Blijkbaar moet je het goed voorbereiden. Terwijl de helft van de nummers klinkt alsof ze het de avond van tevoren in een dronken bui bedacht hebben.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je het goed voorbereiden. Terwijl de helft van de nummers klinkt alsof ze het de avond van tevoren in een dronken bui bedacht hebben.
Volgend jaar een topact en daarna hij dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij verwacht dat er volgend jaar weer een topact namens Nederland gaat.
quote:
quote:
Youssef en Kamal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah nee geen Jan Smit. Doe dan iets leuks, Kraantje Pappie ofzo
Met zijn vuurwerkgitaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik schakel ook maar even in.
Deze springende langharige Albaniers zijn wel leuk.
De leven in je songtitel hebbenquote:
Ja en zaterdag ook weerquote:
Oh wacht... da's waar, werd me gisteren uitgelegd... dit zijn de 'halve finales'quote:
Ik moet dan de hele dag werken tot 23 uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zit ik er ECHT klaar voor. Chips en zo erbij
Ah dat is balen. Ben je nog wel terug voor de puntentelling, wat EIGENLIJK het leukst is van de hele avond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moet dan de hele dag werken tot 23 uur![]()
Ja, soort van Europacup...maar dan voor hommels eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht... da's waar, werd me gisteren uitgelegd... dit zijn de 'halve finales'
Oh hoe laat gaat dat zijn dan? Want moet ook weer 3 kwartier reizen naar huis, maar anders kijk ik daar wel even.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is balen. Ben je nog wel terug voor de puntentelling, wat EIGENLIJK het leukst is van de hele avond.
Wat ik me van vorige jaren herinner is dat meestal zo rond half 12-12 uur dat de winnaar bekend wordt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hoe laat gaat dat zijn dan? Want moet ook weer 3 kwartier reizen naar huis, maar anders kijk ik daar wel even.
In de Europacup zijn ook minstens de helft van de spelers van een andere nationaliteit dan de club waarvoor ze uitkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
En zingen ze ook echt allemaal in hun eigen taal?
Lijkt me wel wat... stevige Litouwse funk rock.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Europacup zijn ook minstens de helft van de spelers van een andere nationaliteit dan de club waarvoor ze uitkomen.
Okee, dan ga ik me gewoon naar huis haastenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik me van vorige jaren herinner is dat meestal zo rond half 12-12 uur dat de winnaar bekend wordt?
Wat is funk-rock? Klinkt wel geinig eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat... stevige Litouwse funk rock.
Red Hot Chili Peppers is funk rock geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is funk-rock? Klinkt wel geinig eigenlijk.
tetten or gtfo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |