quote:
Ghehe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
Ben er ook weer
[..]Ik moet altijd lachen om surinamers
Drie uur reizen, heb ik geen zin in. Ik vond Amsterdam al ver toen.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie uur reizen, heb ik geen zin in. Ik vond Amsterdam al ver toen.
Ik moest eigenlijk van 4 tot 8 maar toen kwam er opeens vracht dus toen moest ik blijvenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan krijg je eten, bij ons i elk geval, ik had nu 15 minuten
Klopt veel Surinamers wel jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ghehe.Wel erg vriendelijke mensen.
Ja, kut, maar ik heb geen zin in long distance. En alles buiten een straal van 20km rond Leiden is dat imo.quote:
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kut, maar ik heb geen zin in long distance. En alles buiten een straal van 20km rond Leiden is dat imo.
ow bij ons krijg ik eten als ik voor half 5 begin en na 7 uur klaar benquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk van 4 tot 8 maar toen kwam er opeens vracht dus toen moest ik blijvenEn ik kreeg geen pauze
Eten krijg je bij ons als je voor twee uur begint en na zeven uur klaar bent.
wow, dan zou iedereen bij ons eten krijgen die in de avond moet. Want vulploeg van de avond begint om 5 uur en is pas tien uur klaar ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow bij ons krijg ik eten als ik voor half 5 begin en na 7 uur klaar ben
ja waarschijnlijk zijn er andere tijden omdat jouw zaak een frenchsizer isquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wow, dan zou iedereen bij ons eten krijgen die in de avond moet. Want vulploeg van de avond begint om 5 uur en is pas tien uur klaar ofzo
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt veel Surinamers wel ja
Ik ken een reuze Surinamer en die is fking droog
Ohja inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk zijn er andere tijden omdat jouw zaak een frenchsizer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |