Ik eerst ook even.quote:
sowiesoquote:
Gooi 'm maar vast dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hierna een goed nummer komt gooi ik mijn laptop uit het raam.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef wizarddragon het volgende:
Geld van toeslagen.nl wordt niet goed besteed zo te zien.
quote:
Troll.quote:
En waarschijnlijk op onze lege potjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Heerlijk, dat Oostblokgetrommel.
En Di Luca wint. Hij wint!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hierna een goed nummer komt gooi ik mijn laptop uit het raam.
Dit meen je niet.... tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is modern, vlot, sexy, dubstep. Dit nummer heeft áálles om Eurovisie 2013 te winnen.
Bulgarije? Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is modern, vlot, sexy, dubstep. Dit nummer heeft áálles om Eurovisie 2013 te winnen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof hij een gans aan het pijpen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
dit, maar ik wacht eigenlijk nog op een lichtgetint meisjequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dit wel echt vet
Daarnaast, chicks met donker haarbeter dan blond
Dupstep, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |