abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126604356
David Hasselhoff op de drums
pi_126604357
Die stem van dat wijf is echt tergend...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_126604359
klinkt nasaal _O-
Ze smelten de kazen!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:14 #204
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_126604361
Ritme is best leuk, maar die zang :X
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:15 #205
202348 Susi
Temple of Love
pi_126604366
Ze heeft nog steeds zo'n rare mond als vorige keer
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:18 #206
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126604370
Bazenlied _O_
pi_126604374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:

[..]

ik hou niet van mannen met kort haar :P
ik las kont... :')
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:22 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126604376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, dat zie je toch?
Nostradamus hier he.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:22 #209
123170 alors
zlata1234
pi_126604378
:') :') :') :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_126604380
Auw mijn oren...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:23 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_126604381
De eerste ronde was veel beter... en zelfs dat was slecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:23 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_126604382
Hadden ze niks beters?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:23 #213
15600 BB-King
Long live the King!
pi_126604385
Klinkt vals. :o
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:24 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126604388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef StephanL het volgende:
Lekkere tieten.
Daar is ook alles mee gezegd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:27 #215
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_126604393
OMG OMG OMG OMG OMG OMG Dit is wel een heel slechte halve finale tot nu toe
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_126604395
Het lijkt wel of ze in het Chinees zingt
  ESF Reporter donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:33 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_126604401
Het lijkt alsof hij een gans aan het pijpen is.
pi_126604402
:')
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:34 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_126604405
He jongere versies van de RUssische oma's!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_126604409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Cubewood. het volgende:
Hehe BBC commentator "you are going to be wondering what you are looking at, but don't worry, so are we".
*) _O-
pi_126604411
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Cubewood. het volgende:
Hehe BBC commentator "you are going to be wondering what you are looking at, but don't worry, so are we".
_O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:37 #222
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126604413
:D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:38 #223
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126604414
Jezus dit is toch gewoon de vrouwelijke versie van Edward Cullum
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:38 #224
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126604415
ik vind haar echt leuk :@
en ik houd ook van champignons :9
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † donderdag 16 mei 2013 @ 21:36:39 #225
43556 miss_dynastie
pi_126604416
Alleen champignons, ik ben voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')