Ritalin isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de havo was ik ook een heel ander persoon, Ritalin doet dat met je.Daarom die keuze voor het geld.
Ik wil LS&T gaan studeren, en dan biotechnoloog worden.
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta grquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin is, daarom concerta
![]()
Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ja dat snap ik ook niet, tietenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan gaat ze helemaal geirriteerd en gefrustreerd lopen doen dat ik iets tegen tieten heb![]()
snap t nou in mijn positiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, tieten
Het is geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes![]()
Wel tof zo'n debatteerstrijd. Niet dat ik er goed in zou zijn
Ja, dat was toen te duur.quote:
Klopt.quote:Oh okeja dat geld komt er bij mij ook wel, maar ik moet iets wel leuk vinden wil ik er hard voor werken.
Ls&t... Life science & technology toch, als ik het goed heb onthouden?
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik betaal je 450 voor ritalin of concerta gr
omgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Ritalin mag je hebben, ik heb nog zo'n 300 pillen liggen die ik nooit gebruik. Concerta blijf je maar lekker van af, is van mij
Drukquote:
Veel plezier met concentratieproblemen en hyperactiviteit tijdens je examen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DrukIk werd vanmiddag gesmeekt of ik kon werken en ik snap waarom, half 10 pas klaar, terwijl het normaal max 21:00 is. Examenleerlingen die ineens ''ziek'' zijn
*proest*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Krabs?
Ik denk: Willem = Osuchi.
Wat denk jij gr
Ik weet het nog niet zeker. Ik twijfel tussen onderstaande studies:quote:
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Moet eigenlijk maar eens slapen
Die tweede, mensen manipuleren en zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker. Ik twijfel tussen onderstaande studies:
1. International relationships and International Organizations (zegmaar politicologie )
2. Psychologie
3. International Business Law
4. Rechtsgeleerdheid
Ik twijfel het meeste tussen psychologie en politicologie. Misschien politicologie met een minor psychologie, of andersom?
Struggles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook8 uur opstaan en dan de hele dag wachten tot mensen van IKEA m'n bank en koelkast komen bezorgen.
![]()
Je krijgt altijd een tijdsindicatie als je inlogt oid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook8 uur opstaan en dan de hele dag wachten tot mensen van IKEA m'n bank en koelkast komen bezorgen.
![]()
nee osuchi is echtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Krabs?
Ik denk: Willem = Osuchi.
Wat denk jij gr
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nog tegen me praat?
Ik weet niet. Ze ging wel behoorlijk tekeer vanmiddag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan best kloppen heur. Ze was 13 maar schreef behoorlijk volwassen.
Kan vanaf morgenochtend om 8 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een tijdsindicatie als je inlogt oid.
Negeer m'n DM ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
Ik voel mij raar moe. Niet normaal moe, maar raar. Ik kan het even niet uitleggen, maar het voelt niet zo tof.
Ja ik weet dat osuchi echt is. Pics seen en zo. Grquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee osuchi is echt maar willem is een excuus om zulke verhalen te schrijven en iemand anders de schuld te geven (willem)
Oh oke haha, mja ik heb het geluk dat m'n vader ook ADD heeft dus die begrijpt dat ik niet kan functioneren zonder (hij heeft zelf een nog hogere dosisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was toen te duur.Nu ben ik clean (
) en dat hou ik dan maar zo.
[..]
Klopt.Klooien met cellen, genetische manipulatie, dat soort dingen.
Reageer manquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Negeer m'n DM ook niet.
Edit: Laat maar.Kreeg geen melding.
Kan je niet gewoon stoppen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh oke haha, mja ik heb het geluk dat m'n vader ook ADD heeft dus die begrijpt dat ik niet kan functioneren zonder (hij heeft zelf een nog hogere dosis) dus dat betalen m'n ouders nog wel zonder gezeur voor me. Als ik 18 word stap ik denk ik wel over op ritalin, want die concerta pillen zijn wel achterlijk duur man
was grapje gquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat osuchi echt is. Pics seen en zo. Gr
Dat kan ik nu toch al welquote:
Hater, met je buiksap.quote:
Wat kan met politicologie dan? Want iedere idioot kan een politici worden, kijk naar Wilders om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan ik nu toch al wel![]()
Psycholoogje spelen zit sowieso in m'n bloed, kan er niks aan doen, komt door m'n familie. Ik doorbreek de traditie wel mooi als ik politicologie ga doen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hater, met je buiksap.
En je sperma met maagdenbloed mengsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |