Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Morendo het volgende:
Björn Vleminckx, dan kan Pellé een linie zakken en Immers op de bank. Win-win.
Hij is een trolljoodquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?
Nope. Charlton Vicento halen voor de vluegels, die heeft tenminste pit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef jakees het volgende:
[..]
Was jij nou ook diegene die Waterman beter vond dan Mulder?
Gast, het is een buitenspeler. Je man voorbij gaan en een voorzet geven is zijn enige taak bijna.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Schaken is idd redelijk beperkt, het enige wat ie kan is op snelheid buitenom en voorgeven. Daar moet ik bij zeggen dat dat nog verrassend vaak lukt (zeker als je de voorzetten van Boetius bekijkt, die zijn bijna altijd drama).
En qua persoonlijkheid en mentaliteit is Rubinho gewoon een baas
Dat hebben we de laatste 2 weken wel gemist, aardige kansen die hij had.. Vind Schaken overigens wel minder dwingend na zijn opmerking dat alle ballen bij de 2e paal moeten komen, sindsdien speelt hij voor m'n gevoel toch minderquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, het is een buitenspeler. Je man voorbij gaan en een voorzet geven is zijn enige taak bijna.
En daarnaast kan hij meer dan dat want hij is ook nog eens balvast, kan scoren en vaak aanspeelbaar.
Maarja zoals je zelf vaak zegt, spelers van een bepaald niveau halen zit er voorlopig gewoon niet in dus hier moeten we het mee doen. In de Eredivisie zijn er niet eens veel spelers die het beter zouden doen op zijn positie. Ik vind het niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Caland het volgende:
Probleem is dat bij Schaken iedere mongool ziet wat hij gaat doen. In de eredivisie lukt het dan ook vaak nog, tsja.
Ook al heeft Boetius genoeg mindere wedstrijden gehad, daar kom je wel voor naar het stadion. Onvoorspelbaar, goed overzicht, prima techniek. Allemaal dingen die ik mis bij Schaken.
Bij Coen Moulijn wist iedereen dat ook. Robben idem dito. Die zijn natuurlijk veel beter maar zijn acties zijn functioneel. Tuurlijk geniet je als supporter en liefhebber meer van Boëtius maar ik vind Schaken belangrijker voor Feyenoord geweest dit seizoen. Dit verwijt ik Boëtius niet overigens das logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Caland het volgende:
Probleem is dat bij Schaken iedere mongool ziet wat hij gaat doen. In de eredivisie lukt het dan ook vaak nog, tsja.
Ook al heeft Boetius genoeg mindere wedstrijden gehad, daar kom je wel voor naar het stadion. Onvoorspelbaar, goed overzicht, prima techniek. Allemaal dingen die ik mis bij Schaken.
Nee, die van Bart Goor welquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Anosmos het volgende:
Is de naam van Stein Huysegems hier al gevallen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Anosmos het volgende:
Is de naam van Stein Huysegems hier al gevallen?
Ja, bijnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Elan het volgende:
Schaken gaat de laatste tijd juist minder naar binnen hij vertraagt het spel met al zijn schijnbewegingen. Toch heeft die 20 assists.
Dus dan is volgens jou Mertens de enige goede buitenspeler? Die die assists overigens ook alleen aflevert tegen VVV en Willem II, maar tegen de grote jongens nergens te bekennen is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Divje het volgende:
Een buitenspeler hoort m.i. 15+ assists af te leveren en zelf ook wat scoren. Dan heb je een goede.
Mertens is een kutkabouter. Ik denk gewoon dat je als buitenspeler wel minimaal 15 assists moet hebben, zeker in de eredivisie. Alleen ben je dan ook afhankelijk van degene die 'm afmaakt. Als Lexie wat meer had gescoord had Schaken de 15 wel aangetiktquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus dan is volgens jou Mertens de enige goede buitenspeler? Die die assists overigens ook alleen aflevert tegen VVV en Willem II, maar tegen de grote jongens nergens te bekennen is.
Schaken is gewoon een goede speler voor Feyenoord en de eredivisie, maar - zoals ik al zei - iets te voorspelbaar in zijn acties. Hij gaat nooit eens binnendoor, je weet van te voren wat ie gaat doen maar de meeste verdedigers zijn niet snel genoeg. Tegen bijvoorbeeld die Aanholt van Vitesse had hij weinig in te brengen vond ik, ondanks dat die gozer al geel had in de 2e minuut.
Overigens, hij is al 31, dus zal op korte termijn wel iets van die snelheid gaan verliezen (hoewel hij volgens mij zichzelf goed verzorgt en voor een 31-jarige is ie behoorlijk rap natuurlijk) en dan moet ik het nog zien of zijn acties nog lukken.
Halen.quote:
Ik vind het wel altijd vermakelijk als hij altijd knetterhard op doel schiet, doet zijn naam eer aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Halen.
Neem ook direct die Kogel over, zit daar toch te verpieteren op de bank.
Edit: alhoewel, 18 gespeeld 4x gescoord. Halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
De salarissen zijn dermate gedaald dat het nog maar 3 ton is en verwacht dat Mokotjo over een jaar voetbalnederlander is dus dat het dus maar om 1 jaar hoger salaris gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef Elan het volgende:
Hoe kan PEC eigenlijk het salaris van zo'n Mokotjo betalen. Die zit toch met een buiten de EU salaris of is dat nu afgelopen omdat het een binnenlandse transfer betreft.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 06:58:28De kans is volgens het AD groot dat er op korte termijn een akkoord wordt bereikt met Stefan de Vrij omtrent zijn contractverlenging. reageer retweet
Als Pelle blijft en hij komt kan je meteen je kampioenstattoo laten zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is maar 1 man die wij absoluut moeten halen kosten wat het kost
[ afbeelding ]
Wel gelijk even een jas bij de H&M erbij halen zodat hij niet weer zo vaak ziek wordt
quote:Bondscoach Cor Pot maakt vandaag zijn 23-koppige selectie bekend voor het EK van Jong Oranje in Israël. Feyenoorders Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Tonny Vilhena en Jordy Clasie zullen in ieder geval in het vliegtuig mogen stappen, verklapt het Algemeen Dagblad deze ochtend alvast. Dat betekent dat Miquel Nelom niet hoeft te rekenen op een uitnodiging van Pot.
Feyenoord draagt dus vijf spelers af voor het jeugd-EK. De Rotterdammers zijn daarmee samen met PSV hofleverancier. Jong Oranje bevindt zich in de lastige poule met Rusland, Duitsland en Spanje. De eerste poulewedstrijd voor Nederland is de kraker tegen Duitsland op 6 juni. De finale wordt op 18 juni afgewerkt
Benieuwd hoeveel er in de basis zullen staan.quote:GK: Zoet/Bizot/Marsman
RV: v Rhijn/Leerdam
LV: Blind/v Aanholt
RCV: de Vrij/vd Hoorn
LCV: Indi/Nuytinck
RCM: Clasie/Fer
LCM: Strootman/Vilhena
CAM: Maher/ v Ginkel
RAM: Wijnaldum/Jozefszoon
LAM: John/Depay
S: de Jong/Locadia
quote:Na Jordy Clasie lijkt ook Feyenoord-aanvoerder Stefan de Vrij op weg naar een langer verblijf in De Kuip. Technisch directeur Martin van Geel wil voor 1 juni de handtekening van de international onder een nieuw contract. De huidige verbintenis loopt tot medio 2014, Feyenoord wil er graag minimaal één seizoen aan vastplakken.
Het kamp De Vrij wil hierover praten, maar verlangt een nieuw salaris dat past bij de aanvoerder van Feyenoord, zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Van Geel sprak gisteren met Jeroen Hoogewerf van managementbureau SEG, de belangenbehartiger van De Vrij. ‘Nee, er is nog geen witte rook.’ Zegt hij over het onderhoud. ‘Het liep zoals bijna altijd in goede sfeer en met wederzijds respect.’
De kans is groot dat er op korte termijn een akkoord wordt bereikt. De Vrij meldt zich maandag in Doorwerth, om zich met Jong Oranje voor te berieden op het EK in Israël. Voor die tijd hopen de partijen elkaar te hebben gevonden. Als De Vrij verlengt, lijkt een vertrek van Bruno Martins Indi een kwestie van tijd. De international moet Feyenoord dan geld opleveren, om trainer Ronald Koeman op de transfermarkt meer ruimte te geven.
Gebeurt nooit want Immers is altijd basisspeler bij Koeman.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
Voor het middenveld zou ik graag die Gudelj van Nac zien komen.
Dan kan Vilhena opschuiven naar de 10 met daarachter Clasie en Gudelj. Clasie kan dan ook nog iets meer naar voren gaan spelen dan dat hij nu doet.
Castelen had in ze topjaar 15 assists en 8 goals en daar was ook commentaar op..........quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:28 schreef Divje het volgende:
Ik denk gewoon dat je als buitenspeler wel minimaal 15 assists moet hebben,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef Sejt het volgende:
Voor de linksbuiten positie wil ik Bashkim Kadrii wel zien. Speler van OB, Odense.
Ik volg het voetbal hier en hij is een speler voor Feyenoord bij uitstek. 21 jaar, snel, heeft een actie en is fel in zijn spel.
Zal wel tussen de 1,5 en 2,5 miljoen moeten kosten, dus een verkoop van BMI is noodzakelijk.Mail even naar Pim Blokland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Ook De Vrij akkoord over nieuw contract
In navolging van Jordy Clasie heeft ook Stefan de Vrij een overeenkomst bereikt met Feyenoord over een verlenging van zijn contract. De 21-jarige verdediger zal zijn handtekening zetten onder een verbintenis die hem tot medio 2015 aan de club verbindt. Het huidige contract van De Vrij liep tot medio 2014.
De Vrij laat weten erg blij te zijn dat hij langer aan Feyenoord verbonden blijft. ‘Het doet me heel veel dat ik nog langer deel kan blijven uitmaken van dit team en van deze club. Ik zie nog veel perspectief om zowel mezelf als het team te verbeteren. Ik ben nog niet uitgeleerd bij Feyenoord. Natuurlijk ben ik blij dat ook Jordy langer bij de club blijft. Dat we allebei bijtekenen zegt in mijn ogen ook iets over de groei die Feyenoord heeft doorgemaakt. Hopelijk kunnen we volgend seizoen weer een nieuwe stap zetten en echt om de prijzen meespelen.’
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat in navolging van Clasie ook De Vrij zijn toekomst aan Feyenoord verbindt. ‘Het is mooi dat we direct aansluitend op de overeenkomst met Jordy ook de gesprekken met Stefan tot een goed eind hebben gebracht’, zegt hij. ‘Dit zijn twee van onze sterkhouders in ons elftal, waarvan we met het oog op het komend seizoen heel blij zijn dat ze langer aan Feyenoord verbonden zijn.’
De Vrij doorliep net als Clasie de volledige jeugdopleiding van Feyenoord. De centrale verdediger debuteerde in december 2009 in het eerste elftal. Tijdens de afgelopen vier seizoenen speelde hij 103 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij drie doelpunten maakte. Het afgelopen seizoen was De Vrij aanvoerder van de ploeg van trainer Ronald Koeman. Ook maakte hij zijn debuut in het Nederlands elftal, waarvoor hij tot dusver vijf keer uitkwam.
Voor de linksbuiten positie wil ik Bashkim Kadrii wel zien. Speler van OB, Odense.
Ik volg het voetbal hier en hij is een speler voor Feyenoord bij uitstek. 21 jaar, snel, heeft een actie en is fel in zijn spel.
Zal wel tussen de 1,5 en 2,5 miljoen moeten kosten, dus een verkoop van BMI is noodzakelijk.forum@feyenoord.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Kansloos tegen AZ.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:31 schreef Sunri5e het volgende:
Voor het middenveld zou ik graag die Gudelj van Nac zien komen.
Dan kan Vilhena opschuiven naar de 10 met daarachter Clasie en Gudelj. Clasie kan dan ook nog iets meer naar voren gaan spelen dan dat hij nu doet.
Dat is ook de bedoeling. Kongolo komt eraan.quote:
Inderdaad. Je krijgt volgende zomer na het WK sowieso een leegloop. Hopelijk ken je aankomend seizoen goede resultaten halen om de transfersommen te verhogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef TC03 het volgende:
De Vrij had tot 2016 moeten verlengen. Dan lagen zowel Clasie, BMI als De Vrij nog drie jaar vast. Maarja.![]()
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef TC03 het volgende:
De Vrij had tot 2016 moeten verlengen. Dan lagen zowel Clasie, BMI als De Vrij nog drie jaar vast. Maarja.![]()
Ja als je maar tot 2015 verlengt wel ja. Nogal wiedes...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.
Maakt wel uit. Transferbedrag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Volgend jaar vertrekt hij toch.
Vast wel. Denk dat zelfs Pelle nog wel in een pooltje zit ergens.quote:
Dat weet ik wel zeker. Hij wil na het WK gewoon weg natuurlijk. Logisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien wel een eis van de Vrij. Hij tekent alleen als het tot 2015 is...
Zal wel tussen de 1,5 en 2,5 miljoen moeten kosten, dus een verkoop van BMI is noodzakelijk.Idd gewoon blokland mailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Waarom? Wil je graag meedoen om het kampioenschap of wil je graag snel je talenten en aanvoerder verkopen? Nu heeft Kongolo na zijn lange blessure nog mooi de tijd rustig gebracht te worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
De Vrij tot 2015.
Had 'm dan gewoon verkocht
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Merkie het volgende:
'Besiktas denkt aan Koeman als opvolger Aybaba'
Rustig brengen. Af en toe invallen voor Mathijsen/De Vrij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit betekent wel dat Kongolo volgend jaar amper aan spelen toe komt. Wat erg jammer is.
Nou dat lijkt me niet. Bij uitval van Janmaat, de Vrij of Mathijsen is hij de eerste in het rijtje van vervangers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit betekent wel dat Kongolo volgend jaar amper aan spelen toe komt. Wat erg jammer is.
Meedoen om het kampioenschap doe je niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom? Wil je graag meedoen om het kampioenschap of wil je graag snel je talenten en aanvoerder verkopen? Nu heeft Kongolo na zijn lange blessure nog mooi de tijd rustig gebracht te worden.
Meedoen om het kampioenschap hebben we dit jaar ook lange tijd gedaan. Als we het team van dit jaar bij elkaar kunnen houden met daarbij 2 gerichte aankopen voor de basis dan doe je aankomend jaar gewoon weer mee. Ajax lijkt er volgend jaar wat zwakker op te worden. Daar vertrekken de beste spelers. Bij ons tekenen ze bij. Bij PSV staat er ook veel te gebeuren. De verdediging zal sterker worden maar daarnaast zullen er ook veel basisspelers daar vertrekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meedoen om het kampioenschap doe je niet.
De Vrij al met al een matig seizoen gehad, had liever verkocht en misschien in de aanval wat kunnen doen.
In de breedte hoeven we niet te investeren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Zullen allebei wel een leuke opwaardering hebben gehad. Zowel Clasie als De vrij. Dus minder geld om te investeren in de breedte.
Met ontzettend veel geluk ja, niet op kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef Sunri5e het volgende:
Meedoen om het kampioenschap hebben we dit jaar ook lange tijd gedaan.
Als je om het kampioenschap mee wil doen wel, dat geld is er niet. Dus zul je ook volgend jaar ook nog niet echt op het kampioenschap kunnen gooien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de breedte hoeven we niet te investeren.
Kongolo hoef je niet rustig brengen. Hij is niet minder De Vrij, sterker nog, misschien al wel beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Rustig brengen. Af en toe invallen voor Mathijsen/De Vrij.
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo hoef je niet rustig brengen. Hij is niet minder De Vrij, sterker nog, misschien al wel beter.
Ja we kunnen De Vrij veel beter verkopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo hoef je niet rustig brengen. Hij is niet minder De Vrij, sterker nog, misschien al wel beter.
Oh nee want jij zal het een geruststelling vinden dat wanneer je Boetius kwijt bent of Schaken presteert niet we het moeten doen met Verhoek en Manutelli.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de breedte hoeven we niet te investeren.
Hopelijk kunnen we Verhoek en Cisse slijten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh nee want jij zal het een geruststelling vinden dat wanneer je Boetius kwijt bent of Schaken presteert niet we het moeten doen met Verhoek en Manutelli.
Goossens linksvoor is leuk, maar dat is zijn positie niet.
Linksback positie is ook goed vertegenwoordigd met BMI (die waarschijnlijk weg zal gaan) en Nelom. Heb je rechtsback nog Janmaat en ??? Leerdam en Mokotjo zullen ook wel weggaan. De spits is helemaal om te janken. Pellè heb je en daarnaast? Te vrede, die heeft nog niks laten zien. Achahbar zal wel verhuurd worden.
FC Arizonaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef Luni het volgende:
Hoe heet het Fok Team wat mee doet bij het Groene Haas Toernooi?
Voor de rest heb je wel een leuk leven?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef Insomnia_ het volgende:
De Vrij die alleen bijtekent om het WK te spelen en ook maar geen wedstrijd te veel voor Feyenoord te hoeven spelen.
Vrij walgelijk vind ik het.
We hebben toch de eigen jeugd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je om het kampioenschap mee wil doen wel, dat geld is er niet. Dus zul je ook volgend jaar ook nog niet echt op het kampioenschap kunnen gooien.
Wat zie jij uit de jeugd volgend jaar dan nog doorstromen uit de a1?quote:
Nou, ik zie allen maar negatieve posts van jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een opmerking.
Ik post ook 3 keer wat negatiefs/realistischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou, ik zie allen maar negatieve posts van jou.
Deze man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Muto het volgende:
De Vrij is overschat. Maakt wekelijks een fout. Daar redt je het in een topland niet mee.
Er moet een basisspeler gehaald worden voor op de flanken. Iemand die beter is dan Schaken. Schaken is dan de vervanger van beide buitenspelers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh nee want jij zal het een geruststelling vinden dat wanneer je Boetius kwijt bent of Schaken presteert niet we het moeten doen met Verhoek en Manutelli.
Nelom wordt volgend jaar linksback met als backup die jongen uit de A.quote:Linksback positie is ook goed vertegenwoordigd met BMI (die waarschijnlijk weg zal gaan) en Nelom.
Bij het wegvallen van Janmaat wordt de Vrij rechtsback en komt Kongolo centraal te staan.quote:Heb je rechtsback nog Janmaat en ??? Leerdam en Mokotjo zullen ook wel weggaan. De spits is helemaal om te janken. Pellè heb je en daarnaast? Te vrede, die heeft nog niks laten zien. Achahbar zal wel verhuurd worden.
Prioriteit is nog steeds financieel gezond worden en jagen op koopjes, de kans dat je daar kampioen mee wordt is gering, maar we hebben het dit seizoen boven verwachting goed gedaan als je kijkt wat er weg gegaan is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Of zie jij Feyenoord met dit materiaal kampioen worden?
Ja, die hebben al een bod gedaan op Gudelj en krijgen een klap geld binnen met Maher. Het is niet alsof het transferbudget zo groot is hè.quote:
Ja, dat zeg ik. Een (te) goed seizoen in verhouding met het spel/algehele kwaliteit van selectie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef Luni het volgende:
Prioriteit is nog steeds financieel gezond worden en jagen op koopjes, de kans dat je daar kampioen mee wordt is gering, maar we hebben het dit seizoen boven verwachting goed gedaan als je kijkt wat er weg gegaan is.
Ruilen voor Verhoek?twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:17:43Oud-Feyenoorder Jerson Cabral mag weer vertrekken bij FC Twente. De club uit Enschede heeft vraagtekens bij zijn ontwikkeling, zo meldt AD. reageer retweet
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, die hebben al een bod gedaan op Gudelj en krijgen een klap geld binnen met Maher. Het is niet alsof het transferbudget zo groot is hè.
quote:
Dat is leuk als je in onderhandeling bent met Gudelj, maar je moet er met NAC uitkomen.quote:en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Dat gaat wel meevallen heb ik het idee. Zijn marktwaarde is de laatste tijd niet bepaald meer gestegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Sunri5e het volgende:
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Tuurlijk wel. Multi functioneelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen heb ik het idee. Zijn marktwaarde is de laatste tijd niet bepaald meer gestegen.
Gudelj heeft natuurlijk nog altijd het laatste woord.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk als je in onderhandeling bent met Gudelj, maar je moet er met NAC uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat deed hij inderdaad de laatste vjif wedstrijden. Daarvoor niet. Het is m.i. iets mentaals, en geen gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Muto het volgende:
De Vrij is overschat. Maakt wekelijks een fout. Daar redt je het in een topland niet mee.
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben iets positiever. BMI zal vertrekken, maar daar hebben we in principe al een vervanger voor. Van het geld dat hij opbrengt zal een deel herinvesteerd kunnen worden; met een beetje geluk kunnen we daar één of twee versterkingen van halen, zodat we alternatieven hebben voor bijvoorbeeld Boëtius of Schaken. Dat zou al enorm schelen.
quote:17 mei 'Feyenoord wil winkelen in trainersstaf FC Twente'
Op technisch vlak lijkt Feyenoord de talentontwikkeling goed voor elkaar te hebben. Qua fysieke gesteldheid menen de Rotterdammers nog terreinwinst te kunnen boeken. Dat wil de club doen met het aantrekken van Jan Kluitenberg. De Nederlandse conditietrainer staat momenteel onder contract bij FC Twente, maar zou binnenkort de overstap naar Rotterdam kunnen maken.
Ronald Koeman werkte ten tijde van zijn trainersschap bij Benfica en AZ al samen met Kluitenberg en zou graag hem graag naar Feyenoord zien komen. Dat weet het Algemeen Dagblad te melden.
Onzin. Hij is pas 21. Vertonghen was ook niet top op zijn 21e.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:40 schreef Muto het volgende:
Een klap geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wij krijgen een klap geld binnen met BMI en wij staan toch wel een stuk hoger aangeschreven dan AZ.
Mwa die klaplong had al veel meer Europese ervaring, meer een leider in het veld en scorend vermogen. Dat zie ik bij De Vrij echt nog niet terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. Hij is pas 21. Vertonghen was ook niet top op zijn 21e.
Tevens maakt hij helemaal niet wekelijks een fout, dat is pas iets van de laatste tijd. Daarvoor heeft hij juist lange tijd heel constant gepresteerd.
De Vrij is een topper in spé. Ik weet niet of hij de Europese top haalt, maar de Europese subtop zeker. Daar ben ik van overtuigd.
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Mwa die klaplong had al veel meer Europese ervaring, meer een leider in het veld en scorend vermogen. Dat zie ik bij De Vrij echt nog niet terug.
Vertonghen speelde op deze leeftijd zelfs nog een seizoen bij RKC.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.
Het belangrijkste is echter dat het tegenovergestelde waar is. De Vrij is juist zeer constant en maakt bijna nooit fouten. Omdat hij de afgelopen weken wat ongelukkig was doet men ineens alsof dat altijd al zo is geweest, maar dat is gewoon niet zo.
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn rekening heb staan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een klap geld.
Als we netto ¤5 miljoen over houden aan BMI mag je blij zijn.
Ja als mijn zorgverzekering wordt afgeschreven red ik het ook niet, maar je moet van die ¤5 miljoen ook nog schulden aflossen etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn rekening heb staan...
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat De Vrij net zo goed is, ik zeg alleen dat Vertonghen op die leeftijd soms ook foutjes maakte.
Het belangrijkste is echter dat het tegenovergestelde waar is. De Vrij is juist zeer constant en maakt bijna nooit fouten. Omdat hij de afgelopen weken wat ongelukkig was doet men ineens alsof dat altijd al zo is geweest, maar dat is gewoon niet zo.
De Vrij is opbouwend juist vrij sterk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.
Volgens mij is jouw TV kapot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Nee klopt. De Vrij maakt ook weinig fouten maar dat komt wellicht ook door de spelwijze dat hij eigenlijk nooit inschuift en voor aanvallende impulsen zorgt.
Wat, weinig fouten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Dat is alleen de laatste tijd, de twee jaar daarvoor had hij dat niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat, weinig fouten?
Zeker weinig wedstrijden van hem gezien de laatste tijd?
We zitten net in de 'middencategorie' qua coëfficient, hopelijk vallen de andere eindstanden/uitslagen gunstig uit voor onstwitter:FRL1908nl twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 14:32:36Met een beetje geluk zijn we zelfs geplaatst bij de voorronde in de Europa League. 50/50 schatten wij in. #Feyenoord reageer retweet
Waarom ben je kortzichtig als je een simpele constatering post?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef TN-FR het volgende:
Ow boehoe hij heeft laatste paar wedstrijden paar foutjes gemaakt. Geeft meteen aan hoe kortzichtig sommige posters hier zijn.
Hij schuift minder vaak in zoals Vlaar dat deed, terwijl dat wel een sterk punt van hem is. Misschien ligt het aan zijn vertrouwen aan de buitenspelers, maar ik heb hem nooit in de omschakeling of iets dergelijks in de zestien van de tegenstander gezien.
Heeft toch te maken met degene die naast hem staat in het centrumquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is alleen de laatste tijd, de twee jaar daarvoor had hij dat niet.
Niet echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met degene die naast hem staat in het centrum
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
Demouge! Dat is nu echt een speler van het kaliber Feyenoord. Harde werker ook. Past helemaal bij ons.
Omdat je je mening over hem beperkt tot de paar foutjes die hij de laatste wedstrijden hebt gemaakt, terwijl het over zijn totale spel/ervaring ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je kortzichtig als je een simpele constatering post?
Ik spreid geen mening over hem uit, daar heb ik wel wat meer voor nodig dan één regel. Wat ik deed was slechts reageren op jouw post.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Omdat je je mening over hem beperkt tot de paar foutjes die hij de laatste wedstrijden hebt gemaakt, terwijl het over zijn totale spel/ervaring ging.
Slap excuus. De fouten van De Vrij de laatste tijd zijn individuele fouten/blunders en hebben niets te maken met de spelers om hem heen.quote:
Nooit inschuift? Heb jij je hoofd in reet terwijl je naar Feyenoord kijkt ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij de fouten uiteindelijk zelf maar het heeft wel degelijk te maken met wie hij in het centrum speeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Slap excuus. De fouten van De Vrij de laatste tijd zijn individuele fouten/blunders en hebben niets te maken met de spelers om hem heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |