ja pauze gaat toch van je uren af inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja inderdaadAch ik vind het niet zo erg
Meer uren uitbetaald dusja
sup?quote:
Oke, dit is sup.quote:
gewoon een echte pauze houden en dan alles uit en verder. Kauwgum kauwen kan ook helpen en water drinken. #brownietipsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, dit is sup.
Ik krijg net een mail, van kamernet, dat krijg ik wel vaker, maar iets zei me al de hele week dat ik deze week het appartementje van mijn dromen zou vinden, en tadam, vandaag is die er dan. Godverdomme. Ik ben ineens helemaal afgeleid, mijn ogen zijn gebrand op het linkje, want ja, voor die prijs wil ik dat absoluut hebben
[ afbeelding ]
Ik zie potentie (en glas een lood ramen op de achtergrond en schuifdeurtjes), de keuken is netjes en ik zie mezelf al zitten met een glas wijn en mijn studieboeken. Dit is het moment waar ik nog harder naar uitkeek dan naar de examens. En nu moet ik het dus wel gaan flikken, ik moet knallen. En de concentratie is nergens. Ik ga op zoek naar chocolade, peuken en alcohol, want ik heb het even niet meer
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgaven niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
gewoon niet doen dan #**********tipsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgaven niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
msacrasquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
Ik durf de volgende oefenopgave niet te bekijken, bang dat ik het niet snap #wiskundestruggles
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gewoon niet doen dan #**********tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |