.
Maar daar heb je mensen voor, andere mensen die niet ik zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dus is het nodig om bij te dragen naar een samenleving waar zo veel mogelijk wordt voldaan aan de belangen en rechten van de mens en met zo min mogelijk gezeik. Internationale samenwerking bevorderen, etc etc. Ik kan er nog wel langer over door gaan maar nu ga ik slapen
Blijf thuis wonen, paps en mams doen je was, koken voor je etc.quote:
Ja, en ze zeiken. En mijn broer zeikt ook. Jippie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Blijf thuis wonen, paps en mams doen je was, koken voor je etc.
Tja, het leven is niet altijd een krentenbol.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ze zeiken. En mijn broer zeikt ook. Jippie.
Wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, het leven is niet altijd een krentenbol.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
ONZ / ja even snel een vlog tussendoor
Verliefdheid is een toverbal tralalalalaaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal tralalalalaa
Zei een meisje op het mbo bij wie ik in de klas zat altijd. Heb het schaamteloos overgenomen.quote:
NEE. Stop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal tralalalalaa
Onzin. Als ik zou slijmen zou ik wel subtieler brengen. In haar fotoboek bijvoorbeeld, al weet ik niet of ik dat wel durf.quote:
Ik heb haar op WA.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Als ik zou slijmen zou ik wel subtieler brengen. In haar fotoboek bijvoorbeeld, al weet ik niet of ik dat wel durf.
Jeetje. Je hebt altijd baas boven baas he, maar gelukkig bestaat er altijd nog de vertragende werking van een leidende positie.quote:
Geen zorgen, ik wil haar niet hosselen of zo. Je mag haar hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Je hebt altijd baas boven baas he, maar gelukkig bestaat er altijd nog de vertragende werking van een leidende positie.
We zijn hier zelf uitgenodigd hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:45 schreef arachide. het volgende:
Gelukkig heb ik goed contact met de mods (mod dan.) van VBL.
En wat dan nog?quote:
Okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik wil haar niet hosselen of zo. Je mag haar hebben.
nick toch? :Squote:
Iewl. Die is enkel goed om te spanken, en daar houdt het wel mee op.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl. Die is enkel goed om te spanken, en daar houdt het wel mee op.
Vanaf nu praat je alleen nog maar met leden van #teamLittleBrownie bedankt.quote:
Jongen, pas op, of ik stuur Tyron op je af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf nu praat je alleen nog maar met leden van #teamLittleBrownie bedankt.
Oh hoiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf nu praat je alleen nog maar met leden van #teamLittleBrownie bedankt.
Kijk danhoe blij hij is op de picsquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk danhoe blij hij is op de pics
Jongen, wat lul jij? LB komt naar Delft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HoiAl naar kamers aan het zoeken in Rotterdam?
Bewijs je eerst maar. Enkel de echte, echte grootheden wonen in Delft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat lul jij? LB komt naar Delft.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewijs je eerst maar. Enkel de echte, echte grootheden wonen in Delft.
Ik bijvoorbeeld. LittleBrownie is op haar plek in andere woorden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
technische natuurkunde op de Haagse school in Delft
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nu Technische Natuurkunde op de Haagse Hogeschool in Delft
Hey! Ik ga bij mn zus wonenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HoiAl naar kamers aan het zoeken in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
En dan ga ik haar meeten op het station voordat ik naar de TU ga.
Iedere dag naar de Starbucks, jwtz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah. Vandaar Rotterdam. Ik bewandel juist de omgekeerde weg elke ochtend. Van Delft > Rotterdam dus.quote:
Ah grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Vandaar Rotterdam. Ik bewandel juist de omgekeerde weg elke ochtend. Van Delft > Rotterdam dus.
Wat voor een muziekgenre drum je eigenlijk?
En laat ik de "Hoi" niet vergeten.
Prima te doen hoor. Station Delft is zelfs wel op loopafstand van de Hogeschoolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah grappig
Rock/pop/grunge alles wat leuk is
Hoi
Had gehoord dat het beter is met de busquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima te doen hoor. Station Delft is zelfs wel op loopafstand van de Hogeschool
En ok. Zelf met ik meer van de metal, maar bij jou zullen de blastbeats meevallen dus
Verdorie, en met de bus kan prima. De Hogeschool ligt tegen de TU wijk aan dus er vertrekken genoeg bussen die richting op, maar als je geen zin hebt om je reis af te stemmen op de bus is het prima loopbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had gehoord dat het beter is met de bus
Ben niet zo heel erg fan van metal dus ja
Je vergeet de hoi
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgensmij weet ik wie je bedoeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zei een meisje op het mbo bij wie ik in de klas zat altijd. Heb het schaamteloos overgenomen.
Wil je mij ook likken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschienquote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:20 schreef wietparkiet het volgende:
He Nick heb je nog filmpjes van lb voor me?
Ik beantwoord je vraag nietquote:
Dus?quote:
Vraag t maar via dm danquote:
wats btich?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef wietparkiet het volgende:
He can't dance he can't sing
he can act though
act like a little btich![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |