Voor nu is dat geen optie. Bij mij is het de afgelopen 2/3 jaar juist erger geworden heb ik het idee, daarvoor slikte ik ook nooit wat maar toen werd het wel echt nodig. Ik zie het over een jaartje of 2 wel weer, of ik dan kan stoppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon stoppen?Het wordt minder met de tijd hè.
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom Willem bepaalde DM's stuurde naar jeweetwel.
Ah, jammer. Wel goed blijven opletten. Bij mij maakte de Ritalin het op een gegeven moment erger in plaats van beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Voor nu is dat geen optie. Bij mij is het de afgelopen 2/3 jaar juist erger geworden heb ik het idee, daarvoor slikte ik ook nooit wat maar toen werd het wel echt nodig. Ik zie het over een jaartje of 2 wel weer, of ik dan kan stoppen.
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat kan met politicologie dan? Want iedere idioot kan een politici worden, kijk naar Wilders om maar wat te noemen.
Zolang je maar voor RuG kiest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.Misschien wordt het ook wel toch gewoon International business Law, vind ik ook enorm leuk. Moeilijk moeilijk.
Ritalin werkt bij mij helemaal niet inderdaad dus dat is iets minder fijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, jammer. Wel goed blijven opletten. Bij mij maakte de Ritalin het op een gegeven moment erger in plaats van beter.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om echt de politiek in te gaan. Meer achter de schermen, de juridische kant, maar ik weet het nog niet.Misschien wordt het ook wel toch gewoon International business Law, vind ik ook enorm leuk. Moeilijk moeilijk.
Biomedische wetenschappen heeft bij mij ook hoog op het lijstje gestaan. Biologie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik zat ook hele lang te twijfelen tussen biologie, biomedische wetenschappen en LS&T.
Enige dat duidelijk was was dat ik wat met bio wilde doen.
Ik begin dan ook pas volgend jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trouwens, rechtsgeleerdheid kan niet meer omdat je eergisteren had moeten inschrijven.
Ooooh.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik begin dan ook pas volgend jaar(2014)
Biologie is tof ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen heeft bij mij ook hoog op het lijstje gestaan. Biologie.
Oh nee dat vind ik juist fascinerend, ziektes bestuderen. Ook aan geneeskunde heb ik gedacht, maar dat is toch niet echt wat voor mij. Kan niet eens meer want ik doe geen N&T meer, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biologie is tof ja.Maar bij die studie moet je ook macrobiologie behandelen, en dat vind ik niet zo. Biomedische Wetenschappen viel af toen ik doorhad dat ik naar zieken mensen moest kijken.
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik juist fascinerend, ziektes bestuderen. Ook aan geneeskunde heb ik gedacht, maar dat is toch niet echt wat voor mij. Kan niet eens meer want ik doe geen N&T meer, maar dat terzijde
Je bent zelf een ziektequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.
Nee dat is ook mijn probleem, ik vind lichamen van andere mensen vaak heel vies.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziektes zijn ook fascinerend. Maar enkel zolang je er niet aan hoeft te zitten, hoeft te ruiken of überhaupt naar te kijken imo.
Maar bij biomedische wetenschappen sta je niet enkel in het lab, daarom wil ik het niet meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is ook mijn probleem, ik vind lichamen van andere mensen vaak heel vies.Maar ik wou dan ook meer de lab-kant op, ziektes onderzoeken en meewerken aan de bestrijding ervan.
Ik snap serieus niet wat daar leuk aan is.quote:Maar dat terzijde, politiek en recht is veel leuker
Criminologie is trouwens ook leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar bij biomedische wetenschappen sta je niet enkel in het lab, daarom wil ik het niet meer.
[..]
Ik snap serieus niet wat daar leuk aan is.
Forensisch onderzoek.quote:
Nee, want iedereen heeft altijd wel wat te zeiken. Ik hou van zeikende mensen aan mijn hoofd. Zeiken doe je maar in KLB of zo.quote:Och het bestuur van een land en hoe we dat het beste kunnen doen is toch geweldigMisschien word ik toch maar wel de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland.
Ok manquote:
Ja en dus is het nodig om bij te dragen naar een samenleving waar zo veel mogelijk wordt voldaan aan de belangen en rechten van de mens en met zo min mogelijk gezeik. Internationale samenwerking bevorderen, etc etc. Ik kan er nog wel langer over door gaan maar nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forensisch onderzoek.STR's.
[..]
Nee, want iedereen heeft altijd wel wat te zeiken. Ik hou van zeikende mensen aan mijn hoofd. Zeiken doe je maar in KLB of zo.
Wie is hem?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ok man
Ik ben een van de weinige die hem serieus grappig vind maar dat mag niet want dan ik Hommo.
Correct, daarom die seal.quote:Je bent zelf Hommo.
Tyronquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is hem?
[..]
Correct, daarom die seal.
Maar daar heb je mensen voor, andere mensen die niet ik zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en dus is het nodig om bij te dragen naar een samenleving waar zo veel mogelijk wordt voldaan aan de belangen en rechten van de mens en met zo min mogelijk gezeik. Internationale samenwerking bevorderen, etc etc. Ik kan er nog wel langer over door gaan maar nu ga ik slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |