Ritalin isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de havo was ik ook een heel ander persoon, Ritalin doet dat met je.Daarom die keuze voor het geld.
Ik wil LS&T gaan studeren, en dan biotechnoloog worden.
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta grquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin is, daarom concerta
![]()
Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ja dat snap ik ook niet, tietenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan gaat ze helemaal geirriteerd en gefrustreerd lopen doen dat ik iets tegen tieten heb![]()
snap t nou in mijn positiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, tieten
Het is geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes![]()
Wel tof zo'n debatteerstrijd. Niet dat ik er goed in zou zijn
Ja, dat was toen te duur.quote:
Klopt.quote:Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta gr
omgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mij
Drukquote:
Veel plezier met concentratieproblemen en hyperactiviteit tijdens je examen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DrukIk werd vanmiddag gesmeekt of ik kon werken en ik snap waarom, half 10 pas klaar, terwijl het normaal max 21:00 is. Examenleerlingen die ineens ''ziek'' zijn
*proest*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Krabs?
Ik denk: Willem = Osuchi.
Wat denk jij gr
Ik weet het nog niet zeker. Ik twijfel tussen onderstaande studies:quote:
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Moet eigenlijk maar eens slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |