quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kijk danhoe blij hij is op de pics
Jongen, wat lul jij? LB komt naar Delft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HoiAl naar kamers aan het zoeken in Rotterdam?
Bewijs je eerst maar. Enkel de echte, echte grootheden wonen in Delft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat lul jij? LB komt naar Delft.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewijs je eerst maar. Enkel de echte, echte grootheden wonen in Delft.
Ik bijvoorbeeld. LittleBrownie is op haar plek in andere woorden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
technische natuurkunde op de Haagse school in Delft
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nu Technische Natuurkunde op de Haagse Hogeschool in Delft
Hey! Ik ga bij mn zus wonenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HoiAl naar kamers aan het zoeken in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
En dan ga ik haar meeten op het station voordat ik naar de TU ga.
Iedere dag naar de Starbucks, jwtz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah. Vandaar Rotterdam. Ik bewandel juist de omgekeerde weg elke ochtend. Van Delft > Rotterdam dus.quote:
Ah grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Vandaar Rotterdam. Ik bewandel juist de omgekeerde weg elke ochtend. Van Delft > Rotterdam dus.
Wat voor een muziekgenre drum je eigenlijk?
En laat ik de "Hoi" niet vergeten.
Prima te doen hoor. Station Delft is zelfs wel op loopafstand van de Hogeschoolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah grappig
Rock/pop/grunge alles wat leuk is
Hoi
Had gehoord dat het beter is met de busquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima te doen hoor. Station Delft is zelfs wel op loopafstand van de Hogeschool
En ok. Zelf met ik meer van de metal, maar bij jou zullen de blastbeats meevallen dus
Verdorie, en met de bus kan prima. De Hogeschool ligt tegen de TU wijk aan dus er vertrekken genoeg bussen die richting op, maar als je geen zin hebt om je reis af te stemmen op de bus is het prima loopbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had gehoord dat het beter is met de bus
Ben niet zo heel erg fan van metal dus ja
Je vergeet de hoi
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, het leven is niet altijd een krentenbol.
Volgensmij weet ik wie je bedoeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zei een meisje op het mbo bij wie ik in de klas zat altijd. Heb het schaamteloos overgenomen.
Wil je mij ook likken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fuck you, morgen like ik verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |