oh, ik vind m leuk.quote:
Komt dat ff goed uit, dat van mij is nog langer namelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen met kort haar
Nou ja, hij vroeg het wel aan Jan Smit he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien ken je die band wel?" Serieus Daniel
Ben ik toch niet alleenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen met kort haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |