yupquote:
Tl, makkie dusquote:
quote:
Altijd als je de ene oefenopgave snapt snap je de ander weer niet blabla. Kutvak, gewoon niet meer naar andere oefenopgaven kijken en over je heen laten komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgave niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
neequote:
Ik snap er niet één, alles is foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Altijd als je de ene oefenopgave snapt snap je de ander weer niet blabla. Kutvak, gewoon niet meer naar andere oefenopgaven kijken en over je heen laten komen![]()
En anders 's ochtend gewoon de stof nog even doornemen.
quote:
Veel plezier.quote:
Loving is letting goquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Only know you love her when you let her go. *muzieknootje*
Vervang "her" door "him" en zie daar the story of my life.
Zullen we ruilenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel plezier.Ik ben blij dat ik eco wel snap.
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.quote:
Combinaties, permutatiesquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Zullen we ruileneco is ongeveer m'n beste vak, op m&o en geschiedenis na dan (eigenlijk niet dus), kansberekening daarentegen...
Nee, eco hou ik dan wel, jij mag mijn M&O maken. Is wel op vwo-niveau.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Zullen we ruileneco is ongeveer m'n beste vak, op m&o en geschiedenis na dan (eigenlijk niet dus), kansberekening daarentegen...
Bij mij was het opstaan dan altijd het probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.
Nee, je moet juist slapen zodat je het s nachts kan opnemen maar ja er valt nu niks op te nemen want ik snap niksquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je beter nu slapen en 5.00 verdergaan, 's ochtends leer je wel beter dacht ik ooit te gehoord te hebben.
quote:
En nu zijn je tepels stijf?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
Zo, net 10 minuten in korte tshirt en slippers buiten gestaan.
Ik doe ook m&o op 6vwo niveau, eitjequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eco hou ik dan wel, jij mag mijn M&O maken. Is wel op vwo-niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |