Blijkbaar moet je het goed voorbereiden. Terwijl de helft van de nummers klinkt alsof ze het de avond van tevoren in een dronken bui bedacht hebben.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je het goed voorbereiden. Terwijl de helft van de nummers klinkt alsof ze het de avond van tevoren in een dronken bui bedacht hebben.
Volgend jaar een topact en daarna hij dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij verwacht dat er volgend jaar weer een topact namens Nederland gaat.
quote:
quote:
Youssef en Kamal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah nee geen Jan Smit. Doe dan iets leuks, Kraantje Pappie ofzo
Met zijn vuurwerkgitaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik schakel ook maar even in.
Deze springende langharige Albaniers zijn wel leuk.
De leven in je songtitel hebbenquote:
Ja en zaterdag ook weerquote:
Oh wacht... da's waar, werd me gisteren uitgelegd... dit zijn de 'halve finales'quote:
Ik moet dan de hele dag werken tot 23 uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zit ik er ECHT klaar voor. Chips en zo erbij
Ah dat is balen. Ben je nog wel terug voor de puntentelling, wat EIGENLIJK het leukst is van de hele avond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet dan de hele dag werken tot 23 uur![]()
Ja, soort van Europacup...maar dan voor hommels eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht... da's waar, werd me gisteren uitgelegd... dit zijn de 'halve finales'
Oh hoe laat gaat dat zijn dan? Want moet ook weer 3 kwartier reizen naar huis, maar anders kijk ik daar wel even.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is balen. Ben je nog wel terug voor de puntentelling, wat EIGENLIJK het leukst is van de hele avond.
Wat ik me van vorige jaren herinner is dat meestal zo rond half 12-12 uur dat de winnaar bekend wordt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hoe laat gaat dat zijn dan? Want moet ook weer 3 kwartier reizen naar huis, maar anders kijk ik daar wel even.
In de Europacup zijn ook minstens de helft van de spelers van een andere nationaliteit dan de club waarvoor ze uitkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
En zingen ze ook echt allemaal in hun eigen taal?
Lijkt me wel wat... stevige Litouwse funk rock.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Europacup zijn ook minstens de helft van de spelers van een andere nationaliteit dan de club waarvoor ze uitkomen.
Okee, dan ga ik me gewoon naar huis haastenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik me van vorige jaren herinner is dat meestal zo rond half 12-12 uur dat de winnaar bekend wordt?
Wat is funk-rock? Klinkt wel geinig eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat... stevige Litouwse funk rock.
Red Hot Chili Peppers is funk rock geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is funk-rock? Klinkt wel geinig eigenlijk.
tetten or gtfo!quote:
RHCP is dan weer geweldig. Ben dan dus een funk rock fanquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers is funk rock geloof ik.
tetten?quote:
En toch kijk je elke dag DWDD.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Ik vond één avond met tyfusherrie deze week wel genoeg.
Ja, "Give It Away" schijnt zo ongeveer het funk rock genre te definiëren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
RHCP is dan weer geweldig. Ben dan dus een funk rock fan
Een keer live gezien. Staat in mijn top 5, en dat zegt heel wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, "Give It Away" schijnt zo ongeveer het funk rock genre te definiëren.
Vette bas... Flea is de man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een keer live gezien. Staat in mijn top 5, en dat zegt heel wat.
ok ok geen tetten meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik man. Dan blijf ik wel weer weg als dat de voorwaarde is.
Is vanavond geen winnaar...slechts verliezers.quote:
Ah, dat moet ook gebeuren. Mijn laptop liep halverwege vast dus ik heb ook de helft gemist.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
nooit meer
tetten voor niemand, bedank Karina maar
Niks gemist.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dat moet ook gebeuren. Mijn laptop liep halverwege vast dus ik heb ook de helft gemist.
Ik kan niks meer goed doen he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
nooit meer
Alleen die Beckham praatjes geloof ik, maar dat interesseert me toch niet.quote:
Jawel...maar dat gaat dus juist niet gebeurenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel...maar dat gaat dus juist niet gebeuren
Trust me, DAAR zit niemand op te wachten, een oude vrouw die haar tieten laat zien, dat is gewoon sneu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel...maar dat gaat dus juist niet gebeuren
Wist Patricia Paay dat ook maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Trust me, DAAR zit niemand op te wachten, een oude vrouw die haar tieten laat zien, dat is gewoon sneu.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
nooit meer
Daar denkt Paay anders over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Trust me, DAAR zit niemand op te wachten, een oude vrouw die haar tieten laat zien, dat is gewoon sneu.
Doelde ook meer op jij die Uccie over gaat halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat fijn dat Njosnavelin en ik onze tetten niet hoeven te laten zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doelde ook meer op jij die Uccie over gaat halen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat fijn dat Njosnavelin en ik onze tetten niet hoeven te laten zien.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat VS eerst minstens halverwege de 30 was. Maar ik leer snel bijquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat hij 32 was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat VS eerst minstens halverwege de 30 was. Maar ik leer snel bij
Komt door je UI.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zo'n overschatting van mijn leeftijd, lijk ik zo oud?
Blijkbaar. Ik wist het al wel, weet niet waardoor eigenlijk. Je bent zeker nogal wijs voor je leeftijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zo'n overschatting van mijn leeftijd, lijk ik zo oud?
Dat is gewoon patriottisme.quote:
Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik wist het al wel, weet niet waardoor eigenlijk. Je bent zeker nogal wijs voor je leeftijd
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar doordat hij met Bieberfoto's liep te strooien had ik beter moeten weten
Haha ja inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoort Roemenië daarbij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle Oost Europese landen zijn door
En hopelijk Griekenland.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle Oost Europese landen zijn door
Nu voel ik me schuldig, ze mag toch wel door van mequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat dikke jarige meisje hoeft niet door van mij.
Haha dat zijn ook de leukste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
GOed dat ze het nog even laten zien ik wist alleen nog wat Griekenland en Roemenie washelft alweer vergeten.
25 zitten er toch in de finale?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Poeh het zijn er best veel, wordt een lange zit zaterdag.
Net zoveel als in de beide halve finales geloof ik.quote:
Ja zelfde hier. Maar morgen weer vroeg op, dus ik kruip toch maar onder de wol.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef OProg het volgende:
Slaapze. Ik moet eigenlijk ook slapen maar niet echt moe.
Half 7 er weer uit. Dus zou verstandig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja zelfde hier. Maar morgen weer vroeg op, dus ik kruip toch maar onder de wol.
Slaap lekker hehe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sparta met een erg sterke wedstrijd in de playoffs![]()
Ik kan ook rustig gaan slapen.
Proost VS
Ah, het typische kantoorgenot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:45 schreef OProg het volgende:
De koffie hier smaakt alsof het al 2 weken staat en nu weer warm is gemaakt.
Zo'n gare grafautomaat.quote:
Hm die echte dure bonenapparaten zijn wel chill inderdaad, echter niet veelvoudig aanwezig. Wij hebben er ook maar 1.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo'n gare grafautomaat.
En in ons hoofdkantoor hebben ze wel goede koffie. Alleen ik zit door project met onder andere een zooi externen ernaast.En om nou telkens heen en weer te rennen.
Zolang de koffie maar van bonen gemaakt is...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm die echte dure bonenapparaten zijn wel chill inderdaad, echter niet veelvoudig aanwezig. Wij hebben er ook maar 1.
Ja maar veelal een extract.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zolang de koffie maar van bonen gemaakt is...
Danwel aangelengd met eiwitten voor zon vaag crema laagje...quote:
Ja ach, het is gratis dus boeiend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Danwel aangelengd met eiwitten voor zon vaag crema laagje...
Meuk.
26.quote:
Dat is de Nederlandse instelling inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, het is gratis dus boeiend.
Zeg ik ben zo weer pleite he? Als we zo gaan beginnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
26.
En ik zie dat Corrie deze SC ook weer kan vinden? Was even bang dat er wat aan dr ogen mankeerde.
Wat een liefde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ben zo weer pleite he? Als we zo gaan beginnen
Dutch Pride World Wide.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is de Nederlandse instelling inderdaad.
Mannen hebben ook tetten, of in ieder geval tepels.quote:
Dat zijn tetjes, al heb je wel mannen met tetten. En mannen met gevoelige tepels.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mannen hebben ook tetten, of in ieder geval tepels.
Kippenborstjes.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn tetjes, al heb je wel mannen met tetten. En mannen met gevoelige tepels.
Bittey!quote:
Nomnom. Ik eet ook pasta vanavond, ravioli met courgette en paprikaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef OProg het volgende:
Ik ga maar gewoon pasta eten met bolognesesaus en heel veel geraspte kaas.
Guido Jakobsen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:35 schreef De_Guidance het volgende:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.
Dat maakt het per definitie al niet smakelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was wel lekker hoor al zat er geen vlees in.
Onzin man. In patat zit ook geen vlees.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt het per definitie al niet smakelijk.
In de frikandellen wel die erbij zaten, bovendien hebben die een inspirerende vorm.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin man. In patat zit ook geen vlees.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de frikandellen wel die erbij zaten, bovendien hebben die een inspirerende vorm.
Ach het oog wil ook wat, als je een bord Haggis krijgt dan ga je ook over je nek hoe het eruit ziet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kijk niet naar de vorm bij eten. En een kaassouffle is ook lekker, zit ook geen vlees in
Ja ok sommige dingen zien er heel vies uit maar smaken wel goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het oog wil ook wat, als je een bord Haggis krijgt dan ga je ook over je nek hoe het eruit ziet.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
22:30 RTL4, Het beste van Dit Was Het Nieuws.
Blauwe ketchup?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok sommige dingen zien er heel vies uit maar smaken wel goed.
Tijdje terug had je blauwe ketchup, smaak was precies hetzelfde, maar heb ik weggegooid, kreeg het niet weg
Leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
22:30 RTL4, Het beste van Dit Was Het Nieuws.
Ja lijkt me ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer waarom dat was, tijdelijk actie. Echt vies.
Ja, smurfenkwakje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het smaakte hetzelfde, dikke mindfuck dat.
Ziet eruit alsof er een blik verf over de pasta is geflikkerd.quote:
Briljant toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof er een blik verf over de pasta is geflikkerd.
En toen had je er eentje die naar vis stonk en was het over?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dat is uit 2003 zie ik, toen viel VS nog op meisjes, dus dat is al een eeuwigheid terug.
Derhalve niet lekker, het is gewoon bewezen dat een combinatie van oog/neus/mond voor de smaak zorgt, niet enkel wat je proeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Briljant toch.
Het heeft niet eens de kleur van eten.
Nee toen kwam ik in contact met een zoon van Roemeense immigranten die net een maand in Nederland waren ofzo, en die jongen vond ik wel leuk, en toen was VS ineens gay.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
[..]
En toen had je er eentje die naar vis stonk en was het over?
Maar toch tamelijk briljant om zo een kleur eten te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Derhalve niet lekker, het is gewoon bewezen dat een combinatie van oog/neus/mond voor de smaak zorgt, niet enkel wat je proeft.
Niet de BI tussenweg nog genomen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee toen kwam ik in contact met een zoon van Roemeense immigranten die net een maand in Nederland waren ofzo, en die jongen vond ik wel leuk, en toen was VS ineens gay.
Neuh, hoewel er af en toe wel dames zijn die ik leuk vind, nog steeds hoor.quote:
Oh ik wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit op een vrouw zou vallen.
Omdat je altijd al wel weet dat je rare gevoelens/gedachten hebt, maar op een gegeven moment gewoon toegeeft aan je emoties/lust en gewoonweg gaat proberen, en als 't dan bevalt laat je de illusie wat je had maar voor wat 't is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
Nee, ik ook niet eigenlijk.
Daarom vind ik zo een complete omschakeling best wel bijzonder.
Ik kan me wel voorstellen dat het gebeurt hoor, maar niet bij mezelf. Nog nooit gehad dat ik dacht: nou dat is een lekker wijf, op die manier dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik wel.
Zou best met een leuke dame wat kunnen beginnen denk ik hoor, ook al vind ik mezelf gewoon homo. Ze zal zich alleen over mijn belabberde sekservaring met dames moeten heenzetten.
Ja, dat zal het wel zijn. Dat je altijd wel weet dat er signalen zijn dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat je altijd al wel weet dat je rare gevoelens/gedachten hebt, maar op een gegeven moment gewoon toegeeft aan je emoties/lust en gewoonweg gaat proberen, en als 't dan bevalt laat je de illusie wat je had maar voor wat 't is.
Dat is de omschakeling.
Zou het altijd zo werken? Dat je het weet. Ik zeg nou wel dat ik het me bij mezelf niet kan voorstellen, maar je weet het maar nooit, liefde is een gek ding, of verliefdheid, hoeft niet per se meteen "liefde" te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Dat je altijd wel weet dat er signalen zijn dan.
quote:Peter Jan Rens wil succes met kontfluitje
van onze redactie
AMSTERDAM - Peter Jan Rens hoopt dat een optreden met een kontfluitje zijn internationale doorbraak betekent...
Peter Jan is van plan om samen met Johan Vlemmix op te treden in het Duitse talentenprogramma Das Supertalent. De twee mannen willen de jury en presentatrice Sylvie van der Vaart wegblazen met hun kontfluitjes.
"Peter Jan wil met me meedoen. Hij hoopt dat dit zijn internationale doorbraak wordt. Hij ziet het helemaal zitten", vertelt Johan aan De Telegraaf. "Hij is gisteren al bij mij geweest. We spreken volgende week nog een keer af. Volgens Virgina, zijn vriendin, is Peter Jan een natuurtalent."
Johan vertelde dinsdag al dat hij door de makers van Das Supertalent is benaderd voor een kontfluit-optreden in de show. De Oranjefanaat is nog op zoek naar mensen die in zijn orkest willen komen 'fluiten'. "De aanmeldingen vallen een beetje tegen. Ik hoop dat ik in totaal twintig mensen vind."
Het optreden in Das Supertalent vindt over ongeveer drie weken plaats.
De broer van een vriend van me kwam na de veertig pas uit de kast. Twee kinderen verder terwijl zijn vader het zelfs nog aan hem vroeg de avond voor zijn huwelijk of hij het echt zeker wist. Jawel, 100% want hij hield van haar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het altijd zo werken? Dat je het weet. Ik zeg nou wel dat ik het me bij mezelf niet kan voorstellen, maar je weet het maar nooit, liefde is een gek ding, of verliefdheid, hoeft niet per se meteen "liefde" te zijn.
Nee begint bij lust natuurlijk, dat je bij gym je meer loopt te loeren naar boxers van anderen dan dat je stiekem probeert binnen te kijken bij de dames, dat idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het altijd zo werken? Dat je het weet. Ik zeg nou wel dat ik het me bij mezelf niet kan voorstellen, maar je weet het maar nooit, liefde is een gek ding, of verliefdheid, hoeft niet per se meteen "liefde" te zijn.
Is er nou echt geen gesticht dat die man wil hebben?quote:
Ja OK dat ik opeens ga gluren naar tieten in plaats van spieren en de restquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee begint bij lust natuurlijk, dat je bij gym je meer loopt te loeren naar boxers van anderen dan dat je stiekem probeert binnen te kijken bij de dames, dat idee.
Gebeurt heel vaak juist rond die leeftijd want mid life en alles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
De broer van een vriend van me kwam na de veertig pas uit de kast. Twee kinderen verder terwijl zijn vader het zelfs nog aan hem vroeg de avond voor zijn huwelijk of hij het echt zeker wist. Jawel, 100% want hij hield van haar.
Toch mis gegaan uiteraard en uit de kast gekomen en achteraf zegt hij dat hij het altijd al heeft geweten. Dus ik kan me niet voorstellen dat het ineens uit het niks komt want dat ik nooit zo als ik het zo hoor.
Ja precies, verliefd ben je niet meteen natuurlijk, als ik een leuke gozer zie dan zie je eerst z'n uiterlijk natuurlijk, en denk je "niet verkeerd". Zou nogal raar zijn als je denkt "AAH PRINS OP 'T WITTE PAARD ZO LIEF!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat ik opeens ga gluren naar tieten in plaats van spieren en de rest
Laat maar los lopen, wij moeten ook af en toe lachen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Is er nou echt geen gesticht dat die man wil hebben?
Dat klopt. Maar dan zijn er altijd al signalen geweest en zelf weet je het dan dondergoed denk ik als je eerlijk bent tegen jezelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebeurt heel vaak juist rond die leeftijd want mid life en alles.
Heb er genoeg gezien die er diep door in de geestelijke problemen kwamen.
Dat accepteren is vaak voor de persoon zelf moeilijker dan voor de omgeving.
Verdringen en denken: onzin ik verbeeld me maar iets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan zijn er altijd al signalen geweest en zelf weet je het dan dondergoed denk ik als je eerlijk bent tegen jezelf.
Nee dat is maar zelden dat je iemand voor het eerst ziet en denkt: oh liefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, verliefd ben je niet meteen natuurlijk, als ik een leuke gozer zie dan zie je eerst z'n uiterlijk natuurlijk, en denk je "niet verkeerd". Zou nogal raar zijn als je denkt "AAH PRINS OP 'T WITTE PAARD ZO LIEF!"
Dat merk je pas in een gesprek, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is maar zelden dat je iemand voor het eerst ziet en denkt: oh lief
Mjah, ik weet natuurlijk ook niet hoe het is maar wel jezelf wij maken dat het idd niet zo is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Verdringen en denken: onzin ik verbeeld me maar iets?
Mjah, ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dat ineens hebt zonder dat er ooit echt signalen zijn geweest.quote:Toch denk ik dat het misschien best opeens kan komen dat je verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht. Maar goed, geen ervaring mee verder dus ik kan met mis hebben.
Geen idee, misschien past iemand zo goed bij je dat het niet meer uitmaakt of het een man of een vrouw is? Zoiets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef OProg het volgende:
Mjah, ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dat ineens hebt zonder dat er ooit echt signalen zijn geweest.
Tijdsgeest speelt ook mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah, ik weet natuurlijk ook niet hoe het is maar wel jezelf wij maken dat het idd niet zo is.
Die broer dacht dat het wel over zou gaan als hij zou trouwen want hij hield immers van haar.
[..]
Mjah, ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dat ineens hebt zonder dat er ooit echt signalen zijn geweest.
Ja ik kijk totaal niet verlekkerd naar vrouwen, maar was wel verliefd op een, nadat ik jaren enkel wat met mannen had.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, misschien past iemand zo goed bij je dat het niet meer uitmaakt of het een man of een vrouw is? Zoiets.
Klopt. En in dit geval het christelijk geloof dat sterk aanwezig was.quote:
Mjah. Iemand kan zo goed bij je passen, dan kan ik me niet voorstellen dat als je hetero bent er ineens uit het niks een gevoel van seksuele opwinding is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, misschien past iemand zo goed bij je dat het niet meer uitmaakt of het een man of een vrouw is? Zoiets.
Oh dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef OProg het volgende:
[..]
ik denk dat je het altijd diep in je hart gewoon weet.
Mjah lastig inderdaad. Wat ik al zei: ik kan me er zelf niets bij voorstellen, maar wat VS zegt hij werd verliefd op een vrouw terwijl hij daarvoor met mannen "was".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Iemand kan zo goed bij je passen, dan kan ik me niet voorstellen dat als je hetero bent er ineens uit het niks een gevoel van seksuele opwinding is.
Zappen dan!quote:
Ja, maar VS zegt ook (corrigeer me maar als het niet zo is VSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah lastig inderdaad. Wat ik al zei: ik kan me er zelf niets bij voorstellen, maar wat VS zegt hij werd verliefd op een vrouw terwijl hij daarvoor met mannen "was".
Daar heb je gelijk in, dat eerste. Ik heb het ook nooit gehad, kan het me ook niet voorstellen, maar het is niet zo dat ik het 100% uitsluit al klinkt dat wat tegenstrijdig misschien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar VS zegt ook (corrigeer me maar als het niet zo is VS) dat hij niet gelooft in 100% hetero of homo. Dus dan zijn er nog iets van die gevoelens bij hem aanwezig.
Niet dat ik wil zeggen dat ik de grote super macho man ben ofzo, maar ik heb die gevoelens nog nooit gehad, dus die zouden dan wel ineens echt uit het niks moeten komen en dat is bij VS niet zo.
Ik sluit niks meer uit tegenwoordig. Dat is wel een stukje levenservaring, dat je mensen altijd ineens om kunnen slaan. Niet alleen op dit gebied maar bij bijvoorbeeld geloof voor mensen van wie je het echt niet verwacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat eerste. Ik heb het ook nooit gehad, kan het me ook niet voorstellen, maar het is niet zo dat ik het 100% uitsluit al klinkt dat wat tegenstrijdig misschien.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ja, als je maar gelukkig bent, enige dat telt.
Oh nee, die moeten vooral blijven, anders word ik gek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat inderdaad.
Weg met het cynisme en negativiteit.
Nou ja als dat je gelukkig maaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, die moeten vooral blijven, anders word ik gek.
Ik kom mijn dagen altijd het liefst al klagend en zeikend en scheldend door.
Drink zequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Ik ga eens lekker naar beneden om een biertje te gaan halen!
Tot later.
Enjoy.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Ik ga eens lekker naar beneden om een biertje te gaan halen!
Tot later.
Oh ik wel, ik heb een bloedhekel aan mensen die altijd vrolijk zijn. Geen idee waarom eigenlijk, maar het irriteert me gewoon. De leukste cliënten vind ik dan ook de zure zeikerds. Gewoon lekker tegen elkaar aandrammen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als dat je gelukkig maaktIk klaag ook wat af hoor. Maar of ik daar nou gelukkiger van word?
Oh maar dat ben ik met je eens, altijd vrolijk zijn is niet normaal. Even zeiken is lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik heb een bloedhekel aan mensen die altijd vrolijk zijn. Geen idee waarom eigenlijk, maar het irriteert me gewoon. De leukste cliënten vind ik dan ook de zure zeikerds. Gewoon lekker tegen elkaar aandrammen.
Omdat dat niet kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik heb een bloedhekel aan mensen die altijd vrolijk zijn. Geen idee waarom eigenlijk, maar het irriteert me gewoon.
Ja precies, en als ik mijn "off-day" heb dan merken ze het wel, collega's weten zo onderhand wel dat ze me dan gewoon met rust moeten laten, of anders een uitbrander krijgen.quote:
Ja precies, had vandaag ook zo'n dag, en reageerde wat laconiek op opmerkingen van een collega, waarop ik terug kreeg "volgens mij begrijp je me niet helemaal", naja dan moet ik echt tot 10 tellen. Dan ligt het meteen op het puntje van je tong om te zeggen dat je 't wel snapt, maar 't je geen reet interesseert en ze kunnen opbokken met hun gezeik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Hehe ja dat herken ik wel. Ik kan echt super sjaggerijnig zijn en dat is dan wel te merken ook.
Ik word juist heel stil en zit dan zowat te janken van kwaadheid en sjaggerijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, had vandaag ook zo'n dag, en reageerde wat laconiek op opmerkingen van een collega, waarop ik terug kreeg "volgens mij begrijp je me niet helemaal", naja dan moet ik echt tot 10 tellen.
Oh heel stil heb ik ook, maar dat is meer omdat ik dan een enorm kort lontje heb en ik gewoon situaties ga lopen vermijden waarin discussies kunnen ontstaan omdat ik dan gewoon door 't lint ga.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word juist heel stil en zit dan zowat te janken van kwaadheid en sjaggerijn
Ja zoiets is het ook wel, ik word niet snel kwaad maar als ik in de stemming ben, berg je dan maar, dan ontplof ik, storm na de stilte idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh heel stil heb ik ook, maar dat is meer omdat ik dan een enorm kort lontje heb en ik gewoon situaties ga lopen vermijden waarin discussies kunnen ontstaan omdat ik dan gewoon door 't lint ga.
Beetje zo'n Anger Management achtig iets.
Ja precies, en dat kunnen dan de kleinste dingen zijn. Gewoon iemand die vriendelijk vraagt of je even wat voor hem/haar kan printen ofzo kan al aanleiding zijn, mits ik enorm chagrijnig ben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets is het ook wel, ik word niet snel kwaad maar als ik in de stemming ben, berg je dan maar, dan ontplof ik, storm na de stilte idee.
Waar ik dan vooral niet tegen kan zijn mensen die iets niet begrijpen of iets te langzaam doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, en dat kunnen dan de kleinste dingen zijn. Gewoon iemand die vriendelijk vraagt of je even wat voor hem/haar kan printen ofzo kan al aanleiding zijn, mits ik enorm chagrijnig ben.
Ja ik heb die buien ook niet veel, maar goed af en toe heb je zo'n dag dat alle opgekropte frustratie even tot ontploffing komt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik dan vooral niet tegen kan zijn mensen die iets niet begrijpen of iets te langzaam doen![]()
Maar verder ben ik heel aardig hoor
Vroeger had ik nog iemand om het even op af te reageren, de arme ziel bedenk ik nu achterafquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik heb die buien ook niet veel, maar goed af en toe heb je zo'n dag dat alle opgekropte frustratie even tot ontploffing komt.
Ah ik reageer het vaak af op andere dingen, laatste keer gewoon een bijl gepakt en een oud tuinmeubel van hout naar de tering gehakt in 100 stukjes, moest toch weg dus dan maar zo. Helpt echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog iemand om het even op af te reageren, de arme ziel bedenk ik nu achteraf
Ik ga meestal opruimen en stofzuigen, dat soort dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik reageer het vaak af op andere dingen, laatste keer gewoon een bijl gepakt en een oud tuinmeubel van hout naar de tering gehakt in 100 stukjes, moest toch weg dus dan maar zo. Helpt echt.
Oh daar heb ik ook geen last van nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga meestal opruimen en stofzuigen, dat soort dingenGelukkig niet mezelf helemaal volvreten.
Als het om iets op het werk was dan is het bij mij ook zo weer weg, maar als ik me druk maak om iets anders, dan blijft het wel eventjes hangen. Roken helpt dan prima jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook geen last van nee.
Gewoon lekker languit zitten, sigaretje, biertje, muziekje erbij, verstand op 0, en denken over waarom je je eigenlijk zo druk maakt, en binnen een half uurtje is alle stress weer weg.
Ja ik ga dan gewoon blokje om, vanmiddag even op een bankje gezeten in het park, sigaretje opsteken, kijken naar het water. Heerlijk, voelde alsof ik 3 uur geslapen had qua gemoedsrust.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het om iets op het werk was dan is het bij mij ook zo weer weg, maar als ik me druk maak om iets anders, dan blijft het wel eventjes hangen. Roken helpt dan prima ja
Sydneyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik ga dan gewoon blokje om, vanmiddag even op een bankje gezeten in het park, sigaretje opsteken, kijken naar het water. Heerlijk, voelde alsof ik 3 uur geslapen had qua gemoedsrust.
Deed ik in Sydney ook, gewoon lekker het park in even, helpt enorm na hele dagen kantoorgezeik op elkaars lippen.
Ja zeer mooie stad, perfecte combi tussen Europees en Amerikaans.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Sydneydaar zou ik nou ook weleens naartoe willen.
En verder: ik maak me altijd druk om van alles en trek me snel dingen persoonlijk aan en dan zit ik meteen weer in de put. Niet zozeer op het werk, daar erger ik me meer aan sukkels.
Ik knijp m'n billen bij elkaar bij het hebben van een goede baan als jongere tegenwoordig, moet er niet aan denken dat op het spel te zetten. Dus ik accepteer gewoon al dat gezeik wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ach misschien denken ze van mij ook wel: wat een sukkel en is de ergernis wederzijds.
Of is het tijd voor iets anders, maar ja, wat?
Op mijn leeftijd is het al helemaal ondoenlijk iets anders te vinden, zeker als je geen goede opleiding hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik knijp m'n billen bij elkaar bij het hebben van een goede baan als jongere tegenwoordig, moet er niet aan denken dat op het spel te zetten. Dus ik accepteer gewoon al dat gezeik wel.
Ja beste is rond de 30 en 40.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is het al helemaal ondoenlijk iets anders te vinden, zeker als je geen goede opleiding hebt.
En ik ben er nog niet, dus ach gedeelde smart.quote:
Ach ja, anders wordt het weer zo een geklaag hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik ben er nog niet, dus ach gedeelde smart.
Zijn we goed in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, anders wordt het weer zo een geklaag he
Oh we gaan zoooooo een keer een terrasje pakken samen.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh we gaan zoooooo een keer een terrasje pakken samen.
Moet helemaal goed komen, volgende maand ofzo een keer, als het weer wat beter is.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh we gaan zoooooo een keer een terrasje pakken samen.
Is goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet helemaal goed komen, volgende maand ofzo een keer, als het weer wat beter is.
Oke niet klagen achteraf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |